M
MINÄ
Vieras
Olisiko jollain antaa vinkkiä, onko kokemusta lyhennetystä työajasta, koskien pientä lasta? Minä olen aloittamassa työn uudessa paikassa ja minulla on alle vuoden ikäinen lapsi ja haluaisin tehdä ainakin näin alussa lyhennettyä työaikaa, vaikka vain 6h päivä. Olen jo allekirjoittanut työsopimuksen, mutta onko liian myöhäistä vielä neuvotella asiasta, jos jollaine olisi kertoa vinkkiä, kun ite ihan tietämätön.