Luulin et kesällä mulla olis helpompi olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olo

Vieras
mutta nyt jo kolmtta päivää tosi masentunut olo ja se jatkuu varmasti vielä ens viikon ja ylikin. Mua vaan itkettää! En kehtaa taas itkeä kaverille vaikka sanookin et aina saan sinne päin purkautua jos siltä tuntuu. Mä haluisin uuden parisuhteen mutta samalla en halua kun pelkään et sekin epäonnistuu ja mies pettää(niinkuin ex). Yks mies mulle sano et en mä voi/saa ajatella et kaikki miehet pettää, vaikka ex niin tekikin.Mutta ei se ole niin helppoa,kuvittelen et kaikki mitä muut miehet mulle sanoo et ne ei pidä paikkaansa,et ne valehtelee jotta saisivat jotain esim:seksiä.

Suru pitää surra pois ja sen kestoa emme tiedä. Sua on petetty ja siitä on nyt sitten surua. Voi ei, kyllä se siitä. Koita jaksaa ja tsemppiä kesään. Ei sitä aina tarvitse niin kivaa olla ollakseen hyvä kesä.

Anna surun tulla ja hyväksy se, että sua surettaa. Mutta kun olet aikasi siinä rypenyt niin siirry eteenpäin. ÄLä jää siihen tunteeseen liian pitkäksi aikaa. Ja muista, ei kannata yleistää. Ihmiset on erilaisia, ja ihmissuhteissa vain on otettava joskus riskejä, että voi saada takkiinsa. Mun ex petti mua mun parhaan ystävän kanssa, sitä oli raskas ajatella ja käsitellä. Nyt ajattelen, että tekivät mulle palveluksen, kun näin tekivät. En kaipaa elämääni ihmisiä jotka eivät ole mun luottamuksen arvoisia.
Halauksia, muista ettei oma onni ole siitä kiinni onko parisuhteessa vai ei. Elämällä on paljon muutakin tarjottavaa. <3

Yhteistyössä