Mä haluun tavallisen, kiltin ja ihanan miehen -eikä semmoisia ole! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todellakin kai aina yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todellakin kai aina yksin

Vieras
Mä en käsitä miksi tää on näin julmetun vaikeeta.
Olen ollut sinkkuna jo neljä vuotta, enkä tosiaan tyydy enää mihin tahansa vain saadakseni olla parisuhteessa. Mulla on kokemusta vain huonoista suhteista, joten niihin en enää lähde.

Tiedän mitä haluan - tavallisen, tervepäisen, normaalin miehen. Miehen joka puhuu ja pussaa, jonka arvomaailman huipulle kuuluu koti, perhe, lapset ja rakkaus. Miehen, joka on hellä ja rauhallinen, mutta joka ei myöskään vietä vapaa-aikaansa olkkarin sohvalla kaljatölkki kädessä.

Eikä semmosia ole :(

Ne on kaikki joko
a) luonnevikaisia
b)alkoholisteja tai muita päiheongelmaisia
c) kriminaaleja
d) pelimiehiä
e)muuten vain outoja

Mä oon etsinyt ja ollut etsimättä. Käynyt nettitreffeillä, tavannut tyyppejä live-elämästä. Ja aina lopputuloksena huomaan että mies kuuluu joihinkin em. ryhmiin. Tai jos ei mihinkään noista, niin sitten ne ettii naista jonka bmpi on alle 20 ja mä en todellakaan kuulu siihen ryhmään :(

*ituttaa!

niin tuollaiset miehet hakusassa ,ei joka oksalla kasva.5 lapsen äitinä löysin 5 v sitten ihanan miehen paikallisen sanomalehden välityksellä ja ihana mies edelleenkin.Kaikki mainitsemasi piirteet on.En tiedä mikä ois vikana,en ole vielä vikoja löytänyt.Onnellisia olemme.Mullakin meni huonoihin suhteisiin liian kauan..ajattelin etsin kunnes löydän sun...ja oikea löyty!!Pidän sullekki peukkuja että löytys ihku mies!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no ihme kun et lentävää lehmää koita löytää, pelkkiä vaatimuksia listalla.
ei se noin toimi...

No miten se sitten toimii??
Ja onko tuo mun vaatimuslista sitten täysin "no can do"?
Tai no, ilmeisesti sitten on kun jopa mies kommentoi noin.

Tiiäkkö, että mulle on ihan se ja sama, miltä mies näyttää ulkoisesti. Mä pystyn tarjoamaan kumppanilleni tasan saman minkä vaadin (enkä ole myöskään ulkoisesti kamalimmasta päästä). Miksi ihmeessä mun pitäis _tyytyä_ johonkin, tai sellaiseen mieheen, jonka kanssa on pelkkiä ongelmia tiedossa kun maailmat ei kohtaa? Eri asia tietysti, jos oisin alkkis tai sekopää tai sairaalloisen mustis tai työtön sosiaalipummi, kyllä mulle silloin veroiseni seura kelpais. Mutta koska en ole, niin mikä pakko mulla on sellaisen kanssa elämäni viettää??

Minä löysinkin IHANAN naisen elämääni ja jätin sitten miehen!! Sain ihanan naisen jonka kanssa elää tätä elämää, joka puhuu ja pussaa :) Hellii jne.. kaikin tavoin näyttää miten rakastaa ja minä näytän hänelle että häntä rakastan. Aivan ihana suhde, enkä miehiä kaipaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap kysyy:
ei se noin toimi...

Tiiäkkö, että mulle on ihan se ja sama, miltä mies näyttää ulkoisesti. Mä pystyn tarjoamaan kumppanilleni tasan saman minkä vaadin (enkä ole myöskään ulkoisesti kamalimmasta päästä). Miksi ihmeessä mun pitäis _tyytyä_ johonkin, tai sellaiseen mieheen, jonka kanssa on pelkkiä ongelmia tiedossa kun maailmat ei kohtaa? Eri asia tietysti, jos oisin alkkis tai sekopää tai sairaalloisen mustis tai työtön sosiaalipummi, kyllä mulle silloin veroiseni seura kelpais. Mutta koska en ole, niin mikä pakko mulla on sellaisen kanssa elämäni viettää??

no eihän nuo vaatimukset kovin pahoja ollukkaan
:attn:
jollekkin muulle kun minulle...

Kyllä hyvä nainen saa hyvän miehen! Niitä kyllä riittää. Mulla oli liikaaki valinnanvaraa. Mut lopulta valitsin kaikista parhaimman! Kyllä sitä saa mitä tilaa, tässä asiassa niinku kaikessa muussakin.

ei se noin toimi...

