T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä Turussa päin on saanut luteita kaupan päälle ku on kiertiksestä hakenu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä Turussa päin on saanut luteita kaupan päälle ku on kiertiksestä hakenu.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kaarinan kierrätyskeskuksesta ostettiin, ilman luteita, ja hinta oli kotiin tuotuna 80? ja samaan hintaan kantoivat vanhat vermeet pois =)
Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:Kivan näköset :heart:
Ja voi vitsi että teillä on siistiä... näkisittepä meiän olohuoneen, voi jösses :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kaarinan kierrätyskeskuksesta ostettiin, ilman luteita, ja hinta oli kotiin tuotuna 80? ja samaan hintaan kantoivat vanhat vermeet pois =)
Jep, jep! Ja just Kaarinast... ettei vaan ois yhdestä Hovirintalaisesta huushollista kotosin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Voi kökkö. Me tarttettas just tollaset nojatuolit olkkariin, mutta en ole raskinut ostaa kaupasta vielä. MYY MULLE!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Kivat. Mistäs noi taulut on tehty? Toi Ison sohvan tausta seinä voisi olla jotain muuta kuin vaaleaa.. Kuis lime? Vaik ethän sä kysynyt sisustusneuvoja![]()
Paljon muuten maksoit?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä Turussa päin on saanut luteita kaupan päälle ku on kiertiksestä hakenu.
Hyvä asenne![]()
Itse kyllä kunnioitan suuresti kierrättämistä joten vallan upean löydän on ap tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Hyvän näköset sohvat ja kierrätetyiks vielä todella hyvä kuntosetkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä Turussa päin on saanut luteita kaupan päälle ku on kiertiksestä hakenu.
Hyvä asenne![]()
Itse kyllä kunnioitan suuresti kierrättämistä joten vallan upean löydän on ap tehnyt.