Suuttuukohan mun mies mulle vähän vai paljon? Mä hajotin meidän sohvan. Tahallani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä ihan samanlaisessa sohvassa, josta laitoin kuvan, ei tietääkseni lukenut sitä vuotta, jolloin ME ollaan tuo meidän sohva ostettu, eihän? Joten mihin sä nyt perustat sen väittämän, että sohva ei olisi vanha?

Enkä mä ole kertonut mistään muusta ominaisuudesta, kuin siitä, että sopii eläin/lapsiperheeseen.

Jotta sä saat illalla unenpäästä kiinni, niin voin paljastaa...se sohva oli jo ennen mun tuunaustani RIKKI! Jotta ei siitä rahaa olisi saanut, jos sen olisi myynyt. Mutta nyt, kun avasin sohvan ja näin mikä siellä on hajalla, saan sen korjattua.

Mä rakastan tuota sohvaa...se tosiaan on hyvä meille, koska siitä lähtee kaikki lika vain kostealla pyyhkimällä. Joten kyllä, siltä osin se on hyvä. Todella hyvä. Sen sijaan sen istuinsyvyys on liian syvä ja se on ihan megaiso, eli on siinä niitä huonoja puoliakin. Mutta tykkään siitä silti.

Niin, saattaa toki olla, ettei mieheni ole terävä. Mutta ainakin hän omaa käytöstavat. Omaatko sä?

Ja tiedoksi vielä semmoinen pikkuseikka, että mulla on senvertaa paksu nahka, ettei joku puskistahuuteija saa mun mieltäni pahoitettu. Varsinkaan, kun se huutelija ei niin millään muotoa vakuuta sillä omalla terävyydellään ;)

Voi kuule, minä nukun oikein hyvin yöni. Ihmisten tyhmyydellä nyt ei näytä olevan mitään rajaa mutta eihän sulle raukalle sitä nämä mustat "kaverit" uskalla sanoa. Kyllä minulla on käytöstavat halutessani, sen sijaan sinä ja miehesi olette pysyvästi vajaita :)

HIH, olet savanna kakkonen!

sekin teki juttuja mieheltä kysymättä

No nyt ollaan kyllä siinä rajalla, että kestääkö mun paksu nahkani. Mä en todellakaan ole Savanna. En ykkönen, kakkonen, tai kolmonenkaan :D

Ei kai aikuisilla ihmisillä yleensäkään ole tapana sen kummemmin lupia pyydellä...keskustella ehkä, mutta ei omien huonekalujen tuunaamiseen kenenkään lupaa tarvita. Enkä mä olisi sitä sohvaa tuunannut, jos olisin epäillyt aidosti, että mies pahoittaisi mielensä tai jopa suuttuisi.

Tiedän kyllä, ettei hän nauti siitä, että sohvan tuunaus tarkoittaa huomiselle päivälle huonekalujen roudaamista uuteen asentoon, mutta eiköhän se sen kestä :)

[QUOTE="hih";24234153]Ap, pistä nyt vielä vähän lisää vettä myllyyn väittämällä että sohva on sossun maksama 8D Nää valittajat räjähtää... :D[/QUOTE]

:D Ei mun ole tarkoitus panna vettä myllyyn...en itseasiassa kuvitellutkaan, että tämä(kin) avaus saisi taas jonkun patoutuneet ongelmat pintaan :)

[QUOTE="vieras";24234155]Voi kuule, minä nukun oikein hyvin yöni. Ihmisten tyhmyydellä nyt ei näytä olevan mitään rajaa mutta eihän sulle raukalle sitä nämä mustat "kaverit" uskalla sanoa. Kyllä minulla on käytöstavat halutessani, sen sijaan sinä ja miehesi olette pysyvästi vajaita :)[/QUOTE]

Joo, joo, hyviä unia sulle :)

[QUOTE="hih";24234211]Juu et varmasti, mäkin ihmettelen että tuntemattomien oman sohvan tuhoamiset haittaa noin paljon jotakuta että alkaa haukkumaan ym. :D[/QUOTE]

Ja niin meni sultakin ohi niin että viuhahti. Olet varmaan chefin mies? Kuten sanoin jo, en voinut olla ihmettelemättä että mihin kaikkeen ihmisen tyhmyys riittää. Toisaalta, jos joltain niin chefiltä tämä avaus oli odotettu.

TämäKIN on jotain palstalaisten omaa "fiksua" juttua ilmeisesti kun en millään ymmärrä miten chefin tyhmyys ja sossu liittyy toisiinsa? :D

Oliskos aikanaan kannattanut harkita sellasta ihan kunnon modulisohvaa? Helppo muunnella kun kaikki palat ovat helposti irrottettavissa. Meillä on viitisen vuotta vanha, askon modulikulmasohva 2.7x2.9m ja mä muuntelen sitä vähän väliä, on kulmapala, yhden istuttava, kahden istuttava, rahi ja käsinojat. Sairaan muhkea ja istuinsyvyys, no eihän niitä istumista varten ole tehty vaan rötväämistä :) Tietty hinta voi tulla vastaan, vaikkakin tiedän kalliimpiakin moduleita olevan kun askon.

