Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:sulla on vaan toisinsanoen tylsää..sun pitää saada jotain sutinaa, nainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä tässä yks ilta murehdin ihan samaa. Että pitäskö vaan olla aktiivisempi, juosta töiden jälkeen salilla, kylässä jne. Oisko se sitä elämää? Mikä on se, mikä on mulle tärkeintä? En mä tiedä, loppujen lopuksi olen kuitenkin aika yksinäinen olento. Ja se sopii mulle. Mun huoneen oven sais sinetöidä kiinni ja voisin elää täällä noin 7-8 neliön kopissani erittäin onnellisen elämän yksikseni.
Joskus on hyvä miettiä, miltä elämä tuntuu, tartteeko jotain muuta, jos niin mitä se on ja miten sitä sais. En kuitenkaan itse päätynyt tekemään muutoksia elämääni. En usko, että on olemassa ketään, joka minua voisi ymmärtää sillä tasolla, että kaipaisin hänen seuraansa. Ulkomaailma taas ei tarjoa juuri mitään, mikä minua voisi kiinnostaa.
Kuuntelen edesmenneitä laulajia, Eva Cassidya (melanooma vei 33-vuotiaana) ja Israel Kamakawiwo'olea (38-vuotiaana kuoli ylipainon aiheuttamaan hengitysongelmaan). Sama biisi, eri tulkinta. Mitä sitä sateenkaarta tavoittelemaan, kuulostaa ajatuksena ihanalta, mutta mikä vika on tässä hetkessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Musta tuntuu etten ole saanut aikaseksi mitään. Että elämä menee hukkaan, kaikki mun kyvyt menee hukkaan.
Aina välillä mä hetkellisesti uskon että pystyisin esim opiskelemaan ammatin, jotta voisin tehdä työtä jota haluan. Ja kuitenkin jossain vaiheessa todellisuus iskee vasten naamaa, ettei se kuitenkaan onnistu.
Ei tässä hetkessä mitään vikaa kai ole, mutta en vaan viihdy mun elämssä. Kaikki mitä teen , teen vaan siksi että lasten ois hyvä olla. Omalla voinnilla ei kai sit niin väliä ole? Ja silti mun mielestä mun elämssä pitäis olla jotain muutakin...
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Tottakai lähdet opiskelemaan, ainakin menet kokeilemaan pääsykokeet kerran tai pari. Minäkin menin vaikka ajattelin että olen jo liian vanha haihattelemaan uutta ammattia enkä taloudellisista syistäkään voisi ikinä ihan oikeasti opiskella.
Mutta kun kerran sisään pääsi niin pakkohan sitä oli vähän alkaa luennoilla käymään =)
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:samat fiilikset. kaikki muut ihmiset on niin hienoissa ja isopalkkaisissa töissä ja vapaa-ajat luottamustehtävissä ja harrastuksissa, (omissa ja lasten) ja matkustelevat ja viettävät hienoja illallisia ja juhlia. lisäksi jaksavat ulkoilla, osallistua, pitää huolta ulkonäöstään ja ihmissuhteistaan.
minä olen tarpeettomassa, pienipalkkaisessa työssäni päivän, yritän jaksaa ruokkia lapset ja sitten odotan yksinäisenä iltaa ja seuraavaa aamua.
missä se paljon puhuttu elämä luuraa?
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:samat fiilikset. kaikki muut ihmiset on niin hienoissa ja isopalkkaisissa töissä ja vapaa-ajat luottamustehtävissä ja harrastuksissa, (omissa ja lasten) ja matkustelevat ja viettävät hienoja illallisia ja juhlia. lisäksi jaksavat ulkoilla, osallistua, pitää huolta ulkonäöstään ja ihmissuhteistaan.
minä olen tarpeettomassa, pienipalkkaisessa työssäni päivän, yritän jaksaa ruokkia lapset ja sitten odotan yksinäisenä iltaa ja seuraavaa aamua.
missä se paljon puhuttu elämä luuraa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Varmaan sua helpottaa, jos kerron, että luultavasti sulla on jokin aikuisiän kehitystehtävä menossa :hug: Nimim. kehityspsykologian tenttiin lukenut ja sen tänään tehnyt... miten meni, se jää nähtäväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Varmaan sua helpottaa, jos kerron, että luultavasti sulla on jokin aikuisiän kehitystehtävä menossa :hug: Nimim. kehityspsykologian tenttiin lukenut ja sen tänään tehnyt... miten meni, se jää nähtäväksi.
hmm.. onko tälläisillä jo usemman ikäkriisin läpikäyneelläkin vielä aikuisiän kehitystehtävä vaiheita menossa...
Siis itseäni tarkoitan, ei kai sitä täysin kehittynyt voi koskaan ollakaan.
Ja takapakkia tuntuu se aikuisuuskin välillä menevän..
Alkuperäinen kirjoittaja heih:Usein ongelma on, että haetaan sitä onnea ulkoisista asioista, mutta onni ei koostu niistä... se tulee sisältä. Oma sisäinen kasvu, kun löytää rakkauden sieltä, uskon, näkee sen verhon taa omaan itseensä. Siellä on onni.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Varmaan sua helpottaa, jos kerron, että luultavasti sulla on jokin aikuisiän kehitystehtävä menossa :hug: Nimim. kehityspsykologian tenttiin lukenut ja sen tänään tehnyt... miten meni, se jää nähtäväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:siula on sitten kaikki LIIAN hyvin?