Alkuperäinen kirjoittaja hommaa uusi harrastus:Jumpat ja ravintolaillat ja muut voi tuntua turhuudelta, mutta kyllä mua autto eräänlainen "pulssin kiihdytys". Eli oli noita samoja ajatuksia kuin ap:lla, mutta tein asialle jotain. Tietoisesti pyrin elämään aktiivisemmin ja haen virikkeitä muualtakin kuin töistä ja netistä. Olen tavallaan alkanut vähän itsekkääksi, vaikka perheellinen olenkin. Ja etenkin liikunnan harrastamisesta olen saanut paljon elämäniloa.
Mulla ei ole mahdollisuutta koin ulkopuoliseen harrastukseen. Päivät töissä, illat lasten kanssa kotona. Viikonloppusinkin lapset on mulla. Eksä ottaa lapsia luokseen n.6vrk/kk yleensä arkipäiviä, ja ihan miten sattuu. Eli ei mahdollisuutta säännöllisiin menoihin. Ja mitään liikuntaa en töiden jälkeen kykene edes ajattelemaan...
Kavereita ei juuri ole, ja nekin vähät on yleensä töissä silloin kun mulla on vapaata...
Musta on jo tarpeeks itsekästä et lapset on hoidossa mun työpäivän, en niitä siis ulkopuoliseen hoitoon enää sen jälkeen laita vaan siks et mamma sais tuulettaa itteään...