Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Aika kovia kokemuksia on ollt kyllä monilla täällä. Miten ihmeessä Tuomoisista voi edes selviä,kai vaan on pakko.
Onneksi uusi hoito tuo toivoa ja mahdollisuuden saada vauva syliin asti.

Johkuli ja Plastex, Lilla Olen pahoillani negoista. aina yhtä raskasta toivoa ja pettyä.
Weeru Tervetuloa! Laitoin sintä listalle kun kävin päivittämässä sitä. Haluako että kohdallesi lisätään vielä jotan??

pikkukintsu jospa e vuoto nyt jo alkaisi että pääsit eteenpäin ja siirtoon..huoh..

Oma napa. Kyllä meillä menee lokakuulle ennekuin me mihinkään päästää, jospa edes silloin. Käyn välillä lukemassa täällä ja kuulumisianne katsastelen. Päivitän jos kukaan muu ei ole ennättänyt :)

Ja persika ONNEA Hieno uutinen, nyt vielä se maanantain veri koe..huh. oispa tosi hyvä arvo :)
 
Viimeksi muokattu:
persika, tutulta kuulostaa lääkkeeiden aloittaminen ja määrät. Ultrakin on yleensä aina noihin aikoihin. Puolassa mulla menee Progynovan sijasta estrofem alakautta.

Kiitos Iida-Karoliina listasta. Kohta siellä on taas lisää piinailijoita.

Sussuanna, minäkin käyn välillä siellä teidän plussanneiden palstalla vakoilemassa, joten vuoroin vieraissa käydään. Kivasti olet jo saanut viikkoja.
 
Kiitos paljon onnitteluista :). Ei tätä oikein voi uskoa todeksi. Koitan nyt nauttia tilanteesta ja olla murehtimatta jatkosta. Jonkinlainen rajapyykki tulee olemaan 9+3, jolloin km viimeksi. Toivotaan että nyt sinne asti päästään.

Calcifer: kyllä muistit oikein, fertinovalla.

Mukavaa viikonloppua :)

P 4+4
 
Viimeksi muokattu:
Upeaa persika, toivottavasti saatte oikein hienot hcg-lukemat! Kaikkea hyvää alkaneeseen raskauteen! :)

Jaksuja uuteen yritykseen neganneille. :hug:

Minäkin käyn täällä säännöllisesti lueskelemassa kuulumisia, ei täältä poiskaan osaa olla ja niin kovasti sitä toivoo ja odottaa lisää onnistumisia.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille, pitäkää huolta itsestänne!
 
Onnea vaan jatkoon persika :heart: Kerro sitten miten kaikki etenee. Tuntuu että sinun klinikkasi täällä Suomessa on aika tuloksekas, eikö Johkunenkin siellä plussannut?

Pahoittelut vielä negoista :( miksei kaikki voisi saada takuun että edes jossain vaiheessa onnistuu...

Olen lähettämässä noita meidän testituloksia Tsekkeihin, lähinnä verikokeiden tuloksia mutta osa pitää varmaan ottaa siellä paikanpäällä sitten. En edes tiedä enkunkielisistä termeistä mitä ne näytteet ja testit oikein tarkoittaa, onko meistä Suomessa koskaan otettu niitä. Miehestäkin oli joku spermiogram, ymmärsin että joku skannauskuva. Meillä on vaan ne perusliikkuvuus ja muototulokset jostain näytteestä. Mutta eiköhän asia selviä! Oletteko te ottaneet ulkomaan klinikalla niitä puuttuvia testejä? Meillä on nyt eka käynti varattu syyskuun loppuun, jännää. Silloin tavataan lääkäri ja pakastetaan sperma, otetaan noita kokeita. Olen toivonyt marraskuulle hoitoa, siitä kuulemme varmaan sitten enemmän.

Hyvät viikonloput!
 