Nyt me ei taideta olla ihan samoilla aaltopituuksilla.. onko rivien välistä luettavissa ironiaa vai edelleenkö olet sitä mieltä että vaadin liikaa?
Vastaisitko sitten vielä miehenä, että miten tää juttu sitten toimii? Onko se sitten paha juttu, jos tietää mitä haluaa ja mitä ei ainakaan halua? Pitäiskö tuhlata omaa ja toisten aikaa siihen, että yrittää väkisin olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa ei ole hyvä olla? Että vaan yrittää ja yrittää, vaikka tietää jo etukäteen että ei ikinä voi juuri sen ihmisen kanssa pysyvää parisuhdetta rakentaa?

Mä taidan olla liian romantikko.. ja vanhanaikainen. Haluaisin ennemmin oikean rakkaussuhteen kuin jatkuvasti vaihtuvat panosuhteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Todellakin kai aina yksin:
Mä en käsitä miksi tää on näin julmetun vaikeeta.
Olen ollut sinkkuna jo neljä vuotta, enkä tosiaan tyydy enää mihin tahansa vain saadakseni olla parisuhteessa. Mulla on kokemusta vain huonoista suhteista, joten niihin en enää lähde.

Tiedän mitä haluan - tavallisen, tervepäisen, normaalin miehen. Miehen joka puhuu ja pussaa, jonka arvomaailman huipulle kuuluu koti, perhe, lapset ja rakkaus. Miehen, joka on hellä ja rauhallinen, mutta joka ei myöskään vietä vapaa-aikaansa olkkarin sohvalla kaljatölkki kädessä.

Eikä semmosia ole :(

Ne on kaikki joko
a) luonnevikaisia
b)alkoholisteja tai muita päiheongelmaisia
c) kriminaaleja
d) pelimiehiä
e)muuten vain outoja

Mä oon etsinyt ja ollut etsimättä. Käynyt nettitreffeillä, tavannut tyyppejä live-elämästä. Ja aina lopputuloksena huomaan että mies kuuluu joihinkin em. ryhmiin. Tai jos ei mihinkään noista, niin sitten ne ettii naista jonka bmpi on alle 20 ja mä en todellakaan kuulu siihen ryhmään :(

*ituttaa!
ei niitä tarjolla olekaan, tuommoiset ovat kysyttyjä sinkkumarkkinoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Täälläkin on sellainen. :heart: Ota uskovainen mies, niin saat kunnollisen! :)

Ei uskovaisia miehiä vain oteta! Niillä on kristillinen moraalikäsitys. Uskovaiset huolii puolisoksi vain toisen uskovaisen. Joten epäuskoiselle uskis-puoliso oliskin vain rasite... Ja uskikselle epäuskoinen puoliso olis vain synti joka erottais Jumalasta...

Mä asuin 14v yhdessä erään miehen kanssa, joka oli ok.
Sitten tuli ero ja löysin miehen, joka on kaikkea tuota kuvailemaasi ja mä olen aivan mielettömän rakastunut :heart:

Älä vaivu epätoivoon se oikea voi sattua kohdalle milloin tahansa ja varsinkin kun sitä vähiten odottaa :hug:

Kunnollisia miehiä kyllä löytyy kun vaan osaa etsiä oikeista paikoista!Mulla kävi hyvä tuuri noin 20 vuotta sitten ja ihan "vahingossa"ja onnellisia ollaan edelleen!Hyvä liitto tarvitsee yhteispeliä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap..:
ei se noin toimi...

Nyt me ei taideta olla ihan samoilla aaltopituuksilla.. onko rivien välistä luettavissa ironiaa vai edelleenkö olet sitä mieltä että vaadin liikaa?
Vastaisitko sitten vielä miehenä, että miten tää juttu sitten toimii? Onko se sitten paha juttu, jos tietää mitä haluaa ja mitä ei ainakaan halua? Pitäiskö tuhlata omaa ja toisten aikaa siihen, että yrittää väkisin olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa ei ole hyvä olla? Että vaan yrittää ja yrittää, vaikka tietää jo etukäteen että ei ikinä voi juuri sen ihmisen kanssa pysyvää parisuhdetta rakentaa?

Mä taidan olla liian romantikko.. ja vanhanaikainen. Haluaisin ennemmin oikean rakkaussuhteen kuin jatkuvasti vaihtuvat panosuhteet.

älä lue rivien välistä, varmaan löydät jonkun jolle tuo kaikki sopii.
tarkotin vaan ettää mulle ei sovi...

Yhteistyössä