S
Sektioon joutuva
Vieras
Onko kenelläkään (tuoreita) kokemuksia sektiosta SATKS.ssa? Uusissa tiloissa on käsittääkeni leikkaussalit ja omat heräämönsä mm.sektioita varten? Tarkoittaako tämä, että vauvasta ei tarvitsisi välttämättä olla erossa heräämössä kuten ennen?
Entäs muuten jälkihoito synnyttäneiden osastolla? Olisi kiva kuulla kaikenlaisia kokemuksia. Jännittää.
Entäs muuten jälkihoito synnyttäneiden osastolla? Olisi kiva kuulla kaikenlaisia kokemuksia. Jännittää.