Voi huokaus sentään :( pelottaa,et pääseekö siirtoon ollenkaan nyt

Mulla ollu veristä vuotoa kaks päivää. Eilen verivuruja pyyhittäessä ja tänään tuli sit pari sellaita hyytymääkin, pientä tosin. Veri on kyllä hyvin vaaleaa.
Huolestuttavanpaa tästä tekee se,että minulla on myös toisepuoleista selkäsärkyä tuolla kankun päällä ja molempia munasarjoja vihloo. Nämä ei kuitenkaan ihan suoraan tunnu menkkakivuilta.

Epäilen itse tuota progynovaa,mutta minulla oli virtsarakon tulehdus myös tällä viikolla ja lääkekuuri loppuu siitä huomenna. Mietin,että voiko olla myös tästä tai näiden lääkkeiden yhdistelmästä. Eilen alkoi Lugesteronikin, sekin sekoittaa pakkaa. Luget on joskus aikaisemmin kyllä aiheuttanut myös kipuilua.

En tiedä miten tuon siirron nyt sitten mahtanee käydä jos tämä vuoto jatkuu. Eihän siirtoa kaiketi voi silloin tehdää jos alakerrasta tulee jotain ylimääräistä.

Onko kellään ollu tällaista ennen siirtoa mutta kaikki kuitenkin siirron kannalta ok?
Menen maanantaina lääkäriin vielä tsekkauttamaan tilanteen. Saas nähdä mikä on tuomio :(

Muuten kaikki ok ja pe ultrassa oli limakalvo 9mm joten sen puoleen kaikki hyvin. Armonaikaa olisi nyt sit keskiviikkoon asti,koska sillo lähtee lento.
Tässä tilanteessa ei viitsisi edes lentomatkarahaa menettää, sitähän ei saa takaisin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Weeru
Pahoittelut negan saaneille :( onneksi teillä useammalla on jatkosuunnitelmat jo tiedossa eli jospa sitten :)

Persikalle onnea ja tsemppiä verikokeeseen!!

Jonnuli kyllä, sama klinikka ja niin taisi olla ulpusellakin :)

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti =)
 
Johkuli, Plastex ja Lilla negoista teille pahoittelut :hug: ihan liikaa näitä taas tulee.

Persikka onnea hirmuisesti ja erityisesti jatkoon, todella uskon piinailun nyt alkaneen. Toivottavasti pysyty kuitenkin olla hyvällä mielellä.

Ei klinikalta taukoa pyydetty pitämään. Lääkärillä oli loma elokuun puolelle ja sitten olen raha ja voimia kerännyt. Itse toivoin pas siirtoa omaan kiertoo, mutta lääkäri ei sitä suositellut. En ole palannut asiaan vielä. Tänään taas kp 1, joten yritän aktiovoitua ja laittaa sähköpostia ja sopia sitä jatkosuunnitelmaan. Lisäksi epäilyttää tehdä koko passia, kun kato munasoluissa oli hirmuinen ja sitten vielä se kahden alkoin km niin jotekin luotto alkoiden laatuun on heikko, jos ei olematon.

esemila onpa jännä tilanne sinulla, toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin. Minulla on omassa ivf pas siirtynyt, kun vuosin, mutta ihan eri tilanne, kun estrogenien aikana vuosi koko ajan tihuttamalla ja limis ei kasvanut. Yhdellä toisella kerralla sitten limis kasvoi, mutta vuoto alkoin ennen lugejen aloitusta. Minulla jostain syystä pelkillä estroilla ei onnistu vaikka omaan kiertoon kasvaa ihan hyvin limis vaan pitää olla ensin jarru ja sitten estrot. Tai tehä omaan kiertoon pas.

Ida-Karoliina voimia hoidon odottamiseen, toisaalta parempi tehä hoito silloin kuin kaikki osaset ovat kohdallaan. Ikävä kyllä tällä tiellä joutuu moni meistä odottelmaan ja tottumaan muutoksiin suunnitelmissa.

