P
"pii"
Vieras
Onko paljon lapsia jotka tarvitsevat lyhytaikaista sijaiskotia?
Riittääkö töitä tällä tavalla?
Voiko olla pitkäaikaissijoitettuja yhtäaikaa?
Minkähänlainen palkkio on?
Kaikenlaisia kokemuksia olisi kiva kuulla.
Riittääkö töitä tällä tavalla?
Voiko olla pitkäaikaissijoitettuja yhtäaikaa?
Minkähänlainen palkkio on?
Kaikenlaisia kokemuksia olisi kiva kuulla.