mä arvaan että joku harmaa sanoo että hyi miten ruma, mutta tässä kuva 570 gramman sisupussista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi itku miten pieni! Meillä oli 2 kg painavampi ja sekin tuntui niin pikkuruiselta! Onko ihan uus vauva vai millon syntyi? Ja suloinen on, mutta olishan tuon vielä ollut parempi saada kasvaa turvallisesti masussa hieman isommaksi. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mun veli painoi 19 vuotta sitten syntyessään 810g ja kevyimmillään vain hieman päälle 600 g ..

Ei ole enää pieni lainkaan :D

Mun veli painoi 20 vuotta sitten kilon ja alhaisimmillaan painoi reilun 800g. Ei ole enää hänkään pieni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
tyttö on siis nyt jo viisi, mutta yhä pieni pituutta 100 cm ,painoa 14,8 kiloa ja iloinen ja itsepäinen neiti jolla on ollut aika mutkainen tie kulkea, mm sydän leikkaus vajaan viikon ikäisenä, ja syntyi rv 27+2

Mun kolmas tyttö on nyt kohta viisivuotiaana samankokoinen 99,4cm ja 15kg, mutta hän painoi syntyessään 4010g, joten aivan loistavasti on teidän tyttö kasvanu :D

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
tyttö on siis nyt jo viisi, mutta yhä pieni pituutta 100 cm ,painoa 14,8 kiloa ja iloinen ja itsepäinen neiti jolla on ollut aika mutkainen tie kulkea, mm sydän leikkaus vajaan viikon ikäisenä, ja syntyi rv 27+2

Mun kolmas tyttö on nyt kohta viisivuotiaana samankokoinen 99,4cm ja 15kg, mutta hän painoi syntyessään 4010g, joten aivan loistavasti on teidän tyttö kasvanu :D

aika pieni sunkin tyttös on...

:)

mäkin painoin syntyessäni vähän, olin aina lapsena todella pieni, nyt painan jo 75 kiloa, hyvin on mullakin painoa tullut :D

pieni vitsi tähän väliin, ettei kaikki ihan ala vollottamaan :)

On kyllä niin pieni hän :) on se niin ihmeellistä, miten noinkin pienillä viikoilla nykyään vauvat selviävät.. IHANA!!!

Yhteistyössä