Lyhyt mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkelmainen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onkelmainen...

Vieras
Mitäpäs mieltä olette tämmöisestä ongelmasta..Ongelma toisin oman pään sisässä.. Ja ei tämän ongelma pitäis ollakaan..Eli seurustelen miehen kanssa,joka on luonteeltaan aivan ihana..Jostain syystä minua vaivaa vaan semmoinen asia,että hän on vain 170cm pitkä ja kaljuuntuu jo nyt,vaikka ikää ei liikaa olekaan. Eihän tämmöisen pitäis mihinkään vaikuttaa,mutta jostain syystä vaan mietityyttää.. Enkä edes itse ymmärrä,että miksi!??

Mä kyllä ymmärrän sua. Mä olen itse heikkona pitkiin miehiin enkä osaa alle 190 senttisiä miehiä edes katsoa sillä silmällä. Mun entinen oli mua vaan 3 cm pidempi ja myös kaljuuntuva ja kyllä se mua vaivas aika tavalla. Ja kun se oli vielä superkarvainen ja mä en tykkää karvaisista miehistä.

Onhan nuo turhamaisia asioita, mutta minkäs sitä itselleen voi. Toisaalta voisin kuvitella että sekä entinen että nykyinen tykkäis jos olisin vähän vähemmän läskinen :whistle:

No ei kaikki tykkää kaikennäkösistä :D eli toki luonne tärkeä mutta aika karua se on myös seurustella ihmisen kanssa pelkän luonteen takia jos muuten ei miellytä .... tarkotan että jos ei kumppaninsa kanssa esim. vois kuvitella menevänsä sänkyyn niin onko suhteella tulevaisuutta? Ja vastaavasti ei suhteella ole tulavaisuutta jos ulkonäkö miellyttää mutta luonne ei....

Eli yhteenvetona luonne ja ulkoinen habitus on kohillaan niin eikös se rakkaus silloin kukoista?

miepä vastaan sen verran et mun aviomies on 158 cm ja semmonen hobitin mallinen mahaltaan varsinki:D se on oikeen kiva kun halii niin sillä on helppo vähän vaan kumartaa ja saa pään tissien väliin! ite oon semmosen 6-7 cm häntä pitempi mut nyt tuntuis jotenki ihan hassulta ajatus että ei olis mua lyhyempi! siihen niin tottuu äkkiä ja joskus jos se seisoo korkeammalla et on pitempi mua niin mie riivon sen heti alas sieltä ku tuntuu niin oudolta.

Kylmä tosiasia on se, että kyllä kumppanin pitää miellyttää myös silmää, varsinkin suhteen alkuaikoina.
Mä en koskaan oo ymmärtänyt akkoja ja ukkoja, jotka lopettaa tyystin itsestään huolehtimisen kun vakikumppani löytyy.
Tuo pituus ja kaljuuntuminen kuitenkin ovat sellaisia asioita, ettei ko. mies niille itse mitään mahda, joten suosittelisin kuitenkin ajattelemaan hänen sisintään eniten, jos suinkin mahdollista.
Mun mies on vähän ukottunut yhdessä ollessamme, pikkasen massua tullu jne, mutta voi luoja miten seksikäs ja rakas se on juuri sellaisena kuin on :p

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No siis en itsekään ole kun 160cm pitkä..eli ei pitäis ees mitään ongelmaa olla... Että jospa tähän vaan tottuis ja oppis asian hyväksymään..

no rakastatko sä sitä ihmistä oikeesti?
jos nimittäin tollanen turhanpäivänen asia on sulle ongelma,niin kannattaako sitten asiaan edes yrittää tottua. ehkä mies ei sitten sulle ole se oikea...

