mä en kestä näitä jalkoja!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mulla on jo 12-vuotiaana diagnosoitu levottomat jalat mun lapsuuden aivojuttujen "jälkitautina" ja syön vaivaan erittäin vahvaa lääkettä.

Nyt en sattuneesta syystä voi syödä lääkettä ja voi elämä että kiusaa noi jalat |O |O . Ei mulla ennen oo ihan valveilla ollessa istuessa levottomat kiusannut, mutta tässä mä nyt istun ja sätkin jalkojani. Ja ei tod. oo eka kerta tämän raskauden aikana :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
siis miten tämä oireilee

Pakottava tunne polvissa, pakko heilutella jalkoja ja lisäksi mulla ainakin ihan tahattomasti sätkii jalat, siis niin että mä en voi sille mitään.

Yleensä mulla on tää vaiva just ennen nukahtamista. Olen just päässyt horrokseen ja sitten taas herään siihen kun jalat sätkii. Ja tätä jatkuu kunnes otan sen hemmetin vahvan lääkkeeni jonka jälkeen kaikki raajat painaa tonnin...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ootko kokeillut magnesiumia?

En muuten ole. Onkos siinä jotain rajoitusta vai saako syödä raskaana? Entä kun imettää? Kun siis jo valmiiksi odotan kauhulla myös tuota imetysaikaa kun joudun olemaan ilman lääkettä.

Ihan luontaistuotekaupastako tuota saa?

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
En muuten ole. Onkos siinä jotain rajoitusta vai saako syödä raskaana? Entä kun imettää? Kun siis jo valmiiksi odotan kauhulla myös tuota imetysaikaa kun joudun olemaan ilman lääkettä.

Osta apteekista, niin saat luotettavimman tiedon tuuosta raskaus- ja imetysasiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Osta apteekista, niin saat luotettavimman tiedon tuuosta raskaus- ja imetysasiasta.

Joo pitää kysäistä, kiitos vinkistä.

Mulla on tosiaan vielä pitkä taival edessä tässä. Mä kun en taida ihan heti imetyksen jälkeenkään uskaltaa ottaa sitä lääkettä. Esikoiselle tarjosin kerran lääketokkurassa desinfiointipulloa kun piti antaa tuttipullo. Onneks oli korkki kiinni ettei käynyt vahinkoa, mutta se lääke tosiaan ON vahva.

Otan sitä muutenkin ainoastaan silloin kun on pakko, mutta jo pelkkä tieto ettei lääkettä voi ottaa saa mun jalat sätkimään
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Mullakin oli oireita tokana raskausaikana ja kamalaa oli :( Levottomat jalat jäi onneks synnärille, mutta mun sympatiat on sun puolella :hug:

Juu mulla on elinikäinen vaiva |O |O

:|

Niin no... ei oikeesti sopis edes valittaa. Nää levottomat jalat ja ajoittainen käsien vapina on kuitenkin vielä hyvin pientä. Mun ei koskaan pitänyt nähdä tervettä päivää ja mulle piti jäädä vähintään epilepsia "jälkitaudiksi". Eli olenhan mä erittäin onnekas kun on vaan tollanen vaiva ja siihen vielä normaalisti auttava lääkitys.

Yhteistyössä