Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Negatiivisen tuloksen sain ja kyllähän tää on ihan pe...stä tää olo : /
Mutta ei kait se auta kuin suunnata ajatukset viimoiseen kertaan ja niin pian kuin mahdollista; ollaan ajateltu, että se on sitten blastoilla ja luovuttaja vain meille (ollut tässä pari kertaa jaettu luovuttaja, koska ekalla kerralla vain meille luovuttaja ja vain kaksi saatiin siirtoon; ajattelin sitten, että ihan sama olla jaettu luovuttaja, kun siinäkin luvataan 2 siirtoon). Ja kaikki mahdolliset lääkkeet ja konstit käyttöön. Ja se on sit siinä.
Mä muuten sain haamuja (punaviivaisia) apteekin omiin testeihin, tosin testiajan jälkeen; joten heittäkää testit heti testiajan mentyä roskiin !

Plastexille peukkuja ja onnistumista toivon, kuten muillekin :heart:
Iida-Karoliina: olet ajatuksissani; onnea siirtoon :heart:

Susanna72 katso elite klinkan nettisivut Tartossa ja s-posti kyselyä sinne myös...
Kerron myös mielelläni lisää, jos ihan täsmäkysymyksiä (aihe niin laaja). Minulle tehty 2 siirtoa alkiolla, jotka luovutetuillla munasoluilla ja spermalla. Nyt vaan tämä oma jaksaminen ei oo paras mahdollinen :(
Koitan tässä kääntää vaihteen positiivisuuden puolelle; näin oli siis tarkoitettu, taas.
Raskainta on mennä kotiin ja kertoa uutiset mun rakkaalle miehelle.

Viimeksi muokattu:
siis kaikki hyvin 11 oli mittaus :) ja maanantaina pas odottaa. kysyin ja sanoi ei se kannata minun kohdalla, käytetään lisukkeena parantamaan limistä, että ihmettelee jos ei tärppää kun on niin hyvällä mallilla mulla. eli prednisolon jätettiin

:hug: paulannalle ja Aamu74:lle Menee ihan saanattomaksi tässä negailuissa. Voimia kovasti jatkoon

paulanna Mietin tuota testinäkymää,et oliko sulla hcg-arvo mikä. Oliko yritystä?

Rouva K33 Onnea siirtoon

plastex Korjaa sinä nyt tilanne ja plussaa :) Rauhallista piinailua

• Tykkää
Reactions: Rouva K33
Paulanna, voi ei.... :hug: Mä oon niin pahoillani tuloksen johdosta. Uskomaton negaputki. Samaa mietin kuin esemilia, että oliko hcg alle 3 vai oliko yritystä? Apteekin testit joutaa kyllä mun puolesta roskiin muutoinkin. Joskus näyttivät negaa vaikka olikin reilusti (hetkellisesti) hcg koholla. :| Uutta yritystä putkeen, heti kun siltä tuntuu. Mikään ei nosta fiiliksiä niin kuin uusi toivonkipinä.....

Rouva K33, onnea siirtoon!!!

• Tykkää
En tiedä yrityksestä kiinnittyä, jos ollut niin aikaisessa vaiheessa ollut, koska HCG jo laskenut 4:ään tai ei ole edes noussut...
P... Fiilis :(

Mutta joka tapauksessa kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa juhannusta ja plussia toivon tähän synkkyyteen :heart:

Paulanna:hug: Olen kyllä tosi pahoillani. En halua enkä jaksa ymmärtää että aina nämä toiveet valuu hiekkaan.
Hyvä kuitenkin että jaksat ajatella että seuraavaan siirtoon vain heti. Jospa se kun heti menee niin on hormoonit kunnon nousussa ja onnistuminen lähempänä. Kun on kun tulee pitkiä taukoja hoidoissa.
Itse kävin ultrassa tänään ja sain huomenna aloitta Zumenonit. Seuraava ultra olis 1.7. Jospa limis olisi kasvanut ja valmis siirtoon. Ja sulatus huurunenillä onnistuis.
Greippi mehun unohdin kaupasta ostaa, pitää yrittää huomenna käydä hakemassa sitä ja soija maiitoa/juomaa kanssa.

Kiitos! mur mur, lumeton, oivikki, Paulanna Ja kaikille muille. Onnea aina tarvitaan.
Sitä toivon myös jokaiselle jonka hoito lähenee, ja ja onnea seuraaviin hoitoihin, Ja piinainijoille rohkeutta ja rauhallisia piina aikoja.
Hyvää ja rentouttavaa Jussia Kaikille palstan lukijoille.

Viimeksi muokattu:
Rouva K33, tsemppiä huomiseen!!!!

