Lyhytaikainen sijoitus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pii"

Vieras
Onko paljon lapsia jotka tarvitsevat lyhytaikaista sijaiskotia?
Riittääkö töitä tällä tavalla?
Voiko olla pitkäaikaissijoitettuja yhtäaikaa?
Minkähänlainen palkkio on?

Kaikenlaisia kokemuksia olisi kiva kuulla. :)
 

Similar threads

S
Viestiä
0
Luettu
463
Aihe vapaa
Sektioon joutuva
S
6
Viestiä
5
Luettu
307
6
M
Viestiä
5
Luettu
363
V
K
Viestiä
10
Luettu
1K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä