Mä en taho antaa tätä mahaa pois!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaRo82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voisin antaa tän pois vaikka heti.
Ei hitto tätä hormoonien heittelyä (eikä se ees lopu siihen kun maha katoaa) ja kolotusta ja kaikkea pikku remppaa :headwall:
Ihan kypsä koko odotukseen ja odottaa silti vielä vaan pitäs :snotty:

Minäkin rakastan vauvamasua! Vaikka kolmannen kohdalla ilmeisesti kiinnikkeistä aiheutuvat polttavat kivut tekivät liikkumisen aika vaikeaksi, niin silti mietin koko ajan haikeana että tämä taitaa olla viimeinen kerta, snif!

Mie ymmärrän ap:ta, miulla oli kans toisessa odotuksessa samoja ajatuksia..ja nyt sekin vauva on jo yli vuoden, eikä lisää oo meille tulossa (ainakaan suunnitellusti) Kyllä se välillä vähän haikeeksi vetää mutta ei voi mitään.
Nauti siitä loppuajasta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ei hitto tätä hormoonien heittelyä (eikä se ees lopu siihen kun maha katoaa) ja kolotusta ja kaikkea pikku remppaa :headwall:

Mä allekirjoitan joka sanan... mutta ei oo meillä pitkästi enää :hug:

Mulla on jo masua ikävä vaikka vauva syntyi vasta 5 vko sitten ja olin sillon jo ihan täynnä sitä mahaa ja halusin siitä jo eroon! :D Vauva on kolmas lapsi. Ei ehkä enää lapsia lisää mutta eihän sitä koskaan tiedä..:)

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Mä allekirjoitan joka sanan... mutta ei oo meillä pitkästi enää :hug:

No onneks ei oo enää pitkälti :ashamed:

Yhteistyössä