Mä alan kohta oikeesti väsyä tähän hommaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Nimittäin kamaliin painajaisuniin ja uniin noin yleensä. Kun joka yö niitä tulee nähtyä, aamulla tuntuu siltä kun ei ois nukkunu ollenkaan kun pyörin ja hyörin koko yön, välissä herään syöttämään vauvan ja taas unia katselemaan. Tää alkoi raskausaikana ja jatkuu näköjään.. siis ihan jokaikinen yö.

Ja ne unet on joskus ihan kipeitä, yks yö näin unta mutasesta kuolleen naisen jalasta joka sojotti lattiakaivosta, kerran näin unta kun juoksin paniikissa pitkin helsinkiä salkkareiden Ismoa karkuun joka halus tappaa mut, viime yönä näin unta että deeku hakkas raskaana olevan siskoni ja tappoi siskon masussa olevan vauvan (eli unessa itkin ja itkin ja kaikki muutkin itki sitä pikkuvauvan kohtaloa..) ym. "kivoja" unia. Aamulla kädet tärisee ja olo on ihan kaamee ku tollasia näkee, on niin todentuntusta siinä unessa olla.

Onkohan tähän mun ongelmaan mitään apua? :(

Mä olen kärsinyt samasta monia vuosia, välillä helpompaa. Yhdessä vaiheessa olin 3.5v aikana nähnyt joka ikinen yö painajaista. Lääkkeet auttavat kyllä, mutta itse nykyään en halua niihin enää turvautua. Teen niin että liikun päivättäin kunnolla, syön terveellisesti sekä ennen nukkumaanmenoa tai alkuillasta käyn vielä tunnin lenkillä jonka jälkeen juon maitoa, jos nälkä niin syön kevyesti. Liikunta todella auttaa, saa sinut nukkumaan niin sikeästi ettet nää unta. Nää tosiaan vaan pieniä apukeinoja eivätkä poista koko ongelmaa saati aina edes auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mä olen kärsinyt samasta monia vuosia, välillä helpompaa. Yhdessä vaiheessa olin 3.5v aikana nähnyt joka ikinen yö painajaista. Lääkkeet auttavat kyllä, mutta itse nykyään en halua niihin enää turvautua. Teen niin että liikun päivättäin kunnolla, syön terveellisesti sekä ennen nukkumaanmenoa tai alkuillasta käyn vielä tunnin lenkillä jonka jälkeen juon maitoa, jos nälkä niin syön kevyesti. Liikunta todella auttaa, saa sinut nukkumaan niin sikeästi ettet nää unta. Nää tosiaan vaan pieniä apukeinoja eivätkä poista koko ongelmaa saati aina edes auta.

Millanen toi lääkitys sitten on?

Yhteistyössä