Tervetuloa Weeru! Eikö ennen sytosattaatihoitoja ollut ollenkaan puhetta omien alkioittesi pakastamisesta? Käsittämätöntä toimintaa, että tahallaan annetaan tuhoutua.
Kovasti jaksamista johkulille. Pakkohan on piinailtava loppuun, koska pieni toivonkipinä on vielä. Tiedän kyllä epäuskon tunteen. Lilla86 ja persika sitkeästi olette jaksaneet ilman testejä. Peukut pystyssä edelleen koko porukalle!
Kiva, että jo raskautuneetkin ovat aktivoituneet tänne kertomaan kokemuksistaan!
Olen ollut hoidoissa vain ulkomailla, mutta ultrien yhteydessä Väestöliitossa ollaan kovasti koitettu saada meitä heidän asiakkaiksi. Sanoivat viimeksi jonoista, että kovin riippuu luovuttajatilanteesta, joskus luovuttajia kävelee ovista sisään useammin, jolloin jono voi olla vain n. 4kk, mutta puoli vuotta on heillä normaali odotusaika.
Täällä ollaan odoteltu vuotoa, mutta mitään ei kuulu. Olen jatkanut Progynova 2mg päivässä, mutta ei ole muuta kuin rinnat arkoina. Ei ole sitä menkkaoloa, jota täällä niin useasti monella on. Nyt sitä olisi oikein toivottu, mutta ei mitään. Päätin nyt sitten siirtyä Femostoniin, jotta saan vuodon. Minulla on lapsettomuuden syynä siis POF, eli ennenaikaiset vaihdevuodet. Omia alkiota ei siis ole, eikä kuukautisiakaan tule ilman hormoonikorvaushoitoa. Tämä POF on autoimmuunitauti, kuten myös kilpirauhasen vajaatoiminta, joka minulla on myös. Joku kyseli onko limakalvojen ohuuden kanssa ollut ennemmin ongelmaa. Kyllä ne näillä taustoilla ovat aina ohuenlaisia, mutta muilla kerroilla on ollut aina tarvittava minimi paksuus, joskaan ei juurikaan yli sen. Ainut hyvä puoli tästä sairaudesta on, että saan estrogeenilääkkeet aina erityiskorvattuna.