Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Teekuppi Siis kerrassaan mahtavaa! Onnea!
Tuuttituulialle paljon tsemppiä huomiseen.. kädet täristen vessaan aamulla :)
Onni-Unelmalle kans tsemit keskiviikkoon sinne Ouluun!
Ja Aliisalle peukut huomiselle!
Täällä tapahtuu! Toivottavasti itselläkin tapahtuisi pian..
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Marisabel (28) 3 siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuu: suunnittelu
Cornelius (33) Haaveissa 1
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, pakaste tyhjä> jonoon
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Matsalu (45) eka
Lotta(32) eka haaveissa, endoleikkaukseen
Sharlin (35) eka haaveissa, lokakuussa lekuriin
Emilia (xx), jonossa
OnniUnelma76 (33) ensimmäinen lapsi toiveissa, 1. hoito luovutetuilla
Aliisa (26), siirto 19.11.2009
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa. pas 15.9, testi ?
Iituska (38), haaveissa eka, pas 23.9 ?
Dream73 (35), PAS 27.11
Jaasminia (xx)

Piinistelijät

Tuuttituulia (39), haaveissa eka, siirto viikolla 45, testi viikolla 47 (19.11)
Teekuppi ( ) haaveissa eka, siirto viikolla 45, testit viikolla 47 (18.11 ja 20.11) Plussa kotitestillä 17.11


Plussanneet =)


Juuni (48) 2. lapsi (esikoinen 2 v.) LA 10.12. :heart:
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6. :heart:
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6. :heart:
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6. :heart:
Vekara (45) Toiveissa 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. :heart:
Nennuliini (35) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. :heart:
Vilhelmiina (37), eka, 2 alkion siirto, ultra 23.9. :heart: :heart:
Matilda (30), plussa 13.10 (oliko näin), ultra viikolla 47 :heart:
Minni (45), plussa 2.11, HCG 3.11 :heart:

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009

 
Huomenta kanssasisaret,

ei ollu vielä tämä(kään) hoito meille tarkoitettu onnistuvaksi. :'( Voihan pettymys, nega saatiin.
Mies oli tosi pettynyt, enemmän kuin minä. Ehkä mä oireettomana vähän ounastelin, että ei menny nyt tää hoito niinkuin piti. Vähän epätodellinen olo on, kun ei odotukset ollu kuitenkaan niin korkealla. Tietty oon tosi pettynyt, varsinkin miehen puolesta.

Pienet huurunenät vähän lohduttaa, on joku kiintopiste mitä siirtyy miettimään seuraavaksi. Menen niin asia kerrallaan, etten tiedä näistä pakkassiirroista mitään. Siis miten lääkitykset jne. Sen ikävän asian olen ymmärtänyt, että niiden onnistumisprosentti laskee sitten huimasti... Onko täällä ketjussa olevat muuten raskautuneet miten? Siis tuoresiirrossa vai pas-siirroissa?
Nyt on pakko soittaa siskolle ja vanhemmille nämä ikävät uutiset, voi olla ettei niistä puheluista ilman itkua selviä... Aamulla soitin toiselle siskolle ja aloitin kyllä tosi urheasti, mutta itkuhan siinä tuli.

Anyway, osaan kyllä iloita muiden onnistumisista, joten peukut pystyyn meille kaikille!!
 
voi itku tuttituulia :'( voimia sinne :hug: on varmasti kova paikka.

päätimme että teen kotitestin mahdollisesti lauantaina,maanantaina verikoe,jännittää.en oikeen osaa sanoa onko oireita vai ei,meinaan laittaa jotain pikku juttuja lääkkeiden piikkiin. toisaalta sellainen olo että kyllä se paikkansa on tuolta löytäny ja toisaalta sit taas hirmu varautunu. no täytyy yrittää tehdä kaikkia normi juttuja et ei pyöri ajatukset koko ajan tässä,se on kyllä vaikeaa.
onnea muillekin testeihin ja onnittelut jo onnistuneille :flower:
 
Mä oon täällä taas...ja ajattelinkin kysyä, että voisinkohan liittyä "taustailijoihin", vaikka omilla soluilla vielä yritetään?

Meillä kuitenkin se tilanne, että kaksi alkuraskauden keskenmenoa on ollut ja ivf:ssä alkiot oli aika huonoja. Kaksi lääkäriä on sanonut, että minussa on vikaa, joten en tiedä kauanko yritämme omilla soluilla. Mulle ei oikeastaan olisi edes kovin korkea kynnys siirtyä luovutettuihin, jos niillä saataisiin aikaiseksi ihan oikea edennyt raskaus ja vauva. Mutta ajateltiin kuitenkin muutama kerta yrittää, ettei jää kaduttamaan.