Täällä odottelu jatkuu. Melko rauhallisin mielin, oireita kylläkin kyttäillen. Eipä niitä juuri ole. Vähän kuvottelua välillä. Mutta sen pistän lugen piikkiin. Ajattelin ensin odotella vielä viikon ja tehdä kotitestin. Mutta nyt päädyin siihen, että käyn veritestissä keskiviikkona (pp 12) ja tuloksen saa torstaina iltapäivällä. Mitäpä sitä itseään piinaamaan enää kauempaa

Toivottavasti juhannus on tuonut palstaväelle hyviä, rauhaisia hetkiä!

Plastex, pp 9

susanna72 itse tällä hetkellä ulkomailla lahjasoluhoidossa eli sekä munasolut ja siittiöt luovutettuja. Varsinaista kokemusta koko hoidosta ei ole kun on parhaillaan menossa. Huomenna ultraan Suomessa ja siirtopäivä suunniteltu 1.-5.7.
Tiistaina pitäis saada kuulumiset klinikalta. Sitä odotellessa.
Toivon mukaan kaikki mennyt hyvin ja alkio saalis hyvä.
Pikkuhiljaa alkaa taas jännittää.:D

Ihan ensimmäiseksi isot plussapuhurit Rouva 33:lle ja plastexille!

Olen taustaillut, mutta käynyt silloin tällöin lukemassa kuulumiset. Sitkeässä on plussat, ei voi muuta sanoa.

Oma hoitoni on suunnitteilla elokuulle, mutta nyt kaipaan neuvoja. Pakkasessa on 2 alkiota, eikä yhtään enempää. Riskinä on, että ne eivät selviä sulatuksesta, tai vain yksi selviää. Raskautumisprosentti on silloin jo aika alhainen. Ennen ajattelin, että olisin ottanut siinä tapauksessa muilta ylijääneitä alkioita. Konsultoin asiaa mieheni kanssa, ja tulimme siihen tulokseen, että hänen ulkomaalaisten piirteidensä puuttuminen mahdollisesta lapsesta aiheuttaisi mahdollisesti suuren myrskyn hänen puolella sukuaan. Tuloksena oli, että voisin mahdollisesti tulla raskaaksi, mutta menettää hänet. En halua siten lähteä sille polulle. Hänellä ei ole mahdollista tulla antamaan näytettä uudestaan tällä aikataululla. Mitä te tekisitte? Otanko riskin ja toivon parasta?

• Tykkää
Verinäyte annettu ja tuloksen saa toivottavasti huomenna iltapäivällä....Vähän alkaa jännittää...... Tänään ei oikeastaan kuvotusta, eilen oli. Mahanippailuja, ei vuotoja, ei menkkajuilintaa. Eli fifty-sixty. :p Pitäkäähän peukkuja.

Plastex pp 12

• Tykkää
Voi plastex saa nyt se plussa +, sitä sinulle toivon. Toisi toivoa meille kaikille :) ja olisi pitkästä aikaa iloinen uutinen.
Olen utelias: tehtiinkö siirtosi suomessa vai ulkomailla ?

Rouva K33:lle myös plussatoivotukset ! Ja rauhallisia piinapäiviä

Viimeksi muokattu:
Plastex ja RouvaKK33 toivon mukaan saatte molemmat plussan!!!

Perässä tullaan. Siirto olis ens maanantaina.... Huh huh.
Mulla oli maanantaina limis vaan 7.8... Tuntuuko liian vähäiseltä??? En nyt saa päähäni mitä viimeksi oli tässä vaiheessa.

Tsemppiä kaikille hoitoihin... Meneviin ja tuleviin.

• Tykkää
no oikein ei osaa ajatella sinänsä kun kaikki tää käy aika nopeesti ei oikein mitää tunteita. koville toi lämpö ottaa täälä se on aika jännä en mä reissussa o oikei kärsiny siitä. mites sielä onks mitää tuntemuksii ?
tsemppiä Burma :)

Viimeksi muokattu:
Nega. Hcg alle 3. :'( Olin aika varma jo, alamahassa oli painon tunnetta ja kuvotti ajoittain. Mutta lääkkeiden piikkiin saa kaikki laittaa. Nyt on kyllä seuraavilla piinaajilla tilaston puolesta tosi hyvät mahdollisuudet.....

Vielä ei ketuta paljon. Shokkitila päällä. Illalla se iskee. Tässä ehdittiin jo tehdä suunnitelmia. Eikun uutta (viimeistä) yritystä päälle. Onko kenelläkään tietoa Suomen jonoista tällä hetkellä? Viroon taitaa päästä samantien?

Yhteistyössä