Olis mielenkiintosta tietää ihmisten motiivit tietyissä asioissa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SingleLady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SingleLady

Uusi jäsen
29.09.2012
26
0
1
Olen ihan hiljattain eronnut pitkästä suhteesta. Eroon ei liittynyt mitään kolmansia osapuolia tai muutenkaan draamaa.

Eräs nainen tuli mulle kertomaan eilen, että mun ex on ollut sen luona viime viikonlopun ja tää nainen halus vilpittömästi kertoa mulle etten kuule muualta... Olin et okei, no, mies on vapaa tekemään mitä tahtoo, et fine.
Tää nainen sanoi, että mies oli avautunut meidän erosta koko yön, itkenyt ja puhunut ja kiitellyt tätä naista siitä että hälle on niin helppo puhua.
Kyllä, mua kirpaisi, mutta minkäs teet, mies on vapaa tekeen mitä tahtoo.

No, tänään kuulin, että mun ex on ollut viime viikonlopun äijäporukalla ihan muualla, toisella paikkakunnalla ja sain ihan valokuviakin todistusaineistoksi kun kerroin tän naisen kertomuksen. Ja tää nainen ei todellakaan ole ollut siellä missä tää äijäporukka.

Nyt mulla on tosi ristiriitainen olo, mitä vittua tän naisen päässä pyörii? Valehtelee mulle ihan pokkana asiasta missä ei oo pienintäkään totuudenperää. Exän kaverin mukaan on viimeksi nähnyt tän ko.naisen kesällä...

Niin ihme touhua, mä en vaan tajua! :O Pelottava ihminen.

[QUOTE="hmm";27238443]No haluaisko sun exän sitten?[/QUOTE]

No en minä tiedä, mutta mitä se mulle tulee mitään jauhamaan?! :O
Mun ex on ihan vapaa mies, ei mulle tarvii tulla kertoon mitä se vapaa-ajallaan tekee tai on tekemättä.
Ja mikäli exää yhtään tunnen, niin parisuhde on sillä nyt aika kaukainen ajatus. Mutta toki jos kolahtaa niin eihän siinä mitään.

onpas erikoista. Onko se siis joku teidän yhteinen tuttu? En kyllä ymmärrä miksi tuollaista keksisi, ehkä halusi satuttaa sinua jostain syystä? Testata ootko mustasukkainen tms.. tosi kummallista kyllä.

Yhteistyössä