Kurjaakin kurjempi olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Kaksi rakkainta ihmistä, tyttö ja mies maalailevat lattialla vesiväreillä ja silti mua itkettää ja on paha olla.
Tytön isä eli ex osaa vaan olla niin vaikea ja ilkeä. On masentunut, syö lääkkeitä, juo viinaa, silti on puhunut kaikki sosiaalitantat ja lastenvalvojat puolelleen. En saa yksinhuoltajuutta enkä valvottuja tapaamisia vaan ex on hyvä isä lapselleen...
Jouluaattona lapsi oli siellä ja kun kysyin joulupäivän aamuna että söitteko hyviä ruokia (jotka olin hyvää hyvyyttäni exälle vienyt) niin tyttö sanoi että hän söi leipiä ja vanukasta...
Eilen illalla ex sitten haukkui pitkin iltaa mua tekstareilla ja uhkaili... Mä en enää jaksa.

[QUOTE="jojo";22747132]Tokihan sä säästät kännykässäsi kaikki ne paska- ja uhkausviestit? Näytät ne sille lastenvalvojalle tms.[/QUOTE]
Juu, kaikki on tallessa, myös nykyisen miehen kännykkään tulleet viestit. Tammikuussa aika lastenvalvojalle taas.

Ja tuosta kun rivien välistä vähän lukee niin huomaa että vika taitaa löytyä sieltä peilistä mutta ämmien foorumillahan kuuluu asiaan laittaa miesten syyksi kun ne on aina avuttomia/juoppoja/saamattomia/itsekkäitä/jne/jne.

[QUOTE="vieras";22747150]Ja tuosta kun rivien välistä vähän lukee niin huomaa että vika taitaa löytyä sieltä peilistä mutta ämmien foorumillahan kuuluu asiaan laittaa miesten syyksi kun ne on aina avuttomia/juoppoja/saamattomia/itsekkäitä/jne/jne.[/QUOTE]

Niin, mun vikahan se on että viikon ryyppyputken jälkeen mies-reppana joutuu lähtemään ensiapuun ottamaan B-vitamiinipiikkiä että selviää eteenpäin... Mähän sitä viinaa sen kurkkuun kaadan. Paska minä.

[QUOTE="vieras";22747150]Ja tuosta kun rivien välistä vähän lukee niin huomaa että vika taitaa löytyä sieltä peilistä mutta ämmien foorumillahan kuuluu asiaan laittaa miesten syyksi kun ne on aina avuttomia/juoppoja/saamattomia/itsekkäitä/jne/jne.[/QUOTE]

itse olla tuollainen juoppopaska...että mä vihaan alkoholisteja ja niitten sairasta maailmaa!