Hienoa jos olet löytänyt uudenveroista edullisesti. Mun makuuni tuosta pinosta on tuo ruskea-valkoinen huppari, ruskeat housut, puna-valko raitainen body ja se valkoinen body (jossa kuva, oliko se väiski vemmelsääri ). Espritin musta paita myös hieno, mutta ne kauluspaidat, ovatko nekin pientä vauvakokoa? Niille ei varmastikaan ole kauheasti käyttöä ja tuollaisella pikkuvauvalla voi olla vähän hankala pitää kauluspaitaa ja housuja (kannattais ehkä hankkia lappufarkut ettei selkä jää paljaaksi ). Tuo v. sin tilkkupaita ei ole minun mieleeni ja tuossa taisi olla noita ä-pakkauksen puolipotkareita. Ne on käytännöllisiä, itse maksoin niistä kirpparilla 20-50 senttiä. 20-50 sentillä ostin myös muuta ä-pakkauksen tavaraa. Mutta veikkaan, että maksoit noista 25 euroa.
Kirpparilla käyminen siis kannattaa. Jos itse hankkisin lisää lapsia, ottaisin sen 140 euroa ja ostaisin kirpparilta ä-pakkauksen vaatteet. Veikkaan, että ulkovaatteet saisi alle kympillä ja sitte sisävaatteet toisella kympillä. Kestovaipat, helistimet, ammeen, lakanat yms löytyisi sieltä myös varmasti.