K
kampaaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja moi:ja tuon saman kokeneena USEAAN otteeseen mietin pitkään taas kampaajalle menoa..
Mulla kasvaa hitaasti hiukset mutta ovat hyväkuntoiset koska en värjäile ja osaan hoitaa niitä.
Mulla on niin monesti pilattu hiukset kampaajalla, että joskus käynyt ihan mielessä että saako ne siitä jotain nautintoa, että kauniin naisen, paksut+ pitkät hiukset pilataan kun itsellä on sellaiset kananperse hiukset! Ja aivokapasiteettikin monesti pakkasen puolella kuten ketjun kampaajalla.. Olisit lukenut itsellesi oikean ammatin, etkä kostaisi syyttömille sitä mitä et saanut aikaiseksi! Kasvakoon kaikki kampaajat aikuisiksi tai menkää vaikka kassalle näyttämään hapanta naamaa ja naureskelemaan asiakkaille!
Kiitos minunkin puolestani, ja suuri myötätuntohali ap:lle!
Kiitos haukuista. Millähän oikeudella aloit haukkua minua ja ammattitaitoani. Ja käsittääkseni minä en ole leikannut ap:n hiuksia. Ja jos sinä osaat lukea niin hoksaat, että olen jo miljoonasti kertonut tässä ketjussa, että mikä on oma toimintatapani siihen, jotta näiltä tilanteilta vältytään. Olen aivan 100% varma etten ole kenellekään tehnyt noin mitä ap tässä ketjussa sanoo.
Ja sinä täällä haukut kampaajien ammattitaitoa ja käsket hankkia OIKEAN ammatin. Jos sinä et arvosta kampaajia tuon enempää, että pitäisi käsityöammattia oikeana ammattina niin onko se mikään ihme, jos et ole koskaan ollut tyytyväinen.