Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:onko se modejen vika että joutuvat noin tekemään+
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tiedätkö mitä siitä seuraa?...hmm..mitähän massapostauksesta tms, että kehottaisin välttämään ellei pakkolomaa halua.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tiedätkö mitä siitä seuraa?...hmm..mitähän massapostauksesta tms, että kehottaisin välttämään ellei pakkolomaa halua.
ai mä massapostaan jos esitän pyynnön vienostivittu mikä paskantärkee
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Kylläpä ootte lapsellisia.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tiedätkö mitä siitä seuraa?...hmm..mitähän massapostauksesta tms, että kehottaisin välttämään ellei pakkolomaa halua.
lue massapostaus tms(tai muu semmoinen) *ojentaa peilin neidille/rouvalle* eipä teidän kielenkäyttönnekään kovin asiallista ole. :kieh: B)
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tiedätkö mitä siitä seuraa?...hmm..mitähän massapostauksesta tms, että kehottaisin välttämään ellei pakkolomaa halua.
lue massapostaus tms(tai muu semmoinen) *ojentaa peilin neidille/rouvalle* eipä teidän kielenkäyttönnekään kovin asiallista ole. :kieh: B)
massapostaus on sitä että mä lähetän useille kymmenille/sadoille saman viestin ja tukin näin palvelimen/sähköpostin
Kuule plääh, eiköhän se mene ihan nyvin otsikon alle: "tai muu semmoinen".Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tiedätkö mitä siitä seuraa?...hmm..mitähän massapostauksesta tms, että kehottaisin välttämään ellei pakkolomaa halua.
massapostaus on sitä että mä lähetän useille kymmenille/sadoille saman viestin ja tukin näin palvelimen/sähköpostin
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:edelleen luitko mitä sen sanan JÄLKEEN oli = tms tai muu semmoinen ..eli terminä joku muu josta napsahtaa lomaa jos tahallaan kuormittaa palstaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mitä hemmetin järkeä siinä muka olis, että joka aloitukseen tungettaisiin sana TISSIT?:headwall:
Ehkä mä oon liian wanha tajuamaan tämän idean hauskuutta.