Ihmiselle on aika tyypillistä syödä pikkusia määriä kerrallaan; on ilmeisesti ruoansulatukselle helpompaa ja pitää verensokerin tasaisempana. Jotkut vauvat ovat tarkempia siitä, toiset eivät niinkään...!
Mä en osaa muuta lohtua tarjota ku että kyllä se jossain vaiheessa helpottaa, arvelisin, että ennen syksyä.
Mitä nukkumiseen tulee... Mulla on aika vähäuninen neiti, oli tuonkin ikäisenä. Nykyään päikkärit kestää ehkä n 1-2 h, tyttö 1v. Ainokainen kun on niin asia on suht ok, sisarusta jos pitää hoitaa, niin varmasti rankempaa. Mun tyttö nukkuu pisimpään jos itse nukun vierellä. Ja tyttö kävi kokoajan tissillä päivisin, mua se ei vaa koskaan ole haitannu; tyttö oli muutenkin sylissä tai liinassa 24/7, niin ei se imettäminen kovasti asiaa muuttanu. Kun opettelin imettämään liinassa helpottui asia vielä entisestään.
Muuten, kylmälläkin säällä voi imettää ulkona kunhan pukeutuu hyvin (ellei ole todella helposti tukkeutuvaa sorttia?) mä imetin talvellakin ulkona kerrospukeutumisen ja huivien avuilla. Kun nänni näkyy just ja just ennen ku sujahtaa lapsen suuhun, eihän siinä ehdi mitään tukosta tulla...!