En tee enää ikinä pulla "pikkuapulaisen" läsnäollessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieleen meni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieleen meni

Vieras
Meni sitten pullat totaalisen pieleen kun apuna oli automaattipikakysymyskommentointilinko... Sai ajatukseni niin sekaisin että alustin taikinan ilman sokeria. Yritän vielä pelastaa lisäämällä loppuvaiheessa sokerin mutta taitaa mennä pieleen koska rakenne ei tunnu oikeanlaiselta. Ja tänään kun piti tehdä juuri spesiaalihyväää pullaa... No tämä nyt oli tälläinen tilitys ketutuksen hellittämiseksi.

Mä olen joskus unohtanut sokerin laittaa ja juurikin laittanut juuri siinä taikina vaiheessa vasta sen sokerin. Sitten koittanut sekottaa ja hyviä pullia on tullut.

Niin ja lisäksi vielä rasvakin oli jo heitetty sinne vaikka sokerista ei olllut tietoakaan. Tämäkin tapahtui selkäni takana salaman nopeasti ennenkuin olin ehtinyt mainita että saat rasvan kaataa kulhoon SITTEN kun olen antanut LUVAN... Taidan katsella jo että onko aineita uuteen satsiin. Tekisi mieli laittaa poika vaikka kaappiin, mutta kun toinen on niiiiin innokkaasti mukana vaikka toki aika raskaasti enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

Tuo leipominen voi kuitenkin olla sitä, minkä lapsi muistaa tästä joulusta vielä myöhemminkin. Minäkin inhoan siivota niitä sotkuja, mutta annan lasten osallistua tai jopa leipoa ihan itse kerran kuussa.

[QUOTE="Anna";25278898]Tuo leipominen voi kuitenkin olla sitä, minkä lapsi muistaa tästä joulusta vielä myöhemminkin. Minäkin inhoan siivota niitä sotkuja, mutta annan lasten osallistua tai jopa leipoa ihan itse kerran kuussa.[/QUOTE]

Silläpä en laittanut poikaa "kaappiin" vaan tehtiin tuo taikina loppuun asti... Tulos hieman likilaskuinen mutta katsotaan teenkö huomenna uudestaan paremman satsin...

Yhteistyössä