Lilla toivottavsti maksusitoomus löytyy. Voiko sitä pyytää johokin toiseen sairaallaan, jos on TAYSissa, jotenkin nihkee asenne (tosin voihan toisessakin paikassa olla jotain hankausta). Siis jos tälläisia on tarjolla ja niihin maksari tulee niin miksi se hoitava taho sitten sureen niitä rahoja, jotka on heille päin tulossa :confused: Voimia vääntämiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Osaisikohan joku neuvoa. Meillä siis tuoresiirto ja siitä nega. Lääkkeet lopetin pp14 ja pari päivää siitä eli eilen alkoi kuukautiset. Nyt vuoto on kuitenkin loppunut kuin seinään eli kesti yhden päivän. Uusi hoitokierto piti aloittaa nyt heti perään ja lääkkeet kp2, mutta mites nyt lasket näitä päiviä :O
 
Iilla. Ootko tehny vielä varmistustestiä? Jos sulle oli kunnon limis siirrossa nii kaikkien noiden lääkkeiden yms jälkeen vuotoa pitäisi kyllä tulla enemmän ku päivä. Mulla negoista vuoto käynnisty hitaasti, alkoi n viikko lääkkeistä mut sit vuosi 8pv. Sinuna en kyl aloittais uusia lääkkeitä ennenku vanha limis on varmasti pois. Muten se alkaa vuotta kesken kaiken! ! Kysys vielä klinikalta!
 
Esemila. Voi ei. Mulla oli ihan ekassa siirossa silleen et estropillereillä alkoikin limis vuotaa kesken. Epäilen et omat menkat jäi jotenkin vajaaks, luoja tietää. Pillerit seis ja annettiin vuotaa. Vaihdettiin lennosta estradot laastariin viikko ennen siirtoa. Limis ehti paksuta siirtokuntoon uudestaan!
 
Kiitos ulpunen, jonnuli, johkunen ja oivikki! varmasti tulen kertomaan sitten kuulumisia.

Hankala tilanne sekä lillalla että esmelialla. Kävitkö esmelia tänään siis gynellä? Toivotaan että kaikki ok ja pääset matkaan ja siirtoon! Lillalle en osaa kommentoida, minulla oli km jälkeen seuraavat kuukautiset ihan naurettavan pienet ja taisi just kp2 (alotin estrogeenin kp1 jo) loppua päiväksi, soittelin klinikalle ja sanoivat että km jälkeen vuoto voi olla tosi niukka. Onko muilla ollut tällästä?
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Toivottavasti ollut mukava viikonloppu!

Iida-Karoliinalle kiitos ketjuun lisäämisestä.=)

Esemilia tsemppiä tulevaan siirtoon. Mulla ainakin emättimen limakalvot vuosi viimeksi kun olin menossa tuoresiirtoon. Johtui alakautta laitettavista lääkkeistä jotka sitte kuivatti/ärsytti limakalvoja... Lääkärin mukaan ei haitannut, koska vuoto ei tullut kohdusta. Kyllä lääkäri varmasti tsekkaa mistä vuoto tulee ennenkin siirtää arvokkaita alkioita.

Lilla mulle on aina neuvottu että eka kunnollinen vuotopäivä olis se kp1, mutta sulla nyt kyllä outo tilanne kun vuoto loppu... Hmmm.... Ite ottaisin yhteyden lääkäriin ja kysyisin neuvoa. Luulis että kun noiden lääkkeiden avulla pystytään kierron aikatauluun vaikuttaa niin paljon että ei haittasi jos kuurin aloittais päivää myöhemmin tms.

Paljon ollut puhetta tosta pas:n tekemisestä heti seuraavaan kiertoon... Ite aattelen että jos tuoresiirrossa käytetty paljon lääkkeitä niin olis ehkä kropan kannalta parempi odotella se yks välikierto. Toisaalta ymmärrän ettei kukaan jaksa tätä kauheaa odottelua. Ja varsinkin jos lääkäri puoltaa pas siirtoa heti seuraavaan kiertoon... Ite oon varmaan heti kolkuttelemassa labran ovea jos tuoresiirto menee mönkään ja pakkasessa jotain on. :LOL:

Meillä huomenna hoidon suunnittelukäynti. Saadaan varmaan reseptit ja ohjeet lääkityksen aloittamisesta. Puhelimessa hoitsu sanoi että mulle ei tule kuin yks ultra ja sitten seuraava käynti olisikin jo siirto. Onko teillä muilla ollut suomiklinikoilla vain yks ultra lääkkeiden aloituksen ja siirron välissä? Tuntuu vähältä, Naistenklinikalla kun olin hoidossa ultrattiin muistaakseni 3 kertaa ennen siirtoa. Tosin sillon tehtiin IVF omilla, joten onhan se eri...

