Hyi hitto, miten joku voi ajaa Fiat Puntolla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voi sinnuu:
autoa ei tosiaan kannata valita pelkästään ulkonäön perusteella. ennemmin pieni ja näppärä vähän kuluttava kuin iso rohjo joka kuluttaa huimasti...

Aivan totta, mutta kun niitä autoja on niin paljon, ei pelkästään Fiat Puntio vs. paljon kuluttava rotisko. Pieniruokaisia, halpoja ja kivannäköisiä autoja on pilvin pimein - miksi joku valitsee niistä juuri Punton?!

Koska jonkun mielestä se on kivan näköinen? Kauneshan on katsojan silmissä..

No en mä vaan löytänyt äkkiseltään samalla rahalla (2500 e) alle sataatuhatta kilsaa ajettua, ihan siistiä autoa. Perheeseen tarvittiin toinen auto eikä ole varaa pahemmin nyrpistellä nenäänsä. Huoh, sama kuin ihmettelisi, miksi toiset ostaa ruokaa Lidlistä eikä Stockan Delistä.

Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:
Miten joku viitsii kulkea paikallisliikenteen linja-autoilla? Nehän on ihan tyhmän näköisiä, niissä on epämukavat penkit ja harvoin niillä pääsee edes kotiovelle? Joillekkin ei todellakaan ole merkitystä, sillä millä ne kulkee.

No aika kaukaa haettua verrata julkista liikennevälinettä (sama kuin jonkun ihmisen ulkonäköä ) itse ostamaan ja omistamaan autoon! Sitä juuri ihmettelenkin, että miten joillekin ei todellakaan ole väliä millä ne kulkee.

Hah. Aika kaukaa haettua on myös verrata linja-autoa ja ihmisen ulkonäköä:)

Alkuperäinen kirjoittaja poorme:
No en mä vaan löytänyt äkkiseltään samalla rahalla (2500 e) alle sataatuhatta kilsaa ajettua, ihan siistiä autoa. Perheeseen tarvittiin toinen auto eikä ole varaa pahemmin nyrpistellä nenäänsä. Huoh, sama kuin ihmettelisi, miksi toiset ostaa ruokaa Lidlistä eikä Stockan Delistä.

Itselläni oli joskus Toyota Corolla -92, porrasperäinen ja fiksun näköinen (vaikkakaan ei vedä vertoja uusille hienoille autoille), oli ajettu 88tkm, maksoi 1000e ja palveli minua moitteettomasti kymmenen vuotta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja yäääk:
Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:
Miten joku viitsii kulkea paikallisliikenteen linja-autoilla? Nehän on ihan tyhmän näköisiä, niissä on epämukavat penkit ja harvoin niillä pääsee edes kotiovelle? Joillekkin ei todellakaan ole merkitystä, sillä millä ne kulkee.

No aika kaukaa haettua verrata julkista liikennevälinettä (sama kuin jonkun ihmisen ulkonäköä ) itse ostamaan ja omistamaan autoon! Sitä juuri ihmettelenkin, että miten joillekin ei todellakaan ole väliä millä ne kulkee.

Hah. Aika kaukaa haettua on myös verrata linja-autoa ja ihmisen ulkonäköä:)

Luepas tämän ketjun kaikki viestit, suluissa oleva viittaus ihmisen ulkonäöstä ei suinkaan ollut vertaus linja-auton ulkonäköön, vaan kyse oli siitä, että joku veti tähän ketjuun mukaan minun naamani.

ford_ka_03_05_06.jpg

no siis kyllähän tähän verrattuna punto on ihan siedettävä.

Mun äiti osti muutama vuosi sitten kyseisen auton, jolla kulkee työmatkat. Hyvin on kulkupeli toiminut, eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa. Äippä kyllä aikoo luopua autosta kokonaan 1,5 vuoden päästä, kun jää eläkkeelle.

mä lainaan aina siskon puntoa, kun vaan saan. tosi näppärä ajaa näillä meiän toooooosi kapeilla vanhan kaupungin kaduilla. ja yleesä ajelen vanhempien ns. "paremmilla" autoilla...enkä niillä haluu ajaa vaan puntolla. ihan paras auto ja tilava takaluukku!

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ihan yhtä hyvin vois kysyä, et miks joku ajaa Mersulla

No sen mä jo ymmärrän: fiksun näköinen, tyylikäs, arvostettu auto. (Paitsi on Mersullakin pohjanoteerauksensa: Smart)

MERSUKO TYYLIKÄS JA FIKSU!
Selvisi ap:n älykkyys ainakin. Niin ja minä ajan vielä fiat uunolla :D Juuri ja juuri mahdun siihen autoon ja taatusti pääsen ohi jokaisesta mesestä ja muista tyylilyyli autoista, joissa omistajakin tuntuu usein olevan vähän ylifiksu..

Alkuperäinen kirjoittaja v:

No sen mä jo ymmärrän: fiksun näköinen, tyylikäs, arvostettu auto. (Paitsi on Mersullakin pohjanoteerauksensa: Smart)

Selvisi ap:n älykkyys ainakin. Niin ja minä ajan vielä fiat uunolla :D Juuri ja juuri mahdun siihen autoon ja taatusti pääsen ohi jokaisesta mesestä ja muista tyylilyyli autoista, joissa omistajakin tuntuu usein olevan vähän ylifiksu..

Niin ja se mun auto maksoi 400? ja on palvellut jo pari vuotta ilman mitään remppoja :D Kaasupoljin on ainut joka toimii harmittavan hyvin,.. tahtoo poliisit kiinnostua siitä.

Hei siis väittääkö ap mersua jotenkin hyvännäköiseksi? Saanko tietää mistä kohti? Mä häpeän kaikkien mersu kuskien puolesta.. Lisäksi on pakko todeta että kauneus on katsojan silmissä :D
Fiatit saa vaikka sivuttain parkkiruutuun, on kevyt (eli kiihtyy hyvin ja pääsee kovaa vaikka olisi pieni kone), ei tarvitse turhia pröystäillä auton koolla tai kulutuksella (kuten esim mersu syö monen monta kertaa enempi kuin fiat) ja lisäksi fiatia on helppo tuunata :D

Niin ja se mun auto maksoi 400? ja on palvellut jo pari vuotta ilman mitään remppoja :D Kaasupoljin on ainut joka toimii harmittavan hyvin,.. tahtoo poliisit kiinnostua siitä.

Oletko oikeasti niin tyhmä että luulet mersun kulkevan vain max. nopeusrajoituksen mukaan? :laugh: Siellä mesen ratissa on vaan sattunut olemaan fiksumpi kuski jonka ei tartte päteä ylinopeutta ajamalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oletko oikeasti niin tyhmä että luulet mersun kulkevan vain max. nopeusrajoituksen mukaan? :laugh: Siellä mesen ratissa on vaan sattunut olemaan fiksumpi kuski jonka ei tartte päteä ylinopeutta ajamalla ;)

Sori mutta me on kokeiltu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sori mutta me on kokeiltu :)

Kokeiltu MITÄ?

Yhteistyössä