Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
viisaan vaimo
:O Sairasta, mun kaveriin jos joku kävis käsiks niin olisin kyllä heti niin potkimassa ja repimässä hiuksista ja se todellakin on lähimmäisen velvollisuus, hyi helvetti en koskaan olis kaverin kaa joka ajattelis vaan omaa napaa. Tai edes työkaverin joka ei pistäis omaa turvallisuuttaan lasten eteen ja tästä nyt näin pms-oireissani herkistyn kohta,. Kyllä ihmiset onneksi on aina oikeuden puolella :'/
Tulet kyllä vielä pettymään maailmaan aika pahasti...
 
:O Sairasta, mun kaveriin jos joku kävis käsiks niin olisin kyllä heti niin potkimassa ja repimässä hiuksista ja se todellakin on lähimmäisen velvollisuus, hyi helvetti en koskaan olis kaverin kaa joka ajattelis vaan omaa napaa. Tai edes työkaverin joka ei pistäis omaa turvallisuuttaan lasten eteen ja tästä nyt näin pms-oireissani herkistyn kohta,. Kyllä ihmiset onneksi on aina oikeuden puolella :'/
:hug:
 
:O Sairasta, mun kaveriin jos joku kävis käsiks niin olisin kyllä heti niin potkimassa ja repimässä hiuksista ja se todellakin on lähimmäisen velvollisuus, hyi helvetti en koskaan olis kaverin kaa joka ajattelis vaan omaa napaa. Tai edes työkaverin joka ei pistäis omaa turvallisuuttaan lasten eteen ja tästä nyt näin pms-oireissani herkistyn kohta,. Kyllä ihmiset onneksi on aina oikeuden puolella :'/
Ensinnäkin, mulla ei olisi voimia käydä tappeluun normaalikokoista miestä vastaan. Ainoa mitä voisin tehdä, jos osuisin, olisi potkaista munille. Toisekseen, mä ajattelen mun lapseni napaa ennen omaa napaani. Ei sitä noin vain hyökätä tilanteeseen kuin tilanteeseen mukaan, jos siinä on riski loukkaantua itse pahasti. Ehkä sä ymmärrät sitten, kun sulla on itselläs lapsia ja kun olet hiukan tuosta kasvanut :xmas:
 
viisaan vaimo
Muilta osin varmasti monet kerrat mutta tuo on ja pysyy näin. Jos viatonta ihmistä lyödään niin ei siinä toiset pällistele vieressä tekemättä mitään. Hapeäisivät ne ketkä voi niin tehdä :O
Et sinä kyllä voi toisia marssittaa minnekään tekemään mitään mitä eivät halua, vaikka kuinka olisi oikein tai empaattista. Mutta voit toki yrittää, ole kuitenkin varovainen, ettei sinun nenääsi laiteta sen jälkeen paikalleen.
 
"vieras."
:O Sairasta, mun kaveriin jos joku kävis käsiks niin olisin kyllä heti niin potkimassa ja repimässä hiuksista ja se todellakin on lähimmäisen velvollisuus, hyi helvetti en koskaan olis kaverin kaa joka ajattelis vaan omaa napaa. Tai edes työkaverin joka ei pistäis omaa turvallisuuttaan lasten eteen ja tästä nyt näin pms-oireissani herkistyn kohta,. Kyllä ihmiset onneksi on aina oikeuden puolella :'/
Itsehän sä tappelet sun bestiksen kanssa. Entä jos teidän muut kaverit olis puolustaneet sitä sun bestistä ja pistäneet sua pataan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;29834886:
Ensinnäkin, mulla ei olisi voimia käydä tappeluun normaalikokoista miestä vastaan. Ainoa mitä voisin tehdä, jos osuisin, olisi potkaista munille. Toisekseen, mä ajattelen mun lapseni napaa ennen omaa napaani. Ei sitä noin vain hyökätä tilanteeseen kuin tilanteeseen mukaan, jos siinä on riski loukkaantua itse pahasti. Ehkä sä ymmärrät sitten, kun sulla on itselläs lapsia ja kun olet hiukan tuosta kasvanut :xmas:
No ei miesten välille! Mutta jos sun tyttökaveriin käytäis käsiksi, sitä tarkoitin. En mäkään olis mitenkään avuks miesten välisessä.
 
Et sinä kyllä voi toisia marssittaa minnekään tekemään mitään mitä eivät halua, vaikka kuinka olisi oikein tai empaattista. Mutta voit toki yrittää, ole kuitenkin varovainen, ettei sinun nenääsi laiteta sen jälkeen paikalleen.
Mä pistän sen koko jonon auttamaan todella helposti, oon ns. organisaattori D: Yks soittaa apua, muut tulee kiinnipitoon ja ne ketkä ei tule niin oikeudessa nähdään tjsp.
 
viisaan vaimo
Mä pistän sen koko jonon auttamaan todella helposti, oon ns. organisaattori D: Yks soittaa apua, muut tulee kiinnipitoon ja ne ketkä ei tule niin oikeudessa nähdään tjsp.
Mitä tuohon nyt sanoisi. En taida sanoa mitään. Sen verran sanon, että tosiaan hyvä, että käytät mielelläsi niitä balleriinoja, niillä pääsee karkuun paremmin kuin korkkareilla.
 
[QUOTE="vieras.";29834892]Itsehän sä tappelet sun bestiksen kanssa. Entä jos teidän muut kaverit olis puolustaneet sitä sun bestistä ja pistäneet sua pataan?[/QUOTE]

Se oli vain sellaista pientä tönimistä eikä yhtään mtn muuta, kaikkein noloin hetki vaan kun espanjalaiset joutui kuuntelee vihaista siansaksaa tyttöjen välillä :D
 
No ei miesten välille! Mutta jos sun tyttökaveriin käytäis käsiksi, sitä tarkoitin. En mäkään olis mitenkään avuks miesten välisessä.
Eli sen mun tyttökaverin kimppuun ei voisi mitenkään käydä mies? No okei, jos sen kimppuun kävisi joku hentoinen nainen, niin mäkin pystyisin jotain tekemään. Mutta huitomiseksi se silti menisi, en mä osaa tapella. Ja silti siinä on se riski, että mun huitomiseni osuukin niin, että toiselta lähtee näkö silmästä ja mä olen sen jälkeen syytettyjen penkillä. Siihenkään en ole valmis, muiden kuin lapseni puolesta.
 
Haha, kuule JONOSSA on useimmiten ihmisiä ja ihmiset puolustavat uhria, sitä ketä on alettu hakata. Ja taksijono on yleensä kaupungin keskustassa, jossa on mukavasti poliisipartioita myös valmiudessa joten he aika nopeasti paikalle saapuisi. Jo se tieto, että poliisit on tulossa tai saadaan pian paikalle, on peloite. Taksit eivät saa ingnoorata väkivaltaa niin kun muussakaan työssä niin ei voi toimia.

Mä pidän ihan pahimpina paikkoja joissa on vain vähän ihmisiä, koska silloin siinä todella otetaan mittaa voimista kun kukaan ei pääse apuun :/
Tällä periaatteella tossa ap:n kertomassa tapauksessa koko jono olisi käynyt sen naisen kimppuun koska nainen kävi kimppuun eli mies oli uhri.
 
Se oli vain sellaista pientä tönimistä eikä yhtään mtn muuta, kaikkein noloin hetki vaan kun espanjalaiset joutui kuuntelee vihaista siansaksaa tyttöjen välillä :D
Mä en kyllä voi mitenkään ymmärtää, miten kahden aikuisen ystävyksen välillä voi tilanne mennä tuollaiseksi :xmas: Siis ettei välejä pystytä selvittämään aikuismaisesti puhumalla, vaan käymällä fyysisesti toiseen käsiksi. Ihan järkyttävää, millaiseksi maailma on mennyt.

:saint:
 
:O Sairasta, mun kaveriin jos joku kävis käsiks niin olisin kyllä heti niin potkimassa ja repimässä hiuksista ja se todellakin on lähimmäisen velvollisuus, hyi helvetti en koskaan olis kaverin kaa joka ajattelis vaan omaa napaa. Tai edes työkaverin joka ei pistäis omaa turvallisuuttaan lasten eteen ja tästä nyt näin pms-oireissani herkistyn kohta,. Kyllä ihmiset onneksi on aina oikeuden puolella :'/
näin joskus tilanteen missä rääkyvä eukko koitti sotkeentua tappeluun, tyypit katto hetken toisiaan ja eukkoa suu auki. vetivät häiriötekijää turpaan ja jatkoivat omaa tappeluansa.
:popcorn:
 

Yhteistyössä