Mitä maksaisit tästä pinosta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kierrättäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
30 euroa

mutta luulisin että haarukassa 40 - 50e
jos sait ne alemmalla hinnalla, niin sait tosi halvalla

Alkuperäinen kirjoittaja kierrättäjä:
ja arvatkaa, mitä maksoi?

sisältää 19 kpl vaatteita, uudenveroisia.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4515218.jpg

No ainakin nuo vaatteet on tosi rumia ja tylsiä, en maksaisi itse kuin 10 euroa maksimissaan, tuskin sitäkään. Ilmaiseksi olisin voinnut ottaa, osan pistänyt suoraan uffan laatikkoon, osa jäännyt varavaatteiksi mummilaan.

Miksi ihmeessä poikien vaatteet ovat noin ankean värisiä... Siis varmasti siistiä ja pidettävää, mutta ei vaan kuulu omaan makuun.

20euroa on suurinpiirtein olisi oma myyntihintani, pikkuisten vaatteet ovat yleensä halpoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ainakin nuo vaatteet on tosi rumia ja tylsiä, en maksaisi itse kuin 10 euroa maksimissaan, tuskin sitäkään. Ilmaiseksi olisin voinnut ottaa, osan pistänyt suoraan uffan laatikkoon, osa jäännyt varavaatteiksi mummilaan.

hyvähän se jos joillakin on varaa ostella uutena just mieleistä :) musta nuo on tosi siistejä ja meille kylläkin kelpais!

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Miksi ihmeessä poikien vaatteet ovat noin ankean värisiä... Siis varmasti siistiä ja pidettävää, mutta ei vaan kuulu omaan makuun.

Onneksi pojillekin löytyy värikkäämpiä ja kauniimpia, ei tartte tällästä mitäänsanomatonta moskaa ostaa...

Hienoa jos olet löytänyt uudenveroista edullisesti. Mun makuuni tuosta pinosta on tuo ruskea-valkoinen huppari, ruskeat housut, puna-valko raitainen body ja se valkoinen body (jossa kuva, oliko se väiski vemmelsääri ). Espritin musta paita myös hieno, mutta ne kauluspaidat, ovatko nekin pientä vauvakokoa? Niille ei varmastikaan ole kauheasti käyttöä ja tuollaisella pikkuvauvalla voi olla vähän hankala pitää kauluspaitaa ja housuja (kannattais ehkä hankkia lappufarkut ettei selkä jää paljaaksi ). Tuo v. sin tilkkupaita ei ole minun mieleeni ja tuossa taisi olla noita ä-pakkauksen puolipotkareita. Ne on käytännöllisiä, itse maksoin niistä kirpparilla 20-50 senttiä. 20-50 sentillä ostin myös muuta ä-pakkauksen tavaraa. Mutta veikkaan, että maksoit noista 25 euroa.

Kirpparilla käyminen siis kannattaa. Jos itse hankkisin lisää lapsia, ottaisin sen 140 euroa ja ostaisin kirpparilta ä-pakkauksen vaatteet. Veikkaan, että ulkovaatteet saisi alle kympillä ja sitte sisävaatteet toisella kympillä. Kestovaipat, helistimet, ammeen, lakanat yms löytyisi sieltä myös varmasti.

Yhteistyössä