Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;29834926:
Mä en kyllä voi mitenkään ymmärtää, miten kahden aikuisen ystävyksen välillä voi tilanne mennä tuollaiseksi :xmas: Siis ettei välejä pystytä selvittämään aikuismaisesti puhumalla, vaan käymällä fyysisesti toiseen käsiksi. Ihan järkyttävää, millaiseksi maailma on mennyt.

:saint:
y
Etkö itse ikinä riitele ja menetä hermojasi? Oletpa täydellinen.. Robotti. :)
 
y
Etkö itse ikinä riitele ja menetä hermojasi? Oletpa täydellinen.. Robotti. :)
Ja sä et ymmärrä sarkasmia.

Joo, en ole kyllä koskaan käynyt kaveriini fyysisesti käsiksi. Enkä mieheeni. Enkä lapseeni. Riitelen kyllä ja menetän hermoni, mutten tuolla tavalla. Viina pitäis jättää muiden juotavaksi, jos se sussa tuollaista aiheuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;29834950:
Ja sä et ymmärrä sarkasmia.

Joo, en ole kyllä koskaan käynyt kaveriini fyysisesti käsiksi. Enkä mieheeni. Enkä lapseeni. Riitelen kyllä ja menetän hermoni, mutten tuolla tavalla. Viina pitäis jättää muiden juotavaksi, jos se sussa tuollaista aiheuttaa.
Edelleenkään siinä ei sattunut mulle eikä sille, sitä ei edes voi sanoa kun tyrkinnäksi kahden kimpaantuneen 17-vuotiaan teinin välillä. Joten hui kamalaa, olen varmaan väkivaltainen :D
 
Nyt on pakko kysyä, että oletko sä Happygirl koskaan ollut tappelutilanteessa mukana? Siis muussa kuin tuossa sun ja kaveris kissatappelussa? Tai edes nähnyt sellaista ihan vierestä? Mitään peliaikaa ei ole. Kaikki tapahtuu sekunneissa. Ihminen itsessään jähmettyy yllättävässä väkivaltatilanteessa moneksi sekunniksi ja siinä kohtaa, kun itse tajuaa mitä tapahtuu ja missä mennään, on tilanne joko ohi tai niin paha, ettei siihen kannata enää mennä kuin poliisin. Se mitä sä nyt teet on vähän sama kuin synnytystä suunnittelis. Sitä voi kyllä miettiä, mitä tekis siinä ja siinä kohtaa ja miten itse toimis ja mitä haluaa, mutta kun se tilanne tulee eteen yllättäen ja suunnittelematta, mikään suunnittelu ei enää toimi.

Mut kaunis ajatus kyllä.
 
eri mieltä
No ei miesten välille! Mutta jos sun tyttökaveriin käytäis käsiksi, sitä tarkoitin. En mäkään olis mitenkään avuks miesten välisessä.
Mun mielestä just toisinpäin. Naisena on parempi mennä vaikka baarissa miesten väliseen estämään tappelua. Naisten välisessä oot äkkiä kolmas osapuoli. Kaveria voi muuten aina viedä tilanteesta pois ja saada sitä rauhoittumaan.
 
Tiedoksi että vartijatkin käyttää kovia otteita joita ulkopuolinen voi katsoa kauhuissaan siinä kohdin kun otetaan se ihminen kiinnipitoon. On myös sen tappelijan etu, ettei hän ehdi ehkä aiheuttamaan pysyviä vaurioita mun kaveriin.

vartijoille maksetaan siitä. vartijat on saaneet siihen koulutuksen. vartijat on ammattilaisia. jos sä hyökkäät jonkun ulkopuolisen kimppuun ja revit hiuksista ja potkit, olet pian itse syytettyjen penkillä vaikka miten yrittäisit selittää että suojelit vaan kaveria

Korjaus: sä olet ulkopuolinen siinä tilanteessa
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29835011]Taas se nähtiin, että väkivalta luo lisää väkivaltaa. Vielä kymmenen sivua, ja Venäjä hyökkää.[/QUOTE]

:LOL:
 

Yhteistyössä