Mä en jaksa enää eksää. Mä niin toivon että se kuolee pois.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Erosta jo vuosia, eikä se vaan lopeta. Sillä ihmisellä on psyykkisiä ongelmia, pahoja sellaisia, eikä se lopeta mun kiusaamista ikinä. Se valehtelee musta, manipuloi, pelottelee, uhkailee. Saa ihmiset omalle puolelleen siellä, ja mä joudun kerta toisensa jälkeen taas samaan tilanteeseen: kertomaan kaikesta mitä se on mulle tehnyt, fyysinen väkivalta loppui kun erosin, mutta henkinen jatkuu edelleen. Sille ihmiselle ei lapset merkitse mitään, ei se että lapsillakin on jo psyykkisiä ongelmia eksän käytöksen takia.

Kun mä yhdestä asiasta sen kanssa selviän, se heittää jo kehiin uusia. Sen taktiikka on pettämätön: ensin kuukausien vainoaminen, uhkailu, pelottelu, kiusaaminen. Sitten muutama kuukausi täydellistä hiljaisuutta jolloin se ei ota edes lapsiinsa yhteyttä. Ja sitten räjähtää taas: jälleen kuukausien kiusaaminen. Nyt on käynnistynyt ties kuinka mones kiusaamisyritelmä ja mä olen aivan loppu. Ennen toivoin että se ihminen joutuis kitumaan loppu elämänsä, nykyään toivon vain että se kuolis pois. En jaksa mitään muuta.

Tää helvetti ei lopu niin kauan kuin se on elossa. Se ei ikinä lopeta, ei ikinä. Enkä mä käsitä, miten mä jaksan puolustautua aina yhä uudelleen ja uudelleen.

Miksei se vois vaan kuolla??

Ootko keskustellu lasten kans.. jos laittaisitte välit kokonaan poikki (salainen numero + osoite) ja tapaamiset tarvittaessa vain valvotusti (ja eri pakkakunnalla). Minkä ikäset teidän lapset on?

Se ei suostu valvottuihin tapaamisiin joita ehdotettu lastensuojelun toimesta. Viemässä asiaa oikeuteen.
Se ei ole pitänyt yhteyttä lapsiinsa vaikka mä olen tehnyt kaikkeni sen eteen. Ja nyt se väittää, että mä olen estänyt kaiken yhteydenpidon. Haaste käräjille tullut jo asiasta .

sanoisin että poliisille ainakin voi ilmoittaa asiasta ja herjaaminen yms on rangaistava teko. sosiaaliin kannattaa ottaa yhteyttä ja kertoa tilanne sinne, kyllä se joku keino löytyy tuollaseen , jokaisella oikeus elää omaa elämää

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja kamalalta kuulostaa:
Mene poliisin puheille. Hanki lähestymiskielto tai jotain.

Luuletko että tollanen hullu siitä mitään piittaa?

¨Niinpä. Ei sitä kiinnosta.
Ja koska "lapsilla on oikeus isään" tilanteista riippumatta, se on se linkki joka sallii sen kiusanteon jatkumisen ikuisesti.

Nyttenkin. Tää tilanne on täysin absrudi. Syyttää mua asioista joita se ite on tehnyt! Se on niin sekaisin että mäkin sekoon pikkuhiljaa.

Voi miten pahalta kuulostaa :( Ihmisiä on joka lähtöön. Oletko koittanut olla välinpitämätön sen temppuja kohtaan? Ettet selittelisi enää mitään, etkä millään tavalla näyttäisi että sinua hetkauttaisi mikään hänen tekemä asia. Puheluihin ja viesteihin jätät vastaamatta, tai vastaat vain hyvin lyhyesti ja ympäripyöreästi.
Voisi auttaa, kukaan jaksa semmoista kiusata loppuelämää, jota ei hatkauta asia kuin asia....ehkä...

Kerrot kaikille mahdollisille viranomaisille, niin jää ainakin todistusaineistoa kirjoihin ja kansiin. Lisää mahdollisuuksia edes joskus tulevaisuudessa lopettaa kierre.

nii ja muuten, jos poliisi saa dokumenttia sen käytöksestä, esim viestit, puhelut ja muuta, toistuva lähestymiskiellon rikkominen, niin kovin on huonot lähtökohdat sillä voittaa oikeudessa yhtää mitää.onko sillä itellä huono elämä vai mikä siinä roikuttaa sinussa kiinni??

Mun exä rupes piinaamaan mua viestein ym, ja säilytin ne kaikki ja sanoin et jos ei lopu ni meen poliisin puheille niiden kans. Ja kyllä ne loppuivat. Olisin kyl menny jos ei ois loppunut. Älä hyvä ihminen yksin kanna tuota ja masennuta itseäsi, pistä stoppi sille poliisin ym kautta. Niin kauan kun kärsit ni se varmaan jatkaa. Tsemppiä!!

Oletko kirjoittanut tästä joskus ennenkin? mUistelen lukeneeni ihan samanlaisesta jutusta aiemminkin. En pysty edes käsittämään miten vaikeassa tilanteessa elät/te. Voimia oimkein paljon sinulle ja lapsillesi!

Mun on ollut pakko selitellä eri tahoille, kun se soitteli yhteenaikaan jatkuvasti lastensuojeluun ja lastenvalvojille ja poliiseille ja päiväkotiin ja koululle jne.
Lasten oireilun takia olen hakenut apua lastensuojelusta, kasvatusneuvolasta, terapiasta ja kertonut sinnekin monet kerrat kaiken. Ne siis tietää jo ja ovat myös huomanneet millainen eksä on. Siis oman paikkakuntani viranomaiset tietää, eksän paikkakunnan ei näköjään.

Mun pitää taas selittää samat asiat asianajajalle kun kerran oikeuteen pitää mennä, ja sitä kerrottavaa on paljon. En jaksais enää sitäkään. Mä oon niin väsynyt tähän jatkuvaan todistelemiseen ja jatkuvaan puolustautumiseen ja jatkuvaan puoleni pitämiseen ettei ole tosikaan.

täällä samantyyppinen ongelma.erosta jo yli 4 vuotta aikaa, on hiljasta aikaa ja jälleen pa,ahtaa jostai päästä. nyt se reuhaa siitä ku en koskaan ottanut elatusmaksua ku vasta tänä vuonna eka kertaa, niin se uhkaa itsarilla ja muulla jos sen pitää niitä maksaa.. juophko on mutta on päivätyössä..mitä näille saatanoille tekee..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko kirjoittanut tästä joskus ennenkin? mUistelen lukeneeni ihan samanlaisesta jutusta aiemminkin. En pysty edes käsittämään miten vaikeassa tilanteessa elät/te. Voimia oimkein paljon sinulle ja lapsillesi!

Olen kirjoittanut aiemminkin. Muutamankin kerran.
Tää paska ei vaan lopu koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olen kirjoittanut aiemminkin. Muutamankin kerran.
Tää paska ei vaan lopu koskaan.

Joo, olet varmaankin sit sama ketä muistelin. On teillä ollut kyllä ihan kauheeta kun muistelen kertomaasi:( On tämä suomikin välillä ihme valtio, kun toinen ihminen voi noin häiritä ja kiusata elämää.

Välillä toivon minäkin että kuolis pois,niin kamalalta kuin kuulostaakin. Se jatkuva kiusaaminen ja uhkailu vain vievät mehut vahvemmastakin ihmisestä,se ihminen saa voimaa siitä kun saa levittää ympärilleen pahaa mieltä,aivan sadistista ja sairasta. Koskaan enää en yhteenkään narsistiin sekoa,se on varma.

Yhteistyössä