V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Sen voi maalata vaikka pinkiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei toi ainakaan mikään kovin esteettinen ole.
Tai jos noihin "jalkoihin" neulois säärystimet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Sen voi maalata vaikka pinkiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei toi ainakaan mikään kovin esteettinen ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei toi ainakaan mikään kovin esteettinen ole.
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:Päiväpeiton teline![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Sermi vessan ovenkarmien väliin kun lapset ei anna laittaa ovee kiinni ja haluut toimittaa kuitenkin katseilta piilossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:No joo..kerron nyt tämän järisyttävän keksintöni:
Tää on on trikoopaitojenpyykinjälkeisenvenytyksentarviimislaite.
Koska olen mielestäni pikkunen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikset osta valmiiksi tarpeeksi isoja paitona?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Koska olen mielestäni pikkunen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikset osta valmiiksi tarpeeksi isoja paitona?
Toki. Luultavasti menee kuin kuumille kiville.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Meinaatko valmistaa noita myyntiin asti?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Koska olen mielestäni pikkunen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikset osta valmiiksi tarpeeksi isoja paitona?
Mutta jos paitoja pitää venyttää, ostat liian pieniä.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Paidat vaan kutistuu pyykissä.