O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siinä ihan samanlaisessa sohvassa, josta laitoin kuvan, ei tietääkseni lukenut sitä vuotta, jolloin ME ollaan tuo meidän sohva ostettu, eihän? Joten mihin sä nyt perustat sen väittämän, että sohva ei olisi vanha?
Enkä mä ole kertonut mistään muusta ominaisuudesta, kuin siitä, että sopii eläin/lapsiperheeseen.
Jotta sä saat illalla unenpäästä kiinni, niin voin paljastaa...se sohva oli jo ennen mun tuunaustani RIKKI! Jotta ei siitä rahaa olisi saanut, jos sen olisi myynyt. Mutta nyt, kun avasin sohvan ja näin mikä siellä on hajalla, saan sen korjattua.
Mä rakastan tuota sohvaa...se tosiaan on hyvä meille, koska siitä lähtee kaikki lika vain kostealla pyyhkimällä. Joten kyllä, siltä osin se on hyvä. Todella hyvä. Sen sijaan sen istuinsyvyys on liian syvä ja se on ihan megaiso, eli on siinä niitä huonoja puoliakin. Mutta tykkään siitä silti.
Niin, saattaa toki olla, ettei mieheni ole terävä. Mutta ainakin hän omaa käytöstavat. Omaatko sä?
Ja tiedoksi vielä semmoinen pikkuseikka, että mulla on senvertaa paksu nahka, ettei joku puskistahuuteija saa mun mieltäni pahoitettu. Varsinkaan, kun se huutelija ei niin millään muotoa vakuuta sillä omalla terävyydellään![]()
HIH, olet savanna kakkonen!
sekin teki juttuja mieheltä kysymättä
Ei mun ole tarkoitus panna vettä myllyyn...en itseasiassa kuvitellutkaan, että tämä(kin) avaus saisi taas jonkun patoutuneet ongelmat pintaan
![]()
Aivan loistavaa, joku on yhtä "hullu" kun meikäläinenkin
Mä tein suurinpiirtein saman liikkeen meidän sohvalle eikä oikeen hyvä heilunut. Sai jonkun tovin selitellä miehelle, et mikäs tää päähänpisto oli....
Jos mä olisin sun mies niin mä olisin toivonut, että olisit kantanut koko sohvan roskiin...
Miksi ihmeessä? Ihana sohva ja tuunauksen jälkeen se mahtunee kotiin oikein kivasti.
Ei voi yksi käsinojan irrotus ihan totta olla noin iso asia![]()
Just siks, että ei kovin ihanalta näytä. Edes ehjänä...
Näin niin itseni tekemässä tätä![]()