luvaton ihatuminen

  • Viestiketjun aloittaja Henna -77
  • Ensimmäinen viesti
Henna -77
Pitkä tarina, mistä aloittaisin! minulla on ihana paras ystävä, samaa sukupuolta. Olemme olleet ystäviä jo n. 9v
pari viikkoa sitten olimme kahdestaan viihteellä nuorten menomestassa ja toki olimme hieman juovuksissa, muttei kaato kännissä... tyttöjen keskenhän ruukataan puhua kaikenlaista, varsinkin päissään, ja mekin aloimme keskustella ystävyydestämme ja näitä perinteisiä; "mä niin tykkään susta" juttuja. Meni kuitenkin hieman luvattomille vesille ja.... ja.... kumpikin siinä sitten tunnusti että oli miettinyt ihan sellaista, että millaista olisi harrastaa seksiä toistemme kanssa. Molemmat paheksumme syvästi pettämistä ja molemmat olemme naimisissa, 2 lapsen äitejä. Mutta kokeilumielellä kuiteskin pussattiin. Ei kyllä kielisuudelmaa vaan ihan pusu, mut suoraan suulle kuitenkin. näin jälkikäteen ajatellen en kadu yhtään! itse asiassa olisin voinut suudella enempikin, kuten hänkin, mutta yleisöä oli liikaa ja kiinni olisi varmasti jääty. mitä olette asiasta mieltä?
 
No jaah, mulla on muutamia ystäviä joiden kanssa suukotellaan:siis se on ihan tapa varsinkin pienissä iloisissa. Joten mitäs siitä sitten? Ja joku tutkimus oli tehty juuri tästä ystävä asiasta: ja sen mukaan on melkoisen monia jotka haaveilevat seksistä ystävänsä kanssa. Melkoisen terve fantasia verrattuna moniin muihin kuten eläin tai lapsiin kohdistuviin juttuihin.... joita niitäkin valitettavasti jotkut harrastavat. Mielestäni tuo ei ollut kovin iso asia sinällään: meillä voisin hyvin kuvitella kertovani jopa miehelle eikä tuokaan ottaisi sitä pahalla millään tapaa. ;)
 
-Huvitutti-
Olen suudellut ystäväni kanssa nykyisen suhteeni aikana. Ja siis nimenomaan suudellut ihan kunnolla, ei mitään pikku pusuja. :ashamed: Mies tietää tästä, kumpikaan meistä ei ajattele tuota pettämisenä.
Kyllä näitä siis tapahtuu muillekin..
 
sannatar
Minulla on yksi hyvä ystävä, lesbo hänen kanssaan aina silloin tällöin pussaillaan poskelle, ja suulle. Oma mies ei ole pitänyt pahana, eikä ystäväni tyttöystävä, jota olen kans pussaillut, että näin meillä! :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 15:36 NeitiNasu kirjoitti:
No jaah, mulla on muutamia ystäviä joiden kanssa suukotellaan:siis se on ihan tapa varsinkin pienissä iloisissa. Joten mitäs siitä sitten? Ja joku tutkimus oli tehty juuri tästä ystävä asiasta: ja sen mukaan on melkoisen monia jotka haaveilevat seksistä ystävänsä kanssa. Melkoisen terve fantasia verrattuna moniin muihin kuten eläin tai lapsiin kohdistuviin juttuihin.... joita niitäkin valitettavasti jotkut harrastavat. Mielestäni tuo ei ollut kovin iso asia sinällään: meillä voisin hyvin kuvitella kertovani jopa miehelle eikä tuokaan ottaisi sitä pahalla millään tapaa. ;)
No puhu vaan omasta puolestasi että haluisit harrastaa seksiä ystäväsi kanssa! Minä en nimittäin ainakaan moisesta edes haaveile, mulle ystävyys on tärkeä asia; ystävyys on aivan eri asia kuin seksi! Miksi ystävyyteenkin tarvitsee sekoittaa seksi?
Ja tuo pussailu.. onko se ihan kenen kanssa sitä pussailee vai :whistle: :eek: ehkä joillekkin sitten..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 21:26 Mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 15:36 NeitiNasu kirjoitti:
No jaah, mulla on muutamia ystäviä joiden kanssa suukotellaan:siis se on ihan tapa varsinkin pienissä iloisissa. Joten mitäs siitä sitten? Ja joku tutkimus oli tehty juuri tästä ystävä asiasta: ja sen mukaan on melkoisen monia jotka haaveilevat seksistä ystävänsä kanssa. Melkoisen terve fantasia verrattuna moniin muihin kuten eläin tai lapsiin kohdistuviin juttuihin.... joita niitäkin valitettavasti jotkut harrastavat. Mielestäni tuo ei ollut kovin iso asia sinällään: meillä voisin hyvin kuvitella kertovani jopa miehelle eikä tuokaan ottaisi sitä pahalla millään tapaa. ;)
No puhu vaan omasta puolestasi että haluisit harrastaa seksiä ystäväsi kanssa! Minä en nimittäin ainakaan moisesta edes haaveile, mulle ystävyys on tärkeä asia; ystävyys on aivan eri asia kuin seksi! Miksi ystävyyteenkin tarvitsee sekoittaa seksi?
Ja tuo pussailu.. onko se ihan kenen kanssa sitä pussailee vai :whistle: :eek: ehkä joillekkin sitten..
Niin no, mä puhuin siitä tutkimuksesta, omissa fantasioissa ei ystävät pyöri normaalisti. Mutta tuleehan noita itse kunkin pohdittua monenlaisia asioita.