Ymmärrän kuitenkin täysin, jos teistä tuntuu, että olen täällä turhan aikaisin. En täällä tosiaankaan selittele omia hoitojani, mutta mulla on kauhean paljon kysyttävää aina aika ajoin tähän asiaan liittyen.

Ja nyt kysynkin taas, että miten kelakorvaukset menee luovutetuissa? Jos kolme kela korvaavaa hoitoa on käyttänyt, niin saako uudet kolme vielä luovutetuissa vai joutuuko koko homman maksamaan omasta pussista?

Pahoittelut tuttituulialle. Onneksi teillä kuitenkin on kavereita pakkasessa. Olen kuullut, että ei pakkasesta selvinneiden alkioiden onnistumisprosentti ole yhtään sen huonompi. Pakaste karsii vähän, mutta ne jotka selviävät ovat sitkeitä. Toivottavasti huurunenähoito onnistuu teillä pian.
 
En nyt kerkiä töistä kuin pikaisesti sanoa pahoitteluni Tuuttituulia, voi itku sentään, paljon voimia sulle seuraavaan siirtoon. Aivan varmasti täälläkin taitaa olla suurin osa ettei ole heti plussannut! Ja plussakin on vasta alku....
 
hei vaan!

Ja voi surku Tuuttituulian testin puolesta. :hug: Ainahan se nega on pettymys, vaikka siihen olisi kuinka hyvin varustautunut. Mutta onneksi teillä on niitä alkioita pakkasessa:) Kyllä sitä yllättävän pian aina kerää voimansa pakastetun alkion siirtoon. Ei pakastetun alkion siirto ole yhtään sen huonompi mahdollisuus onnistua, kuin tuoresiirto. Itse elättelen aina enemmän toiveita näitä pakastettuja kohtaan. Toki voi olla, että kaikki ei sulatuksesta selviä, mutta ne ketkä selviää, niin on sitten sitkeääkin sitkeämpiä sissejä. Kovasti voimia tuloksesta ylipääsemiseen. Kyselit niistä lääkkeistä. Lääkkeet menee tismalleen samalla tapaa, kuin tässä tuoresiirrossa. Samat lääkkeet ja aika lailla sama limiksen kasvatus aika.

Omaa napaa: Siirrossa on käyty. Kyytiin saimme 2 x 8soluista kaunista alkiota:) Lääkäri sanoi ettei kauniimpia voi olla kuin nämä. Pakkaseen saimme vielä 13 alkiota, joten vain 2 tippui pois tuosta hedelmöittyneiden määrästä, mikä on ihan mieletön tulos! Paljon paljon enempi kuin mitä uskalsimme odottaa. Nyt sitä vaan toivoo ja rukoilee, että kaikki menisi hyvin ja edes toinen päättäisi tarrautua kiinni niin lujaa, että pysyisi siellä seuraavat 9 kk:tta. Piinailu voi siis alkaa:)

Tottakai Tytti voit liittyä joukkoomme ja taustoimaan. Meistä tuskin kukaan pahastuu, jos esität meille kysymyksiäsi, jotka kuitenkin näihin hoitoihin tavalla tai toisella liittyvät. Rohkeasti mukaan vaan. Kelakorvauksista en osaa vastata. Jos maksusitoumuksen saatte, niin asiat hyvin. Meillä maksettu jokainen hoito ihan omasta pussista.

Tsemppiä Kaipuulle viime hetkien piinistelyyn!
 
Pahoittelut Tuuttituulialle. :hug:

Tytti82, tervetuloa taustailemaan ja Alisalle onnittelu siirrosta.

Aika monelle näyttää nyt lekurit siirtävän kaksi alkiota, vaikkakin kovasti painottavat sitä kaksoisraskauden riskiä ja että yksi siirretään..meiltäkin silloin kysyttiin, montako (siis 1 vai 2) mutta siirrossa ei sitten enää. Jos multa olisi kysytty siirrossa 1 vai 2, olisin ehkä vastannut että kaksi, mutta nyt tuntuu kyllä hyvältä ettei kysytty ja vain se yksi siirrettiin. Toivottavasti kukaan ei pahastu tästä kirjoituksesta, toivotan kovasti onnea teille tuplaodottajille :heart: :heart: ja muillekin odottajille. :heart:
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Marisabel (28) 3 siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuu: suunnittelu
Cornelius (33) Haaveissa 1
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, pakaste tyhjä> jonoon
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Matsalu (45) eka
Lotta(32) eka haaveissa, endoleikkaukseen
Sharlin (35) eka haaveissa, lokakuussa lekuriin
Emilia (xx), jonossa
OnniUnelma76 (33) ensimmäinen lapsi toiveissa, 1. hoito luovutetuilla
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa. pas 15.9, testi ?
Iituska (38), haaveissa eka, pas 23.9 ?
Dream73 (35), PAS 27.11
Jaasminia (xx)
Tuuttituulia (39), haaveissa eka



Piinistelijät

Aliisa (26), ensimmäinen haaveissa, testi 3.12.09




Plussanneet =)


Juuni (48) 2. lapsi (esikoinen 2 v.) LA 10.12. :heart:
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6. :heart:
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6. :heart:
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6. :heart:
Vekara (45) Toiveissa 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. :heart:
Nennuliini (35) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. :heart:
Vilhelmiina (37), eka, 2 alkion siirto, ultra 23.9. :heart: :heart:
Matilda (30), plussa 13.10 (oliko näin), ultra viikolla 47 :heart:
Minni (45), plussa 2.11, HCG 3.11 :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, siirto viikolla 45, testit viikolla 47 (18.11 ja 20.11) Plussa kotitestillä 17.11

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009

 
Kauniskuulle ja Bartsulle oikein paljon Onnea ja Iloa vauvautumisuutisten johdosta!

Teekupille ja muille plussan saaneille lämpimät Onnittelut ja toivotaan kaiken sujuvan jatkossa hyvin!

Negan tyrmäämille halauksia ja voimia uuteen koitokseen!

Aliisalla mahtava saalis! Nyt peukut pystyssä, että tämä olisi se kerta! Villasukat jalassa piinailemaan, kuten Hillevi aikonaan itseänikin kannusti positiivisin tuloksin!!

ON on kadonnut täysin :) Pahoja supistuksia ei ole ollut, mutta kohdunkaulaa oli pari viikkoa sitten jäljellä enään sentin verran, joten jäin sairaslomalle. Hankinnat vauvoja varten alkaa olla kasassa ja synnärikassin pakkaus aloitettu jo ajatuksen asteella. Liikkuvaiset lapsukaiset saavat mahan muistuttamaan pomppulinnaa :) Ensivuoden puolelle saisivat pienokaiset vielä viihtyä masussa, vaikka eivät ihan rääpäleitä enään olekaan.

Hyviä vointeja ja tsemppiä kullekin vaiheisiinne!
Marru 30+5
 
Tuttituulialle lohtuhali, nega on niin ikävä vaikka kuinka olisi mielessään valmistautunut.. :hug:

Teekupille sen sijaan lämpimät onnittelut! :heart:

Ja Aliisa, todella upea tulos. Kunpa nyt tärppäisi! :heart:

Kaikille voimia omiin vaiheisiin!
Hillevi :wave:
 
Heippa!

Mulle ainakin sanottiin et heti seuraavasta kierrosta voi tehdä uuden siirron jos nyt ei onnistu. Elikkä Tuuttituulia pää oystyyn ja uusi yritys! Ja tosiaan onneksi sulla on pakkasessa hyviä odottamassa.
Kaipuu, onnea lauantaille, tule sitten heti kertomaan sinäkin.
Mitenkäs voi Dream , onko uutta siirtoa tulossa koska?

Itsellä vähä sellanen olo et jos erehdyinkin, tai jos noi kotitestit erehty, veritestin tuloksethan tulee vasta ensi viikolla. Tai jos mä oonkin nähny unta, kun ei oo mitään oireita tai muuta... onko Minnillä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aliisa08:
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Marisabel (28) 3 siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuu: suunnittelu
Cornelius (33) Haaveissa 1
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, pakaste tyhjä> jonoon
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Matsalu (45) eka
Lotta(32) eka haaveissa, endoleikkaukseen
Sharlin (35) eka haaveissa, lokakuussa lekuriin
Emilia (xx), jonossa
OnniUnelma76 (33) ensimmäinen lapsi toiveissa, 1. hoito luovutetuilla
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa. pas 15.9, testi ?
Iituska (38), haaveissa eka, pas 23.9 ?
Dream73 (35), PAS 27.11
Jaasminia (xx)
Tuuttituulia (39), haaveissa eka



Piinistelijät

Aliisa (26), ensimmäinen haaveissa, testi 3.12.09
kaipuu(xx), ensimmäinen haaveissa,testi 23.11.09




Plussanneet =)


Juuni (48) 2. lapsi (esikoinen 2 v.) LA 10.12. :heart:
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6. :heart:
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6. :heart:
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6. :heart:
Vekara (45) Toiveissa 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. :heart:
Nennuliini (35) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. :heart:
Vilhelmiina (37), eka, 2 alkion siirto, ultra 23.9. :heart: :heart:
Matilda (30), plussa 13.10 (oliko näin), ultra viikolla 47 :heart:
Minni (45), plussa 2.11, HCG 3.11 :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, siirto viikolla 45, testit viikolla 47 (18.11 ja 20.11) Plussa kotitestillä 17.11

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
 
teekuppi mä olen täällä vaan taustaillut kun jotenkin on vieläkin ollut harmitusta havaittavissa siitä tuoresiirron negasta. Päivitin aiemmin tuonne listaan mun siirtopäivän joka on 27.11 eli viikon päästä. Keskiviikkona kävin ultrassa ja jokin ihme oli tapahtunut kun mun limis oli 8,6 mm. Ei ole i k i n ä ollut noin paksu edes siirroissa. Nyt siis pieni toivonkipinä nostaa taas päätään...
 
Teekuppi, kyllähän sitä vähän pöllämystynyt olo testi jälkeen, eikä meinaa uskoa..mutta ei ne kotitestit anna väärää plussaa. Itellä on nyt erilaisia oireita, rinnat on kasvaneet ihan kauheesti eivät enää niin kauheen kipeet, josku etoo välillä ja sitten palelu on aivan mahdotonta, nukun kahdella täkillä :whistle:

Dream:lle isot isot tsempitykset tulevaan, hyvä että olet saanut limiksesi kasvatettua. =)
 
Dream, olen tosi iloinen tosta limiksen kasvusta, ehkä nyt on tullut oikea aika... ja vielä viikko aikaa siirtoon eli kerkiää kasvaa vielä.
Kaipuu, hirveästi tsemppiä huomiseen testaukseen, millanen on olo nyt?
Ja Minni, kyllähän mä tiedän et kotitestit ihan luotettavia, mut kun edelleen niin epäuskoinen olo, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.
Onkohan kaksosraskaus ollut paljon " vaikeempi" teillä tuplia odottavilla / odottaneilla? Mehän ei tietenkään vielä tiedetä onko molemmat tarranneet kiinni, mutta ajatukset jo siinä.
Miten teiän lääkitys jatkunu plussan jälkeen, meille sanottiin et jatketaan 31.12 asti, eli rv 10 ja sitten lopetetaan kaikki ( Ava, tampere ). Riikan Avalta taas sanottiin että lopetetaan vasta vähitellen, ei kaikkia kerralla. Toiseen veritestiin en tänään mene kun tampereen avalla olivat sitä mieltä että ihan turhaa ottaa kahta peräkkäin.
 
teekuppi,kiitos tsempistä,kyllä meinaa jännittää herään varmaan kuudelta tekeen testi :LOL: oireita mitä on ollu älytön väsymys ja jatkuva kylmyyden tunne kuten minni007 nukun kahdella täkillä,aiemmin mulla pitäny olla viileä makuuhuone nyt tuntuu että siellä ei tarkene millään :/ ,rintoja jonkin verran aristaa.
 
KAIPUULLE tervetuloa palstailemaan ja onnea testiin!!

TEEKUPILLE lämpimät onnittelut plussasta!!

ONNIUNELMALLE tsemppiä tulevaan siirtoon!!

TUUTTITUULIALLE pahoittelut negasta :hug: !!

ALIISA, aivan mahtava tulos!! Jospa tämä olisi se oikea luovuttaja!!

DREAMILLE tsemppiä tulevaan pasiin!!

Meillä täällä perheessä sikatautia :$ , onneksi otin tuon rokotuksen!!

- VEKARA -
 
Suuret onnittelut Kaipuu, sullakin nyt siis " en vieläkään usko" olotila!
Hienoa kun tulee näitä positiivisa tuloksia, luulen että antaa uskoa eteenpäin kaikille niillekin joilla ei vielä ole onnannut.

Onnellsita viikoloppua kaikille !
 

Yhteistyössä