Mä esittelen nyt meidän kierrätyskeskuksesta ostetut sohvan& nojatuolit :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kun täällä oli aiemmin ketju jossa kyseltiin mimmoiset sohvat. Ja lupasin laittaa kuvan mut aijaa ei toiminut. Nyt toimi, eli tässä meidän hirmu kalliit sohva ja tuolit :D :D

Kivat. Mistäs noi taulut on tehty? Toi Ison sohvan tausta seinä voisi olla jotain muuta kuin vaaleaa.. Kuis lime? Vaik ethän sä kysynyt sisustusneuvoja :)
Paljon muuten maksoit?

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kaarinan kierrätyskeskuksesta ostettiin, ilman luteita, ja hinta oli kotiin tuotuna 80? ja samaan hintaan kantoivat vanhat vermeet pois =)

Jep, jep! Ja just Kaarinast... ettei vaan ois yhdestä Hovirintalaisesta huushollista kotosin.

Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:
Kivan näköset :heart:
Ja voi vitsi että teillä on siistiä... näkisittepä meiän olohuoneen, voi jösses :ashamed:

Ei meillä yleensä oo siistiä. Mä olen ikuistanut tuon kuvan kun kerrankin oli siistiä :D :D . Sitä kaveri just mulle kettuilikin kun katseltiin kuvia koneelta että oli sitten pakko ikuistaa siisti olkkari :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kaarinan kierrätyskeskuksesta ostettiin, ilman luteita, ja hinta oli kotiin tuotuna 80? ja samaan hintaan kantoivat vanhat vermeet pois =)

Jep, jep! Ja just Kaarinast... ettei vaan ois yhdestä Hovirintalaisesta huushollista kotosin.

Enpä tiedä sohvien kotipaikkaa. Mutta tosissaan ilman luteita kyllä olivat ja heti pääsivät meillä pesuun =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Voi kökkö. Me tarttettas just tollaset nojatuolit olkkariin, mutta en ole raskinut ostaa kaupasta vielä. MYY MULLE! :D

:D :D Voi olla etten ihan heti oo vaihtamassa ja sitten kun vaihdan niin nuo on varmaan ihan eri väriset :whistle: .

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Kivat. Mistäs noi taulut on tehty? Toi Ison sohvan tausta seinä voisi olla jotain muuta kuin vaaleaa.. Kuis lime? Vaik ethän sä kysynyt sisustusneuvoja :)
Paljon muuten maksoit?

Se seinä tosiaan odottaa maalausta (ekalla kerralla se maalattiin valkoiseksi mut en tykkää itsekään siitä. Samoin sinne seinälle tarvittais jotain täytettä.

Noi taulut... niissä oli sellaiset karmeat kukkataulut, maksoi 8?/kpl Euromarketissa. Mä ostin vaaleansinisiä ja valkoisia servettejä ja vesivärejä. Sitten maalasin niitä servettejä ruskeaksi ja osan beessiksi, ja sommittelin niistä taulun niiden kukkien päälle.

Ei mennyt kauaa kun kyllästyin noihin servetteihin ja ostin sitten yhden paneliverhon jonka vedin niiden servettien päälle :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Hyvän näköset sohvat ja kierrätetyiks vielä todella hyvä kuntosetkin :)

Ne oli muuten ihan kuin uudet kun ne ostettiin. Meillä vasta ne on paskastunut :whistle: . Mutta tosi hyvin pidetyt oli ja täysin ehjät joka paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä Turussa päin on saanut luteita kaupan päälle ku on kiertiksestä hakenu.

Hyvä asenne :D
Itse kyllä kunnioitan suuresti kierrättämistä joten vallan upean löydän on ap tehnyt.

siis ite asiassa tuo lutikkapointti on aikas tärkeä! ei oo kovin kauaa ko turkkarissa oli juttua opiskelijapojista jotka joutu viemään kaatikselle kaikki uuetki kalusteet ko asunnossa oli lutikoita.... :x en nyt muista tarkkaa osotetta missä tämä talo sijaitsee (turussa kuitennii), mutta useampi huoneisto talossa kuiten on. ja niitäki poikia vitutti ko olivat ostaneet uuet sängyt sun muut kesätienesteillään ja nytten ne on kaatiskamaa vaan.

toisella pojalla oli vielä tenttikirjatki pakastimessa sen takia ettei luteet syö niitäki.

ja luteitahan ei nää ostovaiheessa jos ne on sinne pehmusteisiin pesiny...

mutta siis asiaan: oot turkilmas ostanu kuiten tosi siistin näköset vermeet! hyvin sopivat. ja meillähän oli samanlaiset kustavin savipajan tuikkukipotki ;)

Yhteistyössä