Ja kyllä meillä melkoisen vapaasti suhtaudutaan suukotteluun siis muiden kuin tuon oman partnerin kanssa: mies vapaammin kuin minä. En tarkoittanut että kaikkien pitäisi samanlailla, mutta meillä näin. Eikä siihen suukotteluun tarvitse yhtäkaikki liittyä mitään seksuaalisia viritteitä.
 
kyssy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 21:31 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 21:26 Mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 15:36 NeitiNasu kirjoitti:
No jaah, mulla on muutamia ystäviä joiden kanssa suukotellaan:siis se on ihan tapa varsinkin pienissä iloisissa. Joten mitäs siitä sitten? Ja joku tutkimus oli tehty juuri tästä ystävä asiasta: ja sen mukaan on melkoisen monia jotka haaveilevat seksistä ystävänsä kanssa. Melkoisen terve fantasia verrattuna moniin muihin kuten eläin tai lapsiin kohdistuviin juttuihin.... joita niitäkin valitettavasti jotkut harrastavat. Mielestäni tuo ei ollut kovin iso asia sinällään: meillä voisin hyvin kuvitella kertovani jopa miehelle eikä tuokaan ottaisi sitä pahalla millään tapaa. ;)


JA MISTÄHÄN TÄN TUTKIMUKSEN MAHTAA LÖYTÄÄ? SUN UNISTA?
No puhu vaan omasta puolestasi että haluisit harrastaa seksiä ystäväsi kanssa! Minä en nimittäin ainakaan moisesta edes haaveile, mulle ystävyys on tärkeä asia; ystävyys on aivan eri asia kuin seksi! Miksi ystävyyteenkin tarvitsee sekoittaa seksi?
Ja tuo pussailu.. onko se ihan kenen kanssa sitä pussailee vai :whistle: :eek: ehkä joillekkin sitten..
Niin no, mä puhuin siitä tutkimuksesta, omissa fantasioissa ei ystävät pyöri normaalisti. Mutta tuleehan noita itse kunkin pohdittua monenlaisia asioita.

Ja kyllä meillä melkoisen vapaasti suhtaudutaan suukotteluun siis muiden kuin tuon oman partnerin kanssa: mies vapaammin kuin minä. En tarkoittanut että kaikkien pitäisi samanlailla, mutta meillä näin. Eikä siihen suukotteluun tarvitse yhtäkaikki liittyä mitään seksuaalisia viritteitä.
:D
 
Dana
Jos kerran olet naimisissa miehen kanssa, niin en naisen kanssa suutelua tai seksiä koe pettämisenä. Sitä paitsi, voisithan kysyä mieheltäsi, mitä mieltä hän on siitä, että nainen kiinnostaa sinua.

Oma mieheni ainakin on hyvin avoin ja pikemminkin ihastunut ajatuksesta minä toisen naisen kanssa! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2004 klo 13:44 Dana kirjoitti:
Jos kerran olet naimisissa miehen kanssa, niin en naisen kanssa suutelua tai seksiä koe pettämisenä. Sitä paitsi, voisithan kysyä mieheltäsi, mitä mieltä hän on siitä, että nainen kiinnostaa sinua.

Oma mieheni ainakin on hyvin avoin ja pikemminkin ihastunut ajatuksesta minä toisen naisen kanssa! ;)
eikös se ole pettämistä, touhuilee sitten samaa sukupuolta tai vastakkaista sukupuolta olevan kanssa?? Vai onko tämä ihan mielipidekohtainen asia :whistle: Toiset kun niin väittää ettei ole väliä onko miehen vai naisen kanssa..
Tuntuu että nykyään kaikki on mielipideasioita, ei ole enää mitään ns. moraalisääntöjä tms. Pitäisi varmaan ihan sanakirjasta katsoa miten se määrittää pettämisen! :whistle:
 
Dana
Näen itse asian siten, että jos rakastat miestä ja haluat elää vastakkaisen sukupuolen kanssa elämäsi, ei naisten kanssa suutelu tai seksi ole pois mieheltä, koska siitä ei kuitenkaan tulisi suhdetta sanan varsinaisessa merkityksessä. Joten miehen ei tarvitse pelätä naisen vievän hänen vaimoaan.

Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta en vain osaa suhtautua liian kriittisesti sellaisiin elämän asioihin, joiden tarkoitus on tuottaa iloa ja hyvää oloa kaikille. Ehkä vain olen "onnekas" kun vierelläni on ihminen, joka ei koe naisia uhkana itselleen millään lailla, päin vastoin. Ajattelee, että siitä voisi olla kaikille iloa ja piristystä! =)
 
Maria1982


Mutta ainahan pettäminen on ollut "mielipideasia" ja rajat jokaisessa suhteessa erikseen määriteltävissä. Käytännössä minulle on "uhkana" sekä naiset että miehet, kuten avokillenikin, mutta en vaan ajattele sitä niin. Tässähän sais olla koko ajan varpaillaan. :) Luotan itteeni ja charmiini sen verran B)
Jollekin on pettämistä katsominen, ajatteleminen, haluaminen, ihastuminen, suuteleminen, seksi, jollekin ei mikään.

M

 
edellinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2004 klo 14:31 Maria1982 kirjoitti:
Mutta ainahan pettäminen on ollut "mielipideasia" ja rajat jokaisessa suhteessa erikseen määriteltävissä. Käytännössä minulle on "uhkana" sekä naiset että miehet, kuten avokillenikin, mutta en vaan ajattele sitä niin. Tässähän sais olla koko ajan varpaillaan. :) Luotan itteeni ja charmiini sen verran B)
Jollekin on pettämistä katsominen, ajatteleminen, haluaminen, ihastuminen, suuteleminen, seksi, jollekin ei mikään.

M
juu aivan! Mutta pettäminen on ihan määriteltykkin! Ei kai kaikkia asioita voi mielipiteiden mukaan sanella, jotkut asiat ovat faktoja oli sitten itse mitä mieltä hyvänsä ja asioille on ihan ovat määrityksensä.
Esim. rikos on lain mukaan rikos vaikka muut mitä sanoisivat, vaikka muiden mielipide olisi ettei se rikos ollut, silti se on FAKTA ei mielipide :whistle:
 
joopajoo
mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? minä olen pussannut varmaan suurimman osan ystävistäni kanssa, eikä se kyllä minusta ole mitenkään ihmeellistä... :/ enkä edes ole lesbo/bi. ;)
 
Lupu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2004 klo 15:56 Maria1982 kirjoitti:
Kuinka älykästä ja rakentavaa kirjoittaa tuollainen ylevä mielipide noin hyvin perusteltuna ja ilman nimeä. Mutta näihinhän on totuttu. Kiitoksia, heterot.

M
älä leiki marttyyria ja loukkaannu joka kommentista ja yleistä!!
 
teek
Minä olen ainakin aina kokenut, että jos olet naimisissa/avosuhteessa, niin ajatuksen tasollakin pettäminen on väärin...
Siis, että jo se kun ajattelet tai haaveilet seksistä tms. jonkun muun kuin kumppanisi kanssa on pettämistä!
Tällainen on mun mielipide! Ehkä oon vähän niuho, mutta ainakin uskollinen puolisolleni!
 
mirakatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 15:36 NeitiNasu kirjoitti:
No jaah, mulla on muutamia ystäviä joiden kanssa suukotellaan:siis se on ihan tapa varsinkin pienissä iloisissa. Joten mitäs siitä sitten? Ja joku tutkimus oli tehty juuri tästä ystävä asiasta: ja sen mukaan on melkoisen monia jotka haaveilevat seksistä ystävänsä kanssa. Melkoisen terve fantasia verrattuna moniin muihin kuten eläin tai lapsiin kohdistuviin juttuihin.... joita niitäkin valitettavasti jotkut harrastavat. Mielestäni tuo ei ollut kovin iso asia sinällään: meillä voisin hyvin kuvitella kertovani jopa miehelle eikä tuokaan ottaisi sitä pahalla millään tapaa. ;)
\|O Huh huh, bi-seksuaalisuus lieneen aivan eri asia kun pedofiilia tai zoofiilia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2004 klo 22:44 mirakatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 15:36 NeitiNasu kirjoitti:
No jaah, mulla on muutamia ystäviä joiden kanssa suukotellaan:siis se on ihan tapa varsinkin pienissä iloisissa. Joten mitäs siitä sitten? Ja joku tutkimus oli tehty juuri tästä ystävä asiasta: ja sen mukaan on melkoisen monia jotka haaveilevat seksistä ystävänsä kanssa. Melkoisen terve fantasia verrattuna moniin muihin kuten eläin tai lapsiin kohdistuviin juttuihin.... joita niitäkin valitettavasti jotkut harrastavat. Mielestäni tuo ei ollut kovin iso asia sinällään: meillä voisin hyvin kuvitella kertovani jopa miehelle eikä tuokaan ottaisi sitä pahalla millään tapaa. ;)
\|O Huh huh, bi-seksuaalisuus lieneen aivan eri asia kun pedofiilia tai zoofiilia!
Huhhuh, no mä ehkä sen tiedän. t: alta ala-aste ikäisenä neitsyyden menettänyt (ja voit kuvitella etten vapaaehtoisesti)

Enkä puhunut mitään bi-seksuaalisuudesta, vaan fantasioista.
 
Maria1982


[/quote]

älä leiki marttyyria ja loukkaannu joka kommentista ja yleistä!!
[/quote]

No huh. Mitäs ton viestin kirjoittaja sitten teki ellei yleistänyt? Enkä mä mitään leiki, kyllä tohon on jo tottunut. Mutta älä huoli, en mää kaikkia heteroita tollaisina pidä, ei se ihmisen mukavuus seksuaalisesta suuntautumisesta riipu. :heart:

M

 
mirakatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2004 klo 00:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2004 klo 22:44 mirakatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2004 klo 15:36 NeitiNasu kirjoitti:
No jaah, mulla on muutamia ystäviä joiden kanssa suukotellaan:siis se on ihan tapa varsinkin pienissä iloisissa. Joten mitäs siitä sitten? Ja joku tutkimus oli tehty juuri tästä ystävä asiasta: ja sen mukaan on melkoisen monia jotka haaveilevat seksistä ystävänsä kanssa. Melkoisen terve fantasia verrattuna moniin muihin kuten eläin tai lapsiin kohdistuviin juttuihin.... joita niitäkin valitettavasti jotkut harrastavat. Mielestäni tuo ei ollut kovin iso asia sinällään: meillä voisin hyvin kuvitella kertovani jopa miehelle eikä tuokaan ottaisi sitä pahalla millään tapaa. ;)
\|O Huh huh, bi-seksuaalisuus lieneen aivan eri asia kun pedofiilia tai zoofiilia!
Huhhuh, no mä ehkä sen tiedän. t: alta ala-aste ikäisenä neitsyyden menettänyt (ja voit kuvitella etten vapaaehtoisesti)

Enkä puhunut mitään bi-seksuaalisuudesta, vaan fantasioista.
Sorry :/ ymmärsin väärin. Olen vain kuullut aivan liikaa väitteitä bi´t ja homot ovat yhtä sairaita kun pedofiilit :/ Ei ollut tarkoitus repiä auki sun haavojasi. Itsekin jouduin ekaluokkalaisena sairaan yksilön puhelinterrorin kohteeksi :(
Noista fantasioista sen verran että mä uskon kyllä jos ihmisellä on fantasioita esim omasta sukupuolesta niin silloin taitaa olla kiinnostusta molempiin sukupuoliin...puhun siis vain omasta (elämän)kokemuksestani ;)
 

Yhteistyössä