L
loppuun palanut
Vieras
mä en jaksa, kaikesta on pelkkää huutoa ja ulinaa, 2v ei syö ruokaa kun heittelee ne pitkin lattioita jois vaan maitoa, taas tänään neljännet ruuat tossa lattialla ja mukula huutaa pallo punasena kun ei anneta muumia kattoa, koitin että jos syö ruokaa niin muumit pyörii mutta koska lautanen taas nurin lattialla loppui myös DVD katsominen.
On koitettu lahjoa ja kiristää, on syötetty ja annettu itse syödä, sama homma. Mä en jaksa, joka perkeleen ruokahippu menee hukkaan, suuhunsa tuo ei laita yhtään mitään ja jos sinne jotain vähänkin saa niin sylkee samantien pois. Johan siitä on 12pv kun viimeksi on syönyt yhden lautasellisen kerrallaan. Kuolkoot nälkäänsä tai huutakoot ittensä hengiltä.
On koitettu lahjoa ja kiristää, on syötetty ja annettu itse syödä, sama homma. Mä en jaksa, joka perkeleen ruokahippu menee hukkaan, suuhunsa tuo ei laita yhtään mitään ja jos sinne jotain vähänkin saa niin sylkee samantien pois. Johan siitä on 12pv kun viimeksi on syönyt yhden lautasellisen kerrallaan. Kuolkoot nälkäänsä tai huutakoot ittensä hengiltä.