Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Vitsi miten ihanaa @Annamaija 76 ja @Katinka<3 että teilläkin on pienet kyytiläiset matkassa. Nyt onnea miljoonakaupalla, että pysyvät matkassa loppuun asti ja saadaan kaikki 2021 vauvat ❤

Ei mulla kovin aikaisin oireet alkaneet ja hormonit varmaan sotkee vähän tuntemuksia alussa. Rintakipu alkoi sitten noin plussan tienoilla ja sen jälkeen sitten kuvotus. Sen kyllä huomasin, että oireet tai oireettomuus ei kyllä kerro välttämättä mitään.

@Pähkinä38 Ihania uutisia sielläkin ❤

Mulla on sokerirasituskoe huomenna. Yöks. Vähän jännittää sen tulokset. Esikoista odottaessa mulla oli lievä raskausdiabetes, tosin toista odottaessa ei sitten ollut. Tuskin ikä ainakaan positiivisesti vaikuttaa radin kehittymiseen...

Angervo rv 15+0
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
vierailija
Tänään päivällä ja illallakin muutama ihan selkeä kramppi tai repäisy alavatsalla. Nyt ei taas mitään. Laskeskelin, että tänään meidän tyypin olisi pitänyt kiinnittyä, jos meinaa pysyä matkassa. Jospa siellä sitten oli kiinnittymistä tai ainakin yritystä.
Niin kiva kuulla, että Mantelilla ja Pähkinällä kaikki etenee niinkuin pitääkin. Antaa itsellekin toivoa!
T. Katinka kirjautumatta
 
Mä semmosta vaan tulin kertomaan, että musta jotenkin tuntuu, että meidän tyyppi voisi olla vielä matkassa. Mulla oli edellisessä raskaudessa koko ajan tunne, että kaikki housut painoi alavatsaa jotenkin kurjan tuntuisesti. Tämä oli jotenkin alusta asti. Nyt musta tuntuu samalta tai ainakin kuvittelen niin. Tuntuu, että alavatsa on jotenkin turpea ja housun vyötärön pitäisi olla navan yläpuolella. Mun verensokerit myös käyttäytyy samoin, kuin viime raskaudessa eli menee matalalle vähän väliä, vaikka olen vähentänyt insuliinia. Voi toki johtua noista hormoneistakin (insuliini on myös hormoni), mutta outoa että ei alkanut heti, kun aloitin nuo lääkkeet. Vielä viikko testipäivään. En tiedä selviänkö sinne asti, mutta kyllä mä vielä sinnittelen testaamatta.

Mites @Annamaija 76, onko viiva vahvistunut? Voi miten jännään sunkin puolesta!! Pidän kovasti peukkuja teillekin.

Mä olen vähän pudonnut kärryiltä, missä kaikki muut menee tällä hetkellä? @lapsettomuuta10v, oletteko te päässeet eteenpäin?
 
Mulla tuli eilen eli pp7 hieman vaaleanpunaista vuotoa. Verta oli varmasti ihan tosi vähän, mutta värjäsi ulos valuvan Lugesteronin hailakan vaaleanpunaiseksi. Tänään myös on tullut pari kertaa pyyhkiessä Lugen mukana jotain vaaleanpunertavaa. Tosi tosi vähän, mutta kuitenkin. Googlailin tietenkin eilen, että vuoto tässä kohtaa voi olla merkki alkavista kuukautisista, mutta toisilla (monilla) taas raskaus oli kuitenkin jatkunut. Mä uskon meidän kohdalla tuohon ensimmäiseen, sillä kaikki tuntemukset siitä, että olisi tärpännyt, on tipotiessään. Rinnat eivät ole kipeät ja alavatsa ei tunnu turpealta. Mulla on myös ihan sellainen mnkat_alkaa_kohta_fiilis. Mä olen nyt jo ihan siipi maassa. Testipäivään on vielä 4 päivää. Taidan testaamisen kanssa odotella siihen, sillä siihen asti minun käskettiin noita lääkkeitä ottaa anyway ja vielä sinäkin päivänä testata, vaikka aiemmin näyttäisi negaa ja vaikka kunnon vuotkin olisi alkanut. Ei siitten tarvitse moneen kertaan saada sitä negaa. Tämä alkio oli vast ensimmäinen ja 3 on vielä pakkasessa. Miten tämä silti nyt tuntuu jo lopulliselta tuomiolta hoitojen epäonnistumisesta. Haluaisin vielä uskoa mahdollisuuteen ja iloita siitä (tai edes niistä pakastetuista tyypeistä), mutta minua lähinnä itkettää.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tuli eilen eli pp7 hieman vaaleanpunaista vuotoa. Verta oli varmasti ihan tosi vähän, mutta värjäsi ulos valuvan Lugesteronin hailakan vaaleanpunaiseksi. Tänään myös on tullut pari kertaa pyyhkiessä Lugen mukana jotain vaaleanpunertavaa. Tosi tosi vähän, mutta kuitenkin. Googlailin tietenkin eilen, että vuoto tässä kohtaa voi olla merkki alkavista kuukautisista, mutta toisilla (monilla) taas raskaus oli kuitenkin jatkunut. Mä uskon meidän kohdalla tuohon ensimmäiseen, sillä kaikki tuntemukset siitä, että olisi tärpännyt, on tipotiessään. Rinnat eivät ole kipeät ja alavatsa ei tunnu turpealta. Mulla on myös ihan sellainen mnkat_alkaa_kohta_fiilis. Mä olen nyt jo ihan siipi maassa. Testipäivään on vielä 4 päivää. Taidan testaamisen kanssa odotella siihen, sillä siihen asti minun käskettiin noita lääkkeitä ottaa anyway ja vielä sinäkin päivänä testata, vaikka aiemmin näyttäisi negaa ja vaikka kunnon vuotkin olisi alkanut. Ei siitten tarvitse moneen kertaan saada sitä negaa. Tämä alkio oli vast ensimmäinen ja 3 on vielä pakkasessa. Miten tämä silti nyt tuntuu jo lopulliselta tuomiolta hoitojen epäonnistumisesta. Haluaisin vielä uskoa mahdollisuuteen ja iloita siitä (tai edes niistä pakastetuista tyypeistä), mutta minua lähinnä itkettää.
Oliko sulla lääkkeellinen vai vaan lugeilla tuettu siirto? Mä pidän peukkuja kuitenkin vielä! Luget saattavat ärsyttää limakalvoja vuotamaan myös!

Mulla ei testin viivat oikein vahvistu ja ajattelin huomenna testata viikkonäytöllisellä...
 
Toivottavasti tuo kuitenkin olisi ihan harmitonta @Katinka<3. Mullakin tuli muutaman kerran vaalenpunaista vuotoa, muistaakseni ihan alkuvaiheessa ennen plussaa. Siitä sanottiin nimenomaan, että tulee limakalvoilta, lugejen kanssa niitä kuitenkin tulee jonkin verran sörkittyä. Pidän kovasti peukkuja, että sieltä kuitenkin tulisi plussa testipäivänä!
 
Hei kaikille...pahoittelut täällä pidetty hiljaiseloa...se yksi ainoa alkio siirrettiin meille, josta plussa...nyt tänään meni kesken sekin...jään nyt täällä vain taustalle, koska en tiedä miten tästä jatkaa...käteen jäi vain kauhea lasku...en tiedä mistä taas rahaa pitäisi löytää, että hoitoja päästäisiin jatkamaa...
Olen todella pahoillani puolestanne. Tuo on niin epäreilua. Voimia toipumiseen.
 
Hei kaikille...pahoittelut täällä pidetty hiljaiseloa...se yksi ainoa alkio siirrettiin meille, josta plussa...nyt tänään meni kesken sekin...jään nyt täällä vain taustalle, koska en tiedä miten tästä jatkaa...käteen jäi vain kauhea lasku...en tiedä mistä taas rahaa pitäisi löytää, että hoitoja päästäisiin jatkamaa...
Olen todella pahoillani puolestanne ❤ Voimia!
 
Hei kaikille...pahoittelut täällä pidetty hiljaiseloa...se yksi ainoa alkio siirrettiin meille, josta plussa...nyt tänään meni kesken sekin...jään nyt täällä vain taustalle, koska en tiedä miten tästä jatkaa...käteen jäi vain kauhea lasku...en tiedä mistä taas rahaa pitäisi löytää, että hoitoja päästäisiin jatkamaa...
Eikä miten surullista. Otan osaa ja toivon voimia teille ❤
 
Hei kaikille...pahoittelut täällä pidetty hiljaiseloa...se yksi ainoa alkio siirrettiin meille, josta plussa...nyt tänään meni kesken sekin...jään nyt täällä vain taustalle, koska en tiedä miten tästä jatkaa...käteen jäi vain kauhea lasku...en tiedä mistä taas rahaa pitäisi löytää, että hoitoja päästäisiin jatkamaa...
Pahoittelut! ♥
 
@katinka ≤3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. luovuttajan kanssa hoito keskeytettiin, nyt 2. luovuttaja, punktio 11.1, josta 14 munasolua
@MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi)
@lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin

Plussanneet :
@Helmi_76, Dextra, 44 v., 1. lapsi, 1. luovuttaja, 2. PAS
@Angervo76 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., (luomu km 2/2020), luovuttaja 1: 0 hedelmöittynyttä solua 9/20, luovuttaja 2: tuoresiirto 10/20 ja 6 alkiota pakkasessa., La 07/2021
@Pähkinä38, 38 v., Ovumia, 1.lapsi, 1. luovuttaja, tuoresiirto 11/20 ja 4 alkiota pakkasessa. LA 07/2021
@Manteli86, 34v, HUS, 1.lapsi, PAS 30.11.2020, 4 blastoa pakkasessa. LA 8/2021
@Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1.pas - >TM 2.pas -> LA 10/21
(vielä 3 blastoa pakkasessa)
 
Hei kaikille...pahoittelut täällä pidetty hiljaiseloa...se yksi ainoa alkio siirrettiin meille, josta plussa...nyt tänään meni kesken sekin...jään nyt täällä vain taustalle, koska en tiedä miten tästä jatkaa...käteen jäi vain kauhea lasku...en tiedä mistä taas rahaa pitäisi löytää, että hoitoja päästäisiin jatkamaa...
Voi ei, olen niin kovin kovin pahoillani teidän puolesta! Voimia toipumiseen ja suruun. Lämmin halaus täältä ruudun takaa.
 
Mä tein aamulla testin. Maltoin siis odottaa viralliseen testipäivään eikä tehnyt edes tiukkaa. Pari päivää ollut jotenkin sellainen tunne, että se kuitenkin, vuodostakin huolimatta, voisi olla plussa. Eilen illalla sanoin miehelle, että mulla ei ole mitään käryä, mikä tulos aamulla tulee. Jollakin tavalla tuntuu, että voisin olla raskaana, mutta en sitten tiedä onko se vain sitä, että toivoo niin kovasti ja kuvittelen kaiken. Aamulla tein testin ja sehän oli PLUSSA!! Ihan uskomatonta! Mä en varmaan vielä ole oikein sisäistänyt tätä. Olen ihan pyörällä päässä.

Vuotoa ei missään vaiheessa tullut enempää. Muutaman kerran on tullut ihan hailakan punaista Lugea ulos. Ei siis mitään oikeaa vuotoa. Ihan hyvä kai se on, että ei ole kovasti tunteita tai ainakaan pahoinvointia. Pientä ällötystä ollut välillä, mutta olen ajatellut, että sellasta nyt voi välillä olla muutenkin. Mä ajattelin lisätä itseni tuohon Plussanneiden listalle heti - nyt kun vihdoin sinne plussanneisiin pääsen. Toivottavasti sitten pysynkin siellä.
 
@MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi)
@lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin

Plussanneet :
@Helmi_76, Dextra, 44 v., 1. lapsi, 1. luovuttaja, 2. PAS
@Angervo76 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., (luomu km 2/2020), luovuttaja 1: 0 hedelmöittynyttä solua 9/20, luovuttaja 2: tuoresiirto 10/20 ja 6 alkiota pakkasessa., La 07/2021
@Pähkinä38, 38 v., Ovumia, 1.lapsi, 1. luovuttaja, tuoresiirto 11/20 ja 4 alkiota pakkasessa. LA 07/2021
@Manteli86, 34v, HUS, 1.lapsi, PAS 30.11.2020, 4 blastoa pakkasessa. LA 8/2021
@Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1.pas - >TM 2.pas -> LA 10/21
(vielä 3 blastoa pakkasessa)
@katinka ≤3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1., 2. luovuttaja, tuoresiirto -> LA 10/21
 
Heippa pitkästäaikaa. Olen siis jo vanha palstalainen ensimäinen lahjasolu lapsi syntyi 5/19 ja silloin odotusaikana tuli kirjoiteltua ja nyt tämä toinen lahja raskaus on jo edennyt rv35 joten loppusuoralla ollaan raskaus koetteli oikeen olantakaa ensin vuodot rv11saakka piti kokoajan varpaillaan ja sitten järkyttävä pahoinvointi joka kesti n.rv30 asti... nyt sitten loppuraskauden vaivat kyllä huomaa että ikä oikeesti jo vähän”paljon” vaikuttaa,toki kroppani on ollut kovilla onhan tämä minun kahdeksas raskaus,mutta sekuntiakaan en vaihtaisi pois.

Täällä on tullut hurjanpaljon onnistumisia ja uusia lahja vauvoja on tulossa moneen perheeseen ONNEA MILJOONASTI

Ikäviä takaiskuja on myös tullut,pahoitteluni ja voimia jatkoon toivottavasti jokainen sen pienen nyytin saa kotiin asti

By:pimpula76
 

Yhteistyössä