Ensi viikolla meen auttamaan ystävääni joka luovuttaa soluja ja on meidän ns. Ristiinluovuttaja. Käyn pistämässä irrotuspiikin ja sitten aamulla hänellä onkin punktio. Oon niin iloinen että hän päätti lähteä tähän projektiin! Hyvältä oli kuulemma saalis näyttänyt ultrassa, joten toivon että vastaanottajapariskunta saa paljon hyviä soluja.=)

Nyt lähden koiran kanssa lenkille. Toivotan kaikille tasapuolisesti onnea tulevaan viikkoon ja hoitoihin!
-Weeru
 
meillä myös ystävä luovuttaa ristiin :) palleroita menee katsastamaan maanantaina miten ovat kasvaneet :D jännää <3
juu yksi 0ultra minulle 2viikon päästä ja se katsoo limakalvot kuinka paksut sitten onkin keräys ja mulle luget ja siitä sitten jo odotellaan siirtoa :))
 
Oivikki

kyllä :) <3

jännittää taas jo .... ehkä eniten se 3 takana joissa aina vuotoa tässä kolmannessa alkoi pienemmällä vuodolla ja jo piinapäivillä mutta kuitenkin oli positiivinen testi joka sitten päättyi huonosti :( miten sitä osaakin olla pelkäämättä sitä vuotoa
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Lääkärissä käyty ja aikataulu plus reseptit saatu. Viikolle 42 menee näillä näkymin siirto eli yhdet kuukautisen vielä odotellaan.. Plaah. Ultra 2 viikon päästä ja siitä aloitan sitten lääkkeet aamuin illoin. Siirron jälkeen luget. Yök! Mies oli ihan että, kaheksan viikon päästämtiedetään jo ollaanko raskaana vai ei! Eli ehkä itsekin yritän nyt ajatella että ihan kohtahan se on. =) tuntuu vaan että jatkuvasti vaan ODOTETAAN vaikkei vielä edes odoteta. You know... Noh, oon kuitenkin kiitollinen että hoito on näinkin lähellä.

Foolihapon ajattelin hommata asap. Ja sitten aloitan vähän ennen siirtoa joka ilta juomaan tilkan punaviiniä. Se kuulemma parantaa kohdun verenkiertoa... Nyt töihin, jospa se veisi ajatukset muualle. Hahhaa, sen kun näkisi.

P.s rouva K33 ootteko te saanut arviota siirtoviikosta? Päästäis ehkä yhdessä jännäilemään ja kuumoilemaan oireita.:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Toivottavasti en iloitse liian aikaisin,mutta eilen ei ollut vuotoa juuri ollenkaan ja tänään ei ole ollu yhtään.
Lääkärissä kävin tänään ja vuotoa ei tosiaan näkynyt ja limakalvokin oli nyt 12mm vaikka luget jo käytössä.
No matkaan lähdetään joka tapauksessa ja torstaina näkee,et kui ämmän käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Weeru
Jeee persika , hieno lukema :heart: Tervetuloa tuonne odotuspuolelle kirjoittelemaan !

esemila :eek:nnea torstaille, hyvä et vuoto loppui ja ei vuoda limistä pois :)
Onnea myös rouvak33, kohta pääset piinistelemään :) Yritä olla ajattelematta vuotoa, helppo sanoa tiedän, kyllä sitä vuotoa pelkää vielä raskaanakin, varsinkin jos on joskus keskenmenon kokenut mikä alkanut vuodolla. Yritän kuitenkin olla surematta etukäteen ja päivä kertallaan mennään.

Onnea myös kaikille muille kenellä siirto juurikin tulossa :)

Extraterkut iida-karoliinalle ja oivikille :heart: ollaan niin kauan yhdessä tätä matkaa kuljettu.

