Hyi hitto, miten joku voi ajaa Fiat Puntolla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Se on niin saakelin ruma auto!
Okei, onhan se halpa, mutta sillä rahalla saisi kyllä fiksummankin menopelin. Ja jos pientä haluaa, niin on niitä muitakin pieniä autoja.

Hyi!

Niin ja ymmärrän kyllä, että kaikille ei oo niin justiinsa se auton ulkomuoto tai mikään autoihin liittyvä. Mutta silti, mä nyt haluan kauhistella näin pinnallisista asioista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Kulkee varmasti eteen ja taakse hyvin joten mikä ongelma?
Miten sä voit mennä ulos tuon ruman naamas kanssa?

Oon oikein tyytyväinen naamaani, kiitos vain kysymästä. :) Ja itse asiassa ihmisen ulkoiset ominaisuudet eivät tähän ketjuun liity, sillä niihin ei kukaan voi itse vaikuttaa - autoonsa ja sen valintaan kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ihan yhtä hyvin vois kysyä, et miks joku ajaa Mersulla

No sen mä jo ymmärrän: fiksun näköinen, tyylikäs, arvostettu auto. (Paitsi on Mersullakin pohjanoteerauksensa: Smart)

Tuliko ap:lle mieleen että kaikki ei aja autolla siksi että se on hyvän NÄKÖINEN vaan ihan päästäkseen pisteestä a pisteeseen b

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on niin saakelin ruma auto!
Okei, onhan se halpa, mutta sillä rahalla saisi kyllä fiksummankin menopelin. Ja jos pientä haluaa, niin on niitä muitakin pieniä autoja.

Hyi!

No on sulla murheet. Voisin hyvin itse ajaa autolla kun autolla, auton ulkonäkö ei merkkaa mulle mitään, kunhan saan sillä hoidettua pakolliset kauppa-kerho yms pikkumenot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ihan yhtä hyvin vois kysyä, et miks joku ajaa Mersulla

No sen mä jo ymmärrän: fiksun näköinen, tyylikäs, arvostettu auto. (Paitsi on Mersullakin pohjanoteerauksensa: Smart)

Tuliko ap:lle mieleen että kaikki ei aja autolla siksi että se on hyvän NÄKÖINEN vaan ihan päästäkseen pisteestä a pisteeseen b

Tuli toki mieleen, mutta kun on fiksumman näköisiäkin autoja, millä pääsee ihan yhtälailla pisteestä a pisteeseen b. En vain ymmärrä, miksi joku varta vasten laittaa ruman auton (makuasioistahan ei voi kuin kiistellä!), kun samalla rahalla saisi muunlaisiakin...

Ja sama juttu esimerkiksi Ladan kanssa, kuka sillä enää tänä päivänä oikeesti haluaa ajaa... Ja se Mersun Smart, niin ruma koppi ja hintava - en ymmärrä sitäkään, että joku maksaa niin paljon niin rumasta, kun niillä summilla saisi oikeasti komean auton.

Ja sama juttu esimerkiksi Ladan kanssa, kuka sillä enää tänä päivänä oikeesti haluaa ajaa... Ja se Mersun Smart, niin ruma koppi ja hintava - en ymmärrä sitäkään, että joku maksaa niin paljon niin rumasta, kun niillä summilla saisi oikeasti komean auton.

No esimerkkejä niistä paremman näköistä jne?

Alkuperäinen kirjoittaja voi sinnuu:
autoa ei tosiaan kannata valita pelkästään ulkonäön perusteella. ennemmin pieni ja näppärä vähän kuluttava kuin iso rohjo joka kuluttaa huimasti...

Aivan totta, mutta kun niitä autoja on niin paljon, ei pelkästään Fiat Puntio vs. paljon kuluttava rotisko. Pieniruokaisia, halpoja ja kivannäköisiä autoja on pilvin pimein - miksi joku valitsee niistä juuri Punton?!

Miten joku viitsii kulkea paikallisliikenteen linja-autoilla? Nehän on ihan tyhmän näköisiä, niissä on epämukavat penkit ja harvoin niillä pääsee edes kotiovelle? Joillekkin ei todellakaan ole merkitystä, sillä millä ne kulkee.

Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:
Miten joku viitsii kulkea paikallisliikenteen linja-autoilla? Nehän on ihan tyhmän näköisiä, niissä on epämukavat penkit ja harvoin niillä pääsee edes kotiovelle? Joillekkin ei todellakaan ole merkitystä, sillä millä ne kulkee.

No aika kaukaa haettua verrata julkista liikennevälinettä (sama kuin jonkun ihmisen ulkonäköä ) itse ostamaan ja omistamaan autoon! Sitä juuri ihmettelenkin, että miten joillekin ei todellakaan ole väliä millä ne kulkee.

Yhteistyössä