Mä esittelen nyt meidän kierrätyskeskuksesta ostetut sohvan& nojatuolit :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tosi hianot!!!
*Ja arvaas kuka lähtee ensviikonloppuna Kaarinaan tätiä ja serkkuja moikkaaaaannn.... :whistle: :whistle: *

Tsori tsori mut me kyllä täällä jo sovittiin ettei uusia enää oteta kirppiksellemme B) . Niin että josko voisit jonkun toisen paikan etsiä :xmas:

E!!
Mää tulen ja kahmin koko kirppiksen ja kierrätyskeskuksen TYHYJÄKS, jollei mua kelpuuteta.
Muuten saatan jotakin jättää teillekin. B)
Ei vaine, olemmää ennenki käyny muutman kerran siel kierrätyksessä. Serkkupoika likkakavereineen muutti juur sinne..hmm..Isännänkadun lähelle ja käytiin heille hakeen keittiönpöytä.
Mutta se kirppis on ihan uutta :D

Koitas pitää huolen että jätät mullekin sinne jotain :kieh: :kieh: . Paitsi että mä nyt en pääse vielä aikoihin sinne mutta kuitenkin...

Tosi hianot!!!
*Ja arvaas kuka lähtee ensviikonloppuna Kaarinaan tätiä ja serkkuja moikkaaaaannn.... :whistle: :whistle: *

Tsori tsori mut me kyllä täällä jo sovittiin ettei uusia enää oteta kirppiksellemme B) . Niin että josko voisit jonkun toisen paikan etsiä :xmas:

E!!
Mää tulen ja kahmin koko kirppiksen ja kierrätyskeskuksen TYHYJÄKS, jollei mua kelpuuteta.
Ei vaine, olemmää ennenki käyny muutman kerran siel kierrätyksessä. Serkkupoika likkakavereineen muutti juur sinne..hmm..Isännänkadun lähelle ja käytiin heille hakeen keittiönpöytä.

Koitas pitää huolen että jätät mullekin sinne jotain :kieh: :kieh: . Paitsi että mä nyt en pääse vielä aikoihin sinne mutta kuitenkin...

No oikeestaan mä voisin sinne tuoda tullessani tavaraa yhen kuormallisen ;)
Ei ku oikeesti, mää kyl aion lauantaina tulla sinnepäin.
Otan tätskän messiin ja lähen kirppistä kiertään. (huonekaluja meille ei yksinkertasesti ennää lisää tarvita..Paitti tietty jos vois sit puolestaan laittaa jotain pois, jos sielt löytyy jotain mageempaa tilalle)

Tosi hianot!!!

E!!

No oikeestaan mä voisin sinne tuoda tullessani tavaraa yhen kuormallisen ;)
Ei ku oikeesti, mää kyl aion lauantaina tulla sinnepäin.
Otan tätskän messiin ja lähen kirppistä kiertään. (huonekaluja meille ei yksinkertasesti ennää lisää tarvita..Paitti tietty jos vois sit puolestaan laittaa jotain pois, jos sielt löytyy jotain mageempaa tilalle)

No toivottavasti teet löytöjä kun ollaan niin mainostettu tuon kirpparin erinomaisuutta. Tosi noloa jos se sit onkin kauhee pettymys

:|

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
kierrätyskeskuksen kuuluu kyl olla ilmainen, se on sen tarkoitus. ei tulis mieleenkään et siellä joku maksaa, oletteko joutuneet huijatuiksi?

Ei ole kierrätyskeskus ilmainen ainakaan Porissa tai Turussa. Puoli-ilmainen se kyllä on =)

Yhteistyössä