M/S Rosella. Millainen laiva sinun mielestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3+1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3+1

Vieras
Kerro kokemuksesi?

3lapsen kanssa olen menossa päivä Tallinnaan reissuun tiistai iltana.

Ensimmäinen kerta sillä laivalla. Jännittää kerrassaan ;)

Kannella 5 tupakkahuoneessa saa vain polttaa. Eikö kannella saa. Vai eikö siellä saa mennä kannella, vai onko siellä edes kansia?
Voi kun olen tyhmä ja tietämätön ;)
 
Apua! Ei itselläni mitään väliä mutta viihtyyköhän lapset sen yön?
Ei helvetti sentään. Saatiin matka lahjaksi. Voi.... :/

Lisää kommentteja kaivataan ja kaikki nega tervetullutta!
 
Hytit on vissiin remontoitu pari vuotta sitten ja ovat ok. Minulla on vaan jäänyt niin huonoja kokemuksia tallinnan laivoilta, jos on pitänyt olla siellä yötä. Nukkua siellä ei ole pystynyt, kun karsea mökä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viking:
Hytit on vissiin remontoitu pari vuotta sitten ja ovat ok. Minulla on vaan jäänyt niin huonoja kokemuksia tallinnan laivoilta, jos on pitänyt olla siellä yötä. Nukkua siellä ei ole pystynyt, kun karsea mökä.

OK. Niinkuin sanoin, itselläni ei väliä, kunhan lapset edes viihtyisi jotenkin. Kumminkin muksut saa valvoa puoleenyöhön, ei ole enää pieniä. 5v ja kaksi 11v
 

Similar threads

Yhteistyössä