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Kylmä tosiasia on se, että kyllä kumppanin pitää miellyttää myös silmää, varsinkin suhteen alkuaikoina.
Mä en koskaan oo ymmärtänyt akkoja ja ukkoja, jotka lopettaa tyystin itsestään huolehtimisen kun vakikumppani löytyy.
Tuo pituus ja kaljuuntuminen kuitenkin ovat sellaisia asioita, ettei ko. mies niille itse mitään mahda, joten suosittelisin kuitenkin ajattelemaan hänen sisintään eniten, jos suinkin mahdollista.
Mun mies on vähän ukottunut yhdessä ollessamme, pikkasen massua tullu jne, mutta voi luoja miten seksikäs ja rakas se on juuri sellaisena kuin on :p
Mä ymmärsin alkuperäisen kirjotuksesta että suhde on aika alkuvaiheessa.Siksi ihmettelen miksi on pitänyt ruveta seurustelemaan miehen kanssa jos alkuunsakkin on sitä mieltä että tuo on liian lyhyt ja kaljuuntuu ja asia minua vaivaa.Ei tule olemaan pitkä suhde.

Kiitoksia vastauksista! Itseäni tässä en ymmärräkään.. kun olen sitä mieltä,että sisin ratkaisee..Ja luonteeltaan hän on aivan ihana! Mutta jospas tuohon tottuisi,kun tosiaan noille asioilla ei mitään voi.. En tiedä liekkö sekin vaikuttaa,kun exä oli yli 180cm...Mutta sitä miestä en takasin ottas vaikka maksettas! Että jospa tämä ongelma ajan myötä katoaisi... :)

Onhan se yksi biisi jossa lauletaan että:
" Vuodet vartalolta veronsa vaatii, ja näkee hiustemme harmaantuvan, mutta enhän minä tukkaan toki rakastunutkaan, enkä piittaa vaikka näkisin sun kaljuuntuvan, sillä aion sua rakastaa aina, aina ja iän kaiken aamen, paljon kauemmin kuin kestää maksaa asuntolainaa ja paljon varmemmin kuin koskaan pystyn tienaamaan sen" :D :heart:

mun mies on 170 cm pitkä, mutta empä itsekään mikään pitkä ole, vain 152 cm.. minua ei häiritse yhtään mieheni pituus, yltääpähän paremmin pussaamaan :heart: ja ei tule niin "pikkutyttö" olo miehen rinnalla kun on itse niin lyhyt

Mulla oli jotenkin ongelma alkuun kun mies on 195 ja mä 160 mut nyt en edes asiaa huomaa ja must on vaan hyvä et on pitkä mies...ei tarvii esim. jakkaraa kun ripustaa verhoja jne... :laugh: kun tarpeeks rakastaa niin noi ulkonäköasiat taitaa olla sivuseikkoja...ainakin tommosset pituuserojutut.

ap kyllä keksii vähintään puolet "ongelmistaan". sen verta on kyseistä nimimerkkiä tullu seurailtua, että ihmeen paljon tapahtuu yhelle ihmiselle...............................................! Ja mieskin on milloinkin minkälainen. Persoonallisuushäiriö?

mulla on kans lyhyempi mies kun minä itse olen....jossain määrin se on mua kans haitannu ja tietyt tilanteet varsinkin on "ärsyttäny"kun mies on lyhyempi! mutta ajan kanssa sekin asia on hävinnyt...nyt ei ole enää piiiitkään aikaan asia edes käyny mieles ja nekin tilanteet missä mua "ärsytti"niin en ees huomaa niitä :) yhdessä ollaan nyt oltu 8 vuotta.nyt heitetään joskus asiasta vitsiä...tai pikemminkin mieheni...että menee vaikka rappusille seisomaan ja sanoo että tuus kulta tänne niin saat tietää miltä tuntuis suudella pitempää miestä tai hän saa tietää miltä tuntuu suudella jos ois pitempi...yms muita juttuja heittää joskus :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan:
ap kyllä keksii vähintään puolet "ongelmistaan". sen verta on kyseistä nimimerkkiä tullu seurailtua, että ihmeen paljon tapahtuu yhelle ihmiselle...............................................! Ja mieskin on milloinkin minkälainen. Persoonallisuushäiriö?

:o :o Mistä sä voit päätellä harmaan kirjoituksista yhtään mitään? Nyt ei ymmärrä...

Yhteistyössä