T. Paulanna ja pavut rv 9+5 ja huonenna eka neuvola
 
QUOTE=Iida-Karoliina;30223995]Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
ikä suluissa



2014!

Piper86
Jonnuli-77, 1. lapsi, 1.lahjasoluhoito Tsekeissä, klinikkapäätös tekemättä
Lumona (28) 1 lapsi. 1 lahjasoluhoito.
fanni_ (40+), 2.lahjasoluhoito tulossa v. 42 Tsekki
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Hassutassu (40+) toinen, syyskuu 2014
Iitu78. 2.lapsi, hoito syksyllä 2014
aniraz_ (32), 1. lapsi, hoito lokakuussa 2014
plastex (36) : 2. lapsi
oivikki, 2. lapsi toiveissa, PAS tulossa
Weeru,(31) lahjasolu hoito. syys-lokakuussa

Hoito lähestyy


Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen,lokakuussa. Gdansk
Pikkukintsu (37), 1. lapsi, PAS tulossa syyskuussa vko 39 (?) Gdansk
Toivokkaat
RouvaK33 (35) esikoinen toiveena 3. siirron ja sen keskenmenon jälkeen, uusi hoito ensiviikolla
lilla86, (28v.) 1. lahjasoluhoito,
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjasoluhoito,
esemila siirto 4.9 Tsekki Reprofit

Piinistelijät



Persika (38), 1. lapsi toiveissa, PAS (kaksi 3-päiväistä), + testi päivänä :heart:


Plussanneet


Vauva2014, la 26.8.2014
Aurora73(40), 1.lapsi toiveissa,LA Elokuun lopussa 2014
Unelma(ko)???
rudy (kaksoset v.2010), 4. lapsi la
Johkunen: 1. ja 2.lapsi (kaksoset) la 26.11
Tauku: (40+) 3.lapsi, la 1.12
Ulpunen: (40+), toinen, lahjasolu-pas
Sussuanna: La 8.3.2015
Paulanna(40+), kaksoset, 1. Ja 2. yhteinen, la 1.4.2015

Maaliin päässeet


Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014

Taustalle siirtyneet


Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
Burma (38)[/QUOTE][/QUOTE]
 
Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
ikä suluissa



2014!

Piper86
Jonnuli-77, 1. lapsi, 1.lahjasoluhoito Tsekeissä, klinikkapäätös tekemättä
Lumona (28) 1 lapsi. 1 lahjasoluhoito.
fanni_ (40+), 2.lahjasoluhoito tulossa v. 42 Tsekki
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Hassutassu (40+) toinen, syyskuu 2014
Iitu78. 2.lapsi, hoito syksyllä 2014
aniraz_ (32), 1. lapsi, hoito lokakuussa 2014
plastex (36) : 2. lapsi
oivikki, 2. lapsi toiveissa, PAS tulossa
Weeru,(31) lahjasolu hoito.Lokakuussa vko 42

Hoito lähestyy


Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen,lokakuussa. Gdansk
Pikkukintsu (37), 1. lapsi, PAS tulossa syyskuussa vko 39 (?) Gdansk
Toivokkaat
RouvaK33 (35) esikoinen toiveena 3. siirron ja sen keskenmenon jälkeen, uusi hoito ensiviikolla
lilla86, (28v.) 1. lahjasoluhoito,
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjasoluhoito,
esemila siirto 4.9 Tsekki Reprofit

Piinistelijät



Plussanneet


Vauva2014, la 26.8.2014
Aurora73(40), 1.lapsi toiveissa,LA Elokuun lopussa 2014
Unelma(ko)???
rudy (kaksoset v.2010), 4. lapsi la
Johkunen: 1. ja 2.lapsi (kaksoset) la 26.11
Tauku: (40+) 3.lapsi, la 1.12
Ulpunen: (40+), toinen, lahjasolu-pas
Sussuanna: La 8.3.2015
Paulanna(40+), kaksoset, 1. Ja 2. yhteinen, la 1.4.2015
Persika (38), 1. lapsi toiveissa, la

Maaliin päässeet


Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014

Taustalle siirtyneet


Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
Burma (38)
 

Yhteistyössä