3
3+1
Vieras
Kerro kokemuksesi?
3lapsen kanssa olen menossa päivä Tallinnaan reissuun tiistai iltana.
Ensimmäinen kerta sillä laivalla. Jännittää kerrassaan
Kannella 5 tupakkahuoneessa saa vain polttaa. Eikö kannella saa. Vai eikö siellä saa mennä kannella, vai onko siellä edes kansia?
Voi kun olen tyhmä ja tietämätön
3lapsen kanssa olen menossa päivä Tallinnaan reissuun tiistai iltana.
Ensimmäinen kerta sillä laivalla. Jännittää kerrassaan
Kannella 5 tupakkahuoneessa saa vain polttaa. Eikö kannella saa. Vai eikö siellä saa mennä kannella, vai onko siellä edes kansia?
Voi kun olen tyhmä ja tietämätön