[QUOTE="heips";24234237]Minkä nimistä materiaalia se on? Jotain plyysiä? Meillä kans sellasta ja tosi helppohoitonen ja kaikki tahrat lähtee kun pyyhkii vähän.[/QUOTE]

Se on kai jotain alcantara-kangasta. Eli sellaista plyyshimäistä, tai mokkamaista...tai jotain sinnepäin :) Mutta tosiaan ihan vaan kostealla rätillä kun pyyhkäsee, niin lika on poissa. Eikä ole lainkaan sähköinen, eli ei vedä puoleensa elokoiden karvaa, kuten teki entinen sohva, jossa kangas oli samantyyppistä, mutta ei samanlaista.

Aivan loistavaa, joku on yhtä "hullu" kun meikäläinenkin:D
Mä tein suurinpiirtein saman liikkeen meidän sohvalle eikä oikeen hyvä heilunut. Sai jonkun tovin selitellä miehelle, et mikäs tää päähänpisto oli....

[QUOTE="vieras";24234238]Oliskos aikanaan kannattanut harkita sellasta ihan kunnon modulisohvaa? Helppo muunnella kun kaikki palat ovat helposti irrottettavissa. Meillä on viitisen vuotta vanha, askon modulikulmasohva 2.7x2.9m ja mä muuntelen sitä vähän väliä, on kulmapala, yhden istuttava, kahden istuttava, rahi ja käsinojat. Sairaan muhkea ja istuinsyvyys, no eihän niitä istumista varten ole tehty vaan rötväämistä :) Tietty hinta voi tulla vastaan, vaikkakin tiedän kalliimpiakin moduleita olevan kun askon.[/QUOTE]

Me pitkään etsittiin sohvaa ja kun nähtiin tuo, niin se oli sitten siinä. Moduuli olisi ollut varmasti ihan hyvä vaihtoehto, mutta ei tässä sohvassa ole muuta vikaa, kuin että se on pikkasen liian pitkä. Siihen ei olisi auttanut se, että se olisi ollut moduulisohva, koska ideana oli, että se olisi iso kulmasohva...ihan sama olisiko ollut koottu useammasta moduulista, vai ollut yksi kiinteä sohva.

Ja aiempaan asuntoon tuo sopi kuin nenä päähän ja sinne se siis ostettiinkin. Mutta nykyiseen asuntoon on tosiaan liian iso :)

Aivan loistavaa, joku on yhtä "hullu" kun meikäläinenkin:D
Mä tein suurinpiirtein saman liikkeen meidän sohvalle eikä oikeen hyvä heilunut. Sai jonkun tovin selitellä miehelle, et mikäs tää päähänpisto oli....

Tää ei ollut mun ensimmäinen...eikä ole viimeinen projekti, joten meillä ei enää niin ihmetellä näitä mun päähänpistojani :) Olen monasti miettinyt tuota käsinojan irrottamista, mutta olen pelännyt, että hajotan koko sohvan. Tänään päätin, että jos se hajoaa, niin sitten hajoaa. Mulla jää vielä toinen ehjä moduuli ja sillä pärjätään niin pitkään, että ostetaan sitten uusi sohva :)

Mutta ei tartte ostaa :)

Tuli varmaan hieno. :D Tästä tuli jotenkin mieleen eräs iltapäivä muutama kymmenen vuotta taaksepäin, koulusta tullessani löysin äidin saha kädessä ja olkkarin ja keittiön välisessä seinässä oli reikä ylhäältä alas asti; äiti oli tehnyt ikkunan keittiöstä olohuoneeseen kun keittiö oli niin pimeä. Ja hieno tuli! No joo, sitä reikää tosin kävi yksi arkkitehtituttu katsomassa ja eräs kirvesmiesystävä laittoi siihen lasin...

[QUOTE="puddighinu";24234401]Tuli varmaan hieno. :D Tästä tuli jotenkin mieleen eräs iltapäivä muutama kymmenen vuotta taaksepäin, koulusta tullessani löysin äidin saha kädessä ja olkkarin ja keittiön välisessä seinässä oli reikä ylhäältä alas asti; äiti oli tehnyt ikkunan keittiöstä olohuoneeseen kun keittiö oli niin pimeä. Ja hieno tuli! No joo, sitä reikää tosin kävi yksi arkkitehtituttu katsomassa ja eräs kirvesmiesystävä laittoi siihen lasin...[/QUOTE]

Ihana äiti sulla. Toiminnan nainen! :D

Tuli ihan tästä mieleen, että jos oisit uutta sohvaa hankkimassa (siis ihan kuka vaan teistä), ni onks kukaan kiinnostunut 310cm jättidivaanista? Ei oo mikään myynti-ilmoitus, mut aattelin kartoittaa tilannnetta, kun meillä sama ongelma kuin ap:llä ja MÄ EN ala saksimaan sohvaa, siitä ei hyvä tuis ;)

Tämmösestä siis ois kyse, mut ei noita heittotyynyjä vaan semmoset kun tossa toisessa kuvasssa ja toisen kuvan kangaskin ois, mutta koko on tän ekan kuvan : http://kuvat2.huuto.net/7/4b/d070c14a12a4501c38a1843ef96a2-orig.jpg

Yhteistyössä