luulin ennen että mulla on krooninen,elinikäinen vauvakuume...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "daalia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"daalia"

Vieras
vaan ei,kun kolmas syntyi olen ollut erityisen tarkkana ehkäisyn suhteen ettei vaan tulisi lisää.Jos näen vauvan en koe sitä oloa että tahdon hoitaa,syliin voin ottaa mutta ihanaa kun sillä on oma äiti joka vaihtaa vaipat ja valvoo sen kanssa yöllä :)

Mä niin toivon, että saan joskus vielä kolmannen lapsen ja tulisi se fiilis, että perhe on tässä.

Nyt meillä on kaksi lasta, toinen aika pieni vauva vielä ja mietin jo kolmatta. Ainut mutta asiassa on se, että meidän lapset tehdään hoidoilla ja niitä ei kahden jälkeen ole kovin pitkälle varaa jatkaa enää. Kolmesta olen silti haaveillut aina, vaikka joskus pelkäsin, ettei saada sitä yhtäkään. Lopulta olen kumminkin tullut helposti raskaaksi (niillä hoidoilla) muutaman pettymysvuoden ja turhien hoitojen jälkeen. Mieskin puhui tänään jo kolmannesta lapsesta, että eiköhän me lähdetä sitä vielä joskus koittamaan. Jos ei saada, niin tyhjä olo jää varmasti sydämeen, se on jännä tunne.

[QUOTE="sari";28905896]kolme vuotta on aika hyvä ikäero 2 ja 3:n välillä.Mikäli te olette vielä nuoria.Vinkkinä vaan :)[/QUOTE]

Ekan ja tokan välillä on vähän yli 2 vuotta ja kyllä kieltämättä olen miettinyt, että seuraavan kanssa väli saisi olla sen 3v.
Ei nyt kamalan nuoria, mutta ei kai vanhojakaan. Olen nyt 31v.

meillä oli jo ekan ja tokan väli vain 1,5v ja molemmat oli vielä vaipoissa samaan aikaan.3v ja 4,5v &vauva oli jo helpompi yhdistelmä kun isommmat osasivat jo pukea itse,syödä itse yms.

Kun meidän viides syntyi, tunsin ensimmäistä kertaa, että perhe on nyt valmis! Ja tunne on pysynyt myös. Piuhat laitettiin poikki, että ei pitäis vahinkojakaan tulla. Silti vauvat on musta edelleen ihania, vaikken itselleni enempää haluakaan.

No mulla on melko krooninen .. 9 lasta eikä vauvakuume vain helpota... tosin mä en haaveile vain siitä vauvasta. Kokemusta on nyt teiniin asti ja kaikki vaiheet on olleet kivoja tähän saakka.

Minulla on kaksi. Joskus haaveilin kolmesta, mutta en enää. En jaksaisi enää sitä, että kroppa ei kuulu pelkästään itselle yli vuoteen (raskaus ja noin vuoden-puolentoista imetys), väsyttää, nukkua ei saa kuin pätkissä. Syödä ei saa rauhassa pitkään aikaan. Mitään ei itseasiassa saa tehdä rauhassa pitkään aikaan, vaan koko ajan on oltava jollakin tavalla tarkkaavainen. Ei jaksa.

Yhteistyössä