Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Olitko Odottava73 Fertinovan jonossa, muistanko lukeneeni oikein?
Meidät siis laitettiin jonoon ja juuri Fertinovassa 6.5. eli pari viikkoa sitten. Mutta siis mulla leikataan tod.näk. ensin endo toistamiseen, joten leikkausjonon mukaan mennään osittain (siksi en laita itseäni vielä listoille kun leikkauksesta ei vielä tietoa milloin).
Samat ajatukset täälläkin, mietin rahaa ja antaako se vastinetta, mutta samalla haluisin vielä tämän oljenkorren koittaa! Mutta sen tiedän etten halua enää monia vuosia hoidoissa juosta, tähän mennessä 5 vuotta takana.
 
Limisultrassa tulos vain :5.8 ja nyt siis uusi ultra ensi viikolla, sitten mietintä siirrosta loppuviikolla. Aiemmin on ollut 7-8 välillä näihin aikoihin. Nyt siis lääkkeitä lisätty ja kontrolliultra maanantaina. Suomen lääkäri kyllä sanoi, että on hyvä, että on kolmikerroksinen:) siis yksi hyvä asia ja yksi huonompi asia...
Nyt en ole greippimehua käyttänyt ollenkaan, enkä sitruunoita tai oliiviöljyä. Matkoilla olo sekoitti ruokailukuviot tyystin. Mars huomenna kauppaan ja nyt ois kaikki kasvatuskonstit tervetulleita!

Mites piinailijat? Ainenkin on meitä useita suosinut kaunis ilma tänään, kesä :)
 
paulanna Toivotaaan,et kasvaa viel hiukan,mut tuo kolmikerroksisuus on hyvä juttu :) Konsteja en pysty kasvatukseen kyl antamaan
Piinailu soljuu hyvin ja pitää sanoa,et olen onnistunut nyt hyvin ottamaan rennosti ku päiväsaikaan ei ole muistanut koko asiaa. Nyt sit alkaisi toinen viikko, katsotaas kuinka tää viikko piinaillaan. Onko yhtä rentoa ja levollista. Nyt kuntosalille :D

Rouva K33 Levollista piinailua :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Heippa kaikille, tulin tänne taas kurkkimaan ja voi hitsi kun on paljon negoja. Kyllä tän palstan onnistumisprosentit on aika paljon keskimääräsiä luvattuja pienenmpiä. Olen tosi pahoillani kaikkien neganneitten puolesta:hug:
Olenko minä siis tosiaan ainoa joka on plussannut tän vuoden puolella tällä palstalla?
Onnea kaikille uusiin hoitoihin ja jotka olette jo piinailemassa, mulla on täällä peukut pystyssä!
Mulla on nyt menossa rv 21 ja aikamoista piinailua tämäkin on ollut ainakin ne ekat 3 kk, Nyt on rakenneultrakin jo takana ja rauhallisempi mieli. Yritin päivittää tota meidän listaa kannustukseksi kaikille ja laittaa sinne mun LA 16.10 mutta en onnistunut.

Suuren nega aallon keskellä haluan muistuttaa että kyllä hoidot joskus onnistuukin! tässä yksi esimerkki!

Voimia ja Onnea!

Kivaa Paulanna että lomat meni hyvin, nyt vaan nenä reippaasti kohti uusia hoitoja! Mä olen lukenut jostain että omenaviinietikka kasvattaisi myös limakalvoja..
 
paulanna Minä uskon grippimehuun kanssa, mutta toivottavasti limis kasvaa ja kaikki menee hyvin.

esemila Wautsi, miten rauhallisin mielin menet, pieni kateus täällä. Itselläni loppui kuntoilut ja jumpat kun piinailu alkoi ja ajatushan pyöri täysilä sitten siinä asiassa:headwall:

Rouva K33 Sinullekin leppoisia piinailu päiviä peukut pystyssä kummallekin.

Ja toivottavasti onni potkii myös teitä joilla hoidot lähestyy.
Me jatketaan Elokuussa hoitoja. Nyt yritetään nauttia kesästä. Töissä pari pvää sitten työkaverini ilmoitti, että on raskaana. En tiedä miten olisin häntä onnitellut niin hemmetin paha mieli itselleni tuli. Ja taas on lähtenyt ajatus pyörimään että miksi me ei onnistuta....
Mirkkuuusi Ihana kuulla sinusta, luo hieman itsellenikin uskoa:)
 
En sit onnistunut nostamaa plussan puolelle tätä vuotta eli jatkan nega-aaltoa. En mene edes veritestiin.

Jännää,mut ei varsinaiseti ole sellaista vit....sta mitä saattaisi olla. Olin jo niin asennoitunut kai negaan,et ei yllättänyt.

Nyt tallataan eteen päin näin ja katsotaan josko sitä syksyllä yhden kerran vielä kävisi ne blastot kokeilemassa. Nyt on säästettävä kuitenkin rahaa.

Toivotaan,että Rouva K33 nyt sit saisi plussan ja sitä kautta vedettyä monta muuta mukaansa.

Onnea kaikille tulevaan, Esemila vaikenee hoitojen osalta joko kokonaan tai syksyyn asti :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Esemilalle halaus:hug: ja pahoittelut negasta.

Rouva K33 eiköhän näkyis plussa jo...pp 12 sulla mun laskujen mukaan ja monet kyllä saaneet plussan jo n.pp 6-10. Yksilöllistä on, olen täältä lukenut jonkun saaneen negan vielä pp 14 ja sitten veritesti ollut kuitenkin vahvasti koholla.

).( ultrassa käyty ja limis kasvanut, kuten pitikin. Oiskos se toi greippimehu tehny tehtävänsä ? Nyt odottelen Andrein ohjeita...
 
Voi esemila. Iso halaus. Tunnistan kyllä tuon vi...tutuksen puutteen. Joskus melkein tekisi mieli surra pois, muttei kykene väsymykseltään tai shokiltaan.
Rouva33, peukut pystyssä sinulle.
Kävin omilla muniksilla munimassa 16 solua joista 8 kypsiä, 6 hedelmöittyi ja 4 ehti tänään 3 päivän kypsään ikään. Eli sama tulos kuin viime kuussa oli 3.päivänä luovutetuilla. Katsotaan keskiviikkona onko kato käynyt ja päästäänkö siirtoon. Normaalilta kuulostaa tähän asti omilla soluilla~ hyvä alku huono loppu...
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Piinaillaankohan Aamu74 yhdessä seuraavat viikot? Mulla siirto perjantaina. Ja jo nyt oon asettanut tulokseksi negan...pitäis nyt vähän saada ajatuksia positiivisemmiksi, mut minkäs teet. Meinaan kyllä elää ihan normisti ja ottaa kevyesti, teen mitä huvittaa ja olen onneksi lomalla :)

Rouva K33 jännityksellä odotan tulostasi, plussaa toivotan koko sydämestäni:heart:

Kaikille ihanaa kesää !
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33 ja Aamu74
Rouva K33 :hug:

Täähän nyt ihan mahdotonta on,että kukaa ei plussaa.

paulanna ja Aamu sit aloittaa :D Tsemppia hoitoihinne ja puhallan täältä sellaiset plussapuhurit,et se riittää ainakin koko loppu vuodelle kaikille meille :)

Minä tosiaan käyn tääällä näitä plussia ainakin tsekkaamassa, enhän mä osaa varmaa olla poiskaan :D
 
amv
Esemila ja Rouva K33 :hug:

Tämä alkaa olla jo todella masentavaa :( Kuinkahan monta alkiota tänä vuonna on siirretty (eri klinikoilla, eri luovuttajilta), ja niistä on alkanut vain yksi raskaus. Onneksi tosin edes se! Onnea Mirkkuuudelle, että rakenneultrassa kaikki hyvin!

Jospas nyt sit paulanna ja Aamu katkaisisivat negatiivisten uutisten kierteen. Tsemppiä teille!

Yritetään nyt silti kaikki nauttia kesästä (ja kesäherkuista ;) ) 8)


amv
 
Voi Rouva33 :(

Mitenköhän tämä nega-aalto on tilastollisesti edes mahdollista...? Jaksaako joku laskea montako negaa on tullut putkeen...

Mirkkuuuden raskaus on jo pitkällä... Peukut pystyssä ultralle!

Kävin tänään siirrättämässä yhden blaston, testi 17.6. Eilen 5.päivänä oli vielä 2 morulaa, joita päätettiin sitten jalostaa vielä hiukan ja siirto siirtyi. Olin aika vakuuttunut että morulat pysähtyy mutta oli sitten kiva yllätys kun 2 blaston sijaan olikin 3 blastoa voimissaan tänään. Yksi roskisalkio oli ottanut mahtavan loppuspurtin! Eli 6pvn viljelyssä on riskinsä mutta myös hyvät puolensa...

Nyt Paulanna sitten piinaillaan! Onnea siirtoon!
 
heipps!

Kylläpä niitä negoja nyt riittää. Loppuvuoden hoitoihin tietää varmoja plussia, jotta tilastot pysyy kohallaan....

).( Mä kävin myooman poistoleikkauksen suunnittelussa, ja tulos oli masentava. Jos leikataan, voi lähteä kohtu ja tulla avanne tilalle.... kysyivät suoraan, että olenko valmis ottamaan avanteen... hö no kuka nyt on. Päätettiin siirtää leikkausta vielä ja kesän menen 3 kk procren hoidolla. Ehkä lokakuussa vielä käydään Tartossa, ja sit saa vehkeet lähteä... ei jaksa enää kiupuja eikä hoitoja....

Rentouttavaa kesää kaikille, kelejä ainakin on piisannut...

Tyyne
 
Paulannalle ja aamulle hirmuisesti onnea matkaan.

Tyyne :(. Toivottavasti hoidot toimivat.

Minä olen suuntaamassa hoitoon luouvutetuilla alkioilla ulkomaille, jos kaikki menee hyvin niin siirto olisi kesä-heinäkuun vaihteessa. Olen tätä palstaa välillä seurannut ja täytyy sanoa, että surullinen nega aalto on ollut meneillään.

Oivikki
 
  • Tykkää
Reactions: lumeton
Aamu Hienoa! Onnea jatkoon, jospa nyt tämä olisi se kauan odotettu ja kaivattu pieni -suuri ihme. Jännään ja peukutan sinulle=)
Paulanna Sinulla onkin jo tänään siirto. Hui miten aika meni kuitenkin nopsaan. Toivottavasti siellä on nyt kaikki hyvin ja siirto päästy tekemään. Paljon onnea matkaan ja jospa se onkin juuri nyt se vaavin alku joka teille on tuloillaan. Älä nyt lakkaa uskomasta ihmeeseen. Sitähän vauvat aina on. Limis kasvoi kuitenkin hyvin, uskon että greippimehu se tekee vaan tehtävänsä, on ihme aine. Aion juoda myös taaskin sitä kun pääsen siihen asti näissä päivissä. 19 päivä menen ekaan ultraan ja siten alkaa zumenon. ja mehun lipitys..:)
Lumeton Hienoa että olet hoitoon myös menossa. Missä hoito tehdään? Mukavaa että pikku tyttösi saisi sisaruksen.
Meillä tosiaan edelleen yritetään, on tätä yritystä ollutkin jo useampi vuosi. Lonstit vaan on muuttuneet. Nyt viimeiset/viimeinen yritys alkanut. Kovasti koitan sempata ja toivoa. Rukoilla että viimein kaikki yritys ja taivaalle huudellut toiveet toteutuisi. Voisiko sitä edes uskoa jos niin kävisi..
Paljon onnea kaikille hoitoja läpi käyville, olitte missä kohdassa sitä vain:heart:
Hyviä kesäkuun päiviä kaikille palstan lukioille:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: lumeton

Yhteistyössä