Niin se vaan on kohta kaikki juhla-ajat juhlittu ja pitää palata arkeen ja töihin oikein kunnolla. Toivottavasti tästä nyt lähtee meille kaikille oikein extra hieno vuosi!
Vekara: Meillähän on se yksi ainokainen siellä pakkasessa ja en tiedä milloin sitä sitten sulateltaisiin. Nyt meni kuukautiset ja ajattelin, että ehkä seuraavien jälkeen voisi ajatella, me ei sovittu mitään sen kummemmin klinikalla. Sanoivat, että sitten kun itsestä siltä tuntuu, että jaksan. En oikein uskalla laskea toivoa sen ainoan alkion varaan ja meillä ei ole varmaa lähdetänkö vielä uuteen hoitoon, lähinnä riippuu miehestä. Itse olisin vielä valmis kokeilemaan, mutta kyllähän tämä hintapolitiikka on se tietty mikä mietityttää.. :/ Katsotaan nyt sitten. Minusta olisi hienoa, jos saisi jotain muuta tietoa myös luovuttajasta kuin pituuden ja silmien ja hiusten värin - nimenomaan tarkoitan tuota onnistumista hoidoissa aiemmin. Mutta mitäänhän ei voida kertoa. Ja meitähän "kirvelee" tietysti vieläkin se että 16:sta solusta hedelmöittyi vain 3 (joista 2 alkiota selvisi) eli solutasolla oli paljonkin häikkää, mutta siitäkään ei saanut tietoa. Jos olisi ollut omat munasolut, asiaa olisi varmasti selvitelty enemmänkin, luulisin?
Meillä ei ole otettu mitään noita hyytymistestejä tmv. En tiedä olisiko hyvä niitäkin ottaa? Minulla itsellä on sellainen käsitys, että minulla veri päinvastoin ei meinaa hyytyä tai hyytyy toki, mutta vuotaa pitkään esim. leikkausten yhteydessä. Muttei sitä ole tutkittu sen kummemmin, koska kuitenkin hyytyy. Noita hyytymiä minulla on aina tullut kanssa kuukautisissa ja olen luullut/ajatellut, että ne ovat niitä limakalvon kappaleita.
Jotenkin on sellainen odottava mutta epävarma fiilis eikä oikein haluaisi siksi vielä ajatella sitä toista alkiota siellä pakkasessa. Jos se sitten on tämä tässä. :|
Mutta oikein mukavaa pakkaspäivää ja Loppiaisen aikaa kaikille! :wave: t. saaga
Hilleville ja muillekin erityispeukutukset, kaikki menee varmasti hyvin, ja jaksuja Hillevi siihen, että seuraavat kaksi viikkoa menisi nopsasti ennen seuraavaa ultraa! :heart: