6
65
Vieras
Onko täällä ketään, joka olisi viettänyt lapsuutensa/nuoruutensa Sos-lapsikylässä? Erään läheisen ihmisen lapset ovat huostaanotettuina ja sijoitettuina sos-lapsikylään ja nyt kiinnostaisi vähän tietää, kuinka pysyvä tällainen sijoitus on? Kun tuntuu, että kaikki yhteydet omiin vanhempiin pidetään mahdollisimman minimissä ja sukulaisiin ei pidetä sieltä mitään yhteyttä...
Olisi mukava kuulla omakohtaisia kokemuksia ja mahdollisia syitä sijoituksiin..
Olisi mukava kuulla omakohtaisia kokemuksia ja mahdollisia syitä sijoituksiin..