Enkelityton aiti on mielessa, toivottavasti olet saanut selvyytta tilanteesi.
Aliisa, kiva kuulla on olet positiivisella mielella. Sulla on haat edessa ja pakkasessa kokottaa muutama hyva huurunena, siita on hyva jatkaa. Se, etta tulit raskaaksi heti ekalla kerralla on hyva enne tuleville siirroille.
Hillevi, koska sina olet lahdossa uudelle kierrokselle? Entas Bartsu? Juunille pidetaan peukkuja pystyssa, etta hoito menee nappiin.
Piri, voi kun ihanaa etta olette saaneet luovuttajan. Seuraavien kuukautisten jalkeen 21 kp:na pistat jarru-piikin, sitten tulee viela kerran menkat ja niiden loppumisen jalkeen menet ekaan ultraan, jossa tsekataan, etta jarru on varmasti toiminut ja sinun oma hormoonitoimintosi on "pysahtynyt". Jos kaikki on OK niin aloitat keltarauhashormoonin, jolla kasvatetaan kohdun limakalvoa. Kayt viela kerran ultrassa, jossa talla kertaa tarkistetaan etta limakalvo on tarpeeksi paksu. Taman jalkeen aloitat progesteronin ja muutaman paivan paasta on sitten siirto.
Vekara, ma olen ihan kade kun Suomessa paistaa aurinko ja taalla vaan sataa. Nautihan viikonlopustasi.
Omaa napaa sen verran, etta hcg-tulos oli 88. Klinikan mukaan se on ihan hyva (ma tietysti olin toivonut korkeampaa), koska verikoe tehtiin jo pp 10 aikaisin aamulla. Olen yllattavan rauhallisella mielella =)
Ihanaa kun on lauantai-ilta
Watrossi