luulin meneväni kolmistaan kavereiden kanssa toiselle paikkakunnalle. nyt näiden poikakaverit tulee mukaan. jäänkö pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En lähtis, enkä myöskään ymmärrä miks niitä kumppaneitaan pitää aina ottaa joka paikkaan mukaan. Mun yks kaveri roudaa ukoonsa joka paikkaan mukaan. Viimeks kun oltiin isolla porukalla, niin tää kaverin mies oli vähän niinku, ulkopuolisena sivussa oman kaverinsa kanssa. Oli jotenkin huvittava tilanne :D. Ite nään sen verran harvoin kuitenkin omia kavereita ihan yksin, että miestäni en ota mukaan niihin, ellei toisin sovita kavereitten kanssa. Miehellä sama juttu, että ei mua mukaan ota noihin juttuihin ollenkaan. Muuten sitten kysyy haluunko lähtee mukaan jne. mutta en yleensä jaksa koulupäivän jälkeen lähtee mihinkään ja oon mielummin tyttären kanssa kotona.
En ite osaa, jotenkin jutella kaverille jolla on miehensä mukana kaikkialla. Jotenkin on se keskustelu sellasta väkinäistä, ihan kaikesta kuitenkaan ei voi noin vaan puhua.

Ap, jättäisin välistä. Ja voihan sitä suoraan syyksi sanoakin, että luulit teidän lähtevän kolmestaan..

Joxu, mulla on samanlainen kaveri :D Ei se mies vaikuta siltä että sitä huvittaisi joka kerta olla mukana niin en tiedä miksi kaveri aina sen ottaa mukaan kuitenkin. Olen monesti sanonut että tule SINÄ vaan, että ei X:ää varmaan shoppailu kiinnosta ja sovitaankin menevämme kahdestaan, mutta yllätys yllätys se mies tulee sitten kuitenkin. Väkisinkin välit tietyllä tavalla ei ole niin läheiset kun en sen miehen aikana koe pystyväni luottamuksellisia asioita kertomaan tai juoruamaan samalla tavalla omasta parisuhteesta ja luonnollisestikaan kaverikaan ei sitä voi tehdä kun mies seisoo vieressä :D

Mutta ei tilanteelle oikein voi mitään, kun nuo suorat pyynnötkään ei mene läpi.

Mä kysyisin ensin että mitäs tämmöinen suunnitelmien muutos ilman kysymistä on ja kertoisin myös suoraan miksi reissu jää välistä. On toki ihanaa olla vastarakastunut,mutta mun mielestä tuollainen mulla on uusi poikaystävä ja ollaan aina yhdessä kaikialla on vähän teinimeininkiä.

Baarimeininkiä olisi ollut, mutta jättäydyin pois. Koska se poikakaveri oli vieressä, syyksi sanoin rahan. Eipä vaikuttanut yhtään kaveria harmittavan vaikka jätin väliin reissun. Tuntuu ettei nykyään edes koko kaveri halua olla tekemisisttqpä kanssani.

Yhteistyössä