Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kotikokki sivustolta useimmiten, mutta tuo saattaa myös olla Aurinkokunnan "keittokirjasta"...tai sitten olen saanut sen joltakulta palstalaiselta jonkin ruokaketjun yhteydessä.
Eli milloin mistäkin. Kyllä mulla on keittokirjoja mutta ne on ihan paskoja. Siis siellä on usein semmoisia mausteita tms. joista mä en ole ikinä edes kuullut. Tai sitten jotain muuta sellaista mikä on pahaa (kala, tilli, persilja, sienet ja moni moni muu juttu).
Ja jos mä sitten ostan ohjeen mukaan jonkun kastikepurkin josta otetaan lusikallinen, niin mitä hittoa mä sille loppupurkille teen? Monasti on mennyt roskiin kun en osaa niitä muuhun käyttää.
Koulusta aikoinaan pöllin (tuhma minä) sen koulun opuksen jonka mukaan köksässä mentiin, mutta en mä tiedä...ei sielläkään oikeen mitään hyvää ole, kun ne on sitten NIIN perushuttua kun olla ja voi. Ei siellä juuri koskenlasijat yms. vilku![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ruoka on hyvää;22129161:Mä paistoin riisiä öljyn ja sahramin kera, samalla viipaloin sipulia, vanhaksi menevää leikettä ja paprikaa suikaleiksi, avasin ananas purkin. Paistoin ne öljyssä ja lopuksi maustoin thai chilillä....Kun riisit olivat napanneet väriä tarpeeksi heitin veden riisien päälle ja keitin ne. (Ensin pitää kyllä muistaa pestä riisit).
Muistan kun kerroit siitä, että teit itse lähes kaiken, kun koitit vähentää ruokakuluja ja teit itse karjalanpiirakatkin, ettet ostaisi eineksiä. Minusta siinä oli haastetta aikalaillaMutta siihen tarvitsit niitä ruisjauhoja ja kohta sinulla oli iso pulma, että mihin se puoli pussia ruisjauhoa. Esitin sinulle, että siinä sinulle alku pienelle tarvikevarastolle, siinä sinulle ruisjauhoa, kun joskus vähän tarvitset, eikä ruoanlaitto kaadu siihen, ettei ole sitä pientä määrää just nyt käsillä. Ja se pätee tosi moneen ruoka-aineeseen. Kuivat säilyvät melkoisen pitkään, mausteet esimerkiksi. Jos sinun on aina aloitettava siitä, että kaikki ainekset pitää hankkia ruokaa varten, se tuleekin työlääksi.
Minusta on jotenkin liikuttavaa lukea kertomuksiasi, harmittaa vain puolestasi, kun samat kämmit toistuvat, vaikka periaatteessa voisit nyt hoksata, että kannattaa laittaa foliota ruoan päälle, jos se näyttää menevän liian tummaksi päältä, mutta vaatii vielä paistamista, tai uunista laitetaan lämmöt pois, mutta annetaan ruoan vielä vähän siellä muhia. Ja monia muita juttuja. Ruokaa nyt on kuitenkin lähes pakko laittaa (jos nyt pakkoja on olemassa) ja olisi kiva, että se olisi jollei nyt mukavaa, ainakin siedettävää ja suht vaivatonta.
ps. koskenlaskija voisi sopia siihen, että irronnut kengänpohja kiinnitetään.... (ei oikeasti, älä ota tosissasi)![]()
mä lopetan kans, tosin siitä syystä että kenellekään ei maistu, paitsi ne ranskalaiset ja nakit.