Heippa Nyuu mäkin olen lukenut koko sun rankan tarinan, kun alettiin pohtia lahjasoluja! Tervetuloa uudestaan!
Plussaa näyttää!!!
[/QUOTE
Ihana uutinen OnneaPlussaa näyttää!!!
Onnea @Manteli86 ! Niin ihania ja liikuttavia nämä plussauutiset! Nyt hurjasti onnea matkaan! <3 <3 <3Plussaa näyttää!!!
Kiitos kaikille ihanista viesteistä Olo on niiin helpottunut ja onnellinen Listaa en vielä päivitä ennen ekaa ultraa, sen ajan sain heti tänään ja se on 4.1.
tsemppiä @kuumoduli piinaviikkoihin!
Kiitos tästä analyysistä, loistavaa! Tein iltapäivällä seitsemän tuntia ekan testin jälkeen, noin kolmen ja puolen tunnin eli aamutestiä lyhyemmällä pidätyksellä uuden testin, se oli suurin piirtein yhtä vahva kuin aamulla! Jännitys tiivistyy!Olet pistänyt Ovitrellesta 0,1 ML, eli 1300 IU hcg:a. Kyllä se määrä vielä kolmen päivän jälkeen voi näkyä, jos tuo määrä puoliintuu n. 24 t välein, jonka olen kuullut jossain mainittavan. Itse olen pistänyt Pregnylin, jossa on 5000 IU, se näkyy mulla ihan hentona haamuna vielä yhdeksänen päivän aamuna. Mutta jos raskaus on alkanut, haamu alkaa nopeasti vahvistua ja jo iltapäivällä ja viimeistään aamulla viivan pitäis olla hitusen vahvempi tai ainakin yhtä vahva, koska uutta hcg:a muodostuu hitaammin kuin vanhaa poistuu. Tsemppiä!
Moi! On tehty, kiinalaisista halpatesteistä puolet on lähes tyhjiä ja puolessa on suunnilleen sama haamu kuin eilenkin! Ei näistä tiedäKuumoduuli onkos uutta testiä tehty?
Itsellä alkaa olemaan jotenkin surullisen luovuttava fiilis. On ollut rankkaa olla 6kk joko raskaana tai keskeytyksestä toipuvana. Uusikaan yritys ei nosta toiveita vaan pelkästään pelottaa, että taas tulee keskenmeno ja sama härdelli uudelleen. Nyt siis kp29 km laskettuna. Tissit jumalattoman kipeät eli sekään ei oikeasti ole raskausoire (ei luomutärppi mahdollisuutta). Olen koittanut guuglettaa edes jotain toivonkipinää 2 passiin. Mikään ei jotenkin helpota. Mielessä vaan, että parhaassa tapauksessa saadaan 4 negaa eikä kertaakaan enää keskenmenoa. Tää maraton on kyllä vienyt tehokkaasti mehut elämästä.