Hei kaikille ja ihanaa alkanutta vuotta!! Minä en ole ehtinyt palstaa tai juuri hoitojakaan ajatella, kun isän hautajaisten jälkeen tuli ihan hirveä hoppu kaikkien joulujuttujen kanssa. 25.12 lähdettiin vielä 10 päivän lomalle Rukalle ja senkin tiimoilta oli paljon hankittavaa ja järjestettävää. Tuntuu, että jouluna ei juuri ehtinyt hengähtää. Aloitin sitten Zumenonit kaiken tuon kiireen keskellä viikkoa liian myöhään. Ette usko kuinka harmissani olin. Olin vihainen ja pettynyt itseeni. Limakalvon seurantaultra jätettiin sitten tekemättä ja se tehtiin tänään eli samana päivänä kuin luovuttajan punktiokin. Onneksi limakalvo näytti hyvältä ja tuoresiirtoon päästään kuin päästäänkin. Se on tämän viikon to tai pe. Munasoluja saatiin tänään 14, joten minulla on tosi toiveikas ja odottava olo. Huomenna soittavat ja kertovat alkioiden määrän ja kyllähän se silti jännittää.
@lapsettomuuta10v, Olen niin niin pahoillani sinun ja teidän puolesta. Ei ole edes sanoja, mitä kirjoittaa. Voimia ja iso halaus täältä!!
Ihanaa
@Annamaija 76, että saitte siirron noin pian. Me mennään nyt sitten lopulta aika samoissa. Olet varmaan kertonut, mutta en muista. Siirrettiinkö teille 5- päiväinen vai minkä ikäinen? Toivon kovasti teille nyt onnea matkaan. Koska teillä on testipäivä?
Mites
@kuumoduli ? Pitelen teillekin peukkuja kovasti.
Tuosta lapsettomuushoitojen vaikutuksesta seksielämään en osaa vielä sanoa. Nämä hormonit ehkä vaikuttaa (tehtiin keinotekoisesti vaihdevuodet) ja samoin nuo Luget, joita pitää laittaa 3xpäivässä. Ne on jotenkin sellaista (epäsiistiä) tavaraa, että vievät kyllä kaikki halut. Jotenkin huomaan, että olen itse tullut aika passiiviseksi seksin suhteen, mutta vaikea sanoa, mikä johtuu hoidoista ja mikä isän kuolemasta, joulukiireistä tai Australiaan muutosta. Olen minä kuitenkin sen verran tätä pohtinut, että toivon palaavani entiselleni ja hiukan pelottaa, että onko jokin muuttunut minussa tai meidän suhteessa pysyvästi.
Ai niin, me päätettiin mennä naimisiin 20.3. Toivottavasti korona pysyy sen verran aisoissa, että saa edes 10 henkeä kokoontua. Ajateltiin pitää häät 3 osassa samana päivänä siten, että ensin syötäisiin sukulaisten kanssa (äitini ja tädit + enot). Päivällä kävisi muutama lapsiperhe syömässä ja illalla tulisi vielä kaverit istumaan iltaa ja syömään. Otetaan iso kirkko ja saatiin lupa, että sinne pääsee kaikki, kun tullaan vähän eri aikaan perhekunta kerrallaan ja sijoitutaan kirkossa hajalleen + pidetään maskit. Meidän piti ensin siirtää häät koronan jälkeiseen aikaan, mutta nyt tultiin toisiin ajatuksiin. En halua alkaa Ausseista käsin selvittämään nimenvaihdoksia ja uusia passeja minulle ja tytölle. Häät striimataan, niin miehen sukulaiset voi olla hengessä mukana. Pidetään heidän kanssa sitten jokin pieni juhlatilaisuus, kun päästään sinne. Jos maaliskuun lopussa saa kokoontua enää vain 2 ihmistä, niin kai meidät joku etänä vihkii ja toiset todistaa....
Olin juuri Annamaija kirjoittamassa tätä, kun huhuilit minua. Kiitos kysymästä - mukana taas!!
Ihanaa ja toiveiden täytteistä vuotta meille ihan kaikille!