Mä en ole kertonut teille kaikkea

En siis ole raskaana :ashamed: :ashamed:

En vaan tajua mikä tuol mahas on, seksi sattuu, kävely sattuu, kaikki sattuu :ashamed:

ja ei se nyt noin iso ole normaalisti vaikken mikään hoikka ole :ashamed: Nyt vaan sellain kun olisin ainakin puolessa välissä raskaana :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

En vaan tajua mikä tuol mahas on, seksi sattuu, kävely sattuu, kaikki sattuu :ashamed:

ja ei se nyt noin iso ole normaalisti vaikken mikään hoikka ole :ashamed: Nyt vaan sellain kun olisin ainakin puolessa välissä raskaana :ashamed:

Auts :(

Aijaa, anteeksi sitten onnittelut. :ashamed:

Onko sul hormonikierukka? Mul turpoo välillä kanssa oikein isoksi maha, ihan niin, että voisi kanssa luulla. Mulla tekkee kai välillä keltarauhasrakkuloita, semmosia isoja ja se kai turvottaa. Sit vetää peräsuoleen jotenkin ja saattaa yhdyntä sattuu. Oon pari kertaa mennyt äkillisten yhdynnässä alkaneiden kipujen takii lekuriin ja ne on veikannut ovulaatioo. No kalenterista oon kattonut, et menkat sekasin, mutta ei missään tapauksessa ovis-aika.

Oi,anteeks.. :ashamed:
Mie aattelin kun otsikko oli tommonen ja vielä tuo arvatkaa mitä, hymynaamalla.. :/

Kumma juttu kyllä sit, kannattaa käydä lääkärissä..kai ne vois vaikka ultralla tai röntgenillä tai jollain kattoa mikä siel sitten on.

Joudun ehkä lääkäriin menee heti ens viikolla, burana auttanut vähän, mutta edelleen raastaa :$

Mahakipuun ei saisi tulehduskipulääkkeitä ottaa, koska peittävät kivun ja näin ollen jos on jostain vakavammasta kyse, niin tilanne voi kehittyä erittäin pahaksi esim. umpisuolentulehdus tai okkluusio tilanteissa.

Yhteistyössä