Mä en ole kertonut teille kaikkea

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Olisko sulla endometrioosia? Siihen kuuluu vatsan turpoaminen ja yhdyntäkipu. Onko turvotus aina vai vain aamulla/illalla/tiettyyn aikaan kuukaudesta?

Mä jo nytkypyllyltä kyselin tuosta, totakaan en tiedä, nyt kun ei ole e-pillereitä niin tullut takas toi kipu :$ ja nytkään ei ole tosiaan ovulaation aika.
Mulla lapsia kuitenkin, eikö se lapsettomuutta aiheuta?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Olisko sulla endometrioosia? Siihen kuuluu vatsan turpoaminen ja yhdyntäkipu. Onko turvotus aina vai vain aamulla/illalla/tiettyyn aikaan kuukaudesta?

Mä jo nytkypyllyltä kyselin tuosta, totakaan en tiedä, nyt kun ei ole e-pillereitä niin tullut takas toi kipu :$ ja nytkään ei ole tosiaan ovulaation aika.

Joillekin aiheuttaa. Mitä jos oot ihan paikallaan, auttaako kipuun? Kokeile myös käydä kakkalla, nimittäin just sopivassa kohtaa matkalla menevä kakkeli saattaa lisätä niitä kipuja, jos se on jotain munasarjoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

No mulla on kans 3 lasta, mut silti edometrioosi, ja on ehtiny tulla takas joka välissä vaik lapsilla ikäeroa vajaa 2 v.

Yhteistyössä