V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap HUH HUH:No ok, otti sitten vaikka sen verran että ne on nyt pikkusen yli olkapään, älysitkö? Enpä viitti mittanauhalla mitata paljon otti!
Otti sitten vaikka sen 30senttiä, mutta ihan vitusti kuitenkin kun ne noin paljon lyheni!
Pitäskö sun sitten harkita alanvaihtoa? Jos asiakkaille naureskelette
Jos mä vittu menen ___MUODONMUUTOS___ leikkaukseen, niin mä en silloin ole hiuksiani lyhyemmäksi leikkaamassa, vaan muuttamassa sitä mallia!!!
Mulla oli hiukset lähes koko ajan naaman edessä kun ne klipsut aina valahti, niin enpä oikein pystynyt tutkimaan parturin käsiä, kun ne ilmeisesti on oleellisin asia parturissa käynnissä. Ja onneksi en tosiaan sanonut enempää, olisihan hänkin varmaan saanut raikuvan naurukohtauksen ja yrittänyt laittaa sen minun viakseni kun en hänehn käsiään seuraa, vai mitä?
Jos sun mielestä oikeesti on naurettavaa leikata ihmisten hiuksia, niin harkitse alan vaihtoa ihan oikeasti. ASIAKAS on se joka päättää leikataanko hiuksia edes milliä.
Kuule - aivan joka alalla naureskellaan asiakkaita. Enpä ole vielä kuullut lääkäreistä tai hoitsuista, jotka ei naureskelisi jotain asiakkaitaan. Tai ihan sama millä alalla. Kaupan alan ihmisille on ainakin ihan oma aasiakas-sivustonsakin netissä, jossa saavat haukkua typeriä asiakkaita. En minä asiakkaiden aikana ole mitään naureskellut. Tietäähän senkin kaikki, että miesgynet heittää vitsiä naisten alapäistä heti, kun nämä nakka oven kiinni.
Etkä vieläkään vastaa siihen, että miksi et pyytänyt näyttämään että minkä verran aikoo leikata. Ja edelleen totean vain, että jos haluan muodonmuutoksen niin se ei sentin lyhennyksellä valitettavasti ole mahdollista tapahtua. Kerrot menneesi muodonmuutos leikkaukseen, mutta et ole silloin leikkaamassa hiuksiasi lyhemmäksi vaan muuttamassa mallia. Mitenköhän se malli muuttuu jos niitä ei leikata lyhemmäksi?
Sinulle kampaaja varsin ja erittäin epäasiallinen kommentti. Kukaan AMMATTILAINEN on kyse mistä tahansa ammatinharjoittajasta EI naureskele asiakkaalle.
...eikä määrittele asiakkaalle sopivaa tyyliä tai pituutta itse, tai tee arvioita siitä mikä hiuspituus vaikuttaa epäedullisesti kasvonpiirteisiin ja mikä ei.
Sen sijaan mielipiteen kertominen fiksusti asiakkaalle kannattaa kyllä, siis juuri sen suhteen että hiusten laatu, paksuus ja kasvojen muoto vaikuttaa siihen miltä se lehdestä katsottu malli näyttää omassa päässä. Olen muutamasta oman kampaajani suorasanaisestakin arvioista ikuisesti